Nav Vanille cola, wat mis jij?
+51
Nana
juffie001
Flippin' Bitch
ZoeteWitteWijn
pinklady85
Mizz_S
Happy
Winegum
Sterre
loura
Sjonno
Mari
Fairlight
Flemy
Lizzy
VeryCherry
Butterfly78
Effie_O
Dora
Gray
Inge
Wennebellah
Minx
Cupcake
Alias
Pannetoet
Rapunzel
M-G
mosio
Susan
Summerlovin
Jeanette
Zwoesj
Rev3rie
Beachgirl
SuperGrover
Toet
Phileine
Lady4
Caroow
Lejow
mickey
Blond
Shisha
Arwyn
Droopy28
RYW
Caresses
TukTuk
Try
Catwoman79
55 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Nav Vanille cola, wat mis jij?
Jeanette schreef:Milky Way Crispy Rolls, die waren heerlijk!!
En die mis ik ook...die haalde ik ook altijd op school En later bij het tankstation.. ze hebben nu wel zo'n variant van Dove maar niet zo lekker als deze!
Mistery-Girl schreef:Owja en de lila pause, die vond ik ook altijd erg lekker.
Owja die waren ook té lekker Daar kon ik mij helemaal misselijk in eten..bij de kruidvat haalde ik die altijd, toevallig zag ik ze een half jaar terug nog maar ze waren ze weer weg
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik was net 2 minuten wakker denk ik.. Kan me niet eens herinneren dat ik vanmiddag online was.._Chance schreef:_Donnaa schreef:En die met stip op nr. 1Megara schreef:Caramel popcorn van Duyvis
Bedoel je niet nr. 2
Gast- Gast
Dove chocoladereepjes (niet die met caramel, maar met chocola aan de binnenkant).
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Snickers ijs, niet de repen maar soort van B&J pot! Die was "to die for" ...
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Oja die cheetos frietjes! Ketchup chips bestaat nog gewoon hoor, mijn vriendin heeft vorige week nog een zak gekocht.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Alias schreef:Dove chocoladereepjes (niet die met caramel, maar met chocola aan de binnenkant).
ja die zitten nu alleen nog maar in de celebrations ik wil ze weer groot, maar vind die met karamel ook wel lekker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Kiwi kwarktaart! Die hebben ze heel lang geleden uit het assortiment gehaald..jammer!
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
ThatAnimalChick schreef:Kiwi kwarktaart! Die hebben ze heel lang geleden uit het assortiment gehaald..jammer!
Jaaaa klopt, die was echt lekker..
Gast- Gast
Mona pudding met Tompouce. Die was ook heeeerlijk, maar helaas tijdelijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
June schreef:Mimpie schreef:Theedoosje schreef:June schreef:Theedoosje schreef:June> jaa die chips ook zo lekker!
Daar ben ik ook echt intens verdrietig over
aah Zullen we mailen naar cheetos
Die liggen hier nog gewoon in het schap hoor!
1. Ik wil daar best over mailen naar Cheetos .
2. Bedoel je wel echt dezelfde, Mimpie? Ik bedoel niet zoiets hè:
Nee niet die mini frietjes.
Echt die Cheetos Frites. Die paprika aardappel achtige schuine frietjes die "open" zijn. Ik blaas daar altijd door haha
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
de echte fido dido's (die ze nu verkopen in die zakken zijn niet lekker meer).
heb toen gemaild naar Haribo, maar er was iets met aflopende rechten en nu zijn ze vernieuwd maar zeker niet lekkerder
heb toen gemaild naar Haribo, maar er was iets met aflopende rechten en nu zijn ze vernieuwd maar zeker niet lekkerder
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Die Cheetos liggen hier nog bij de avondwinkel idd, maar niet meer bij de Appie...
Gast- Gast
Smacks... van die zoutjes in een oranje zakje. Wie weet of ze nog bestaan?
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
_Chance schreef:Ja die waren echt lekker! Die mocht ik altijd uit de automaat halen in het zwembad als ik weer een les overlevingszwemmen had gehad.Vilein schreef:Jeanette schreef:Milky Way Crispy Rolls, die waren heerlijk!!
Die waren heerlijk
Wij verkopen deze gewoon nog...
Check diverse Esso-tankstations... (het assortiment kan natuurlijk wel per tankstation verschillen, maar wij hebben ze nogsteeds)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
SuperGrover schreef:
Ik mis ook Sour cream chips, in die lichtblauwe zak.
Mila schreef:Ik mis de cream en chives chips Smiths (licht groenige zak) die vond ik zo lekker!
Was dit niet ongeveer hetzelfde qua smaak? Ik kan het me niet goed meer herinneren hoe het heette, maar er was zoiets wat ik vroeger heel lekker vond. Denk dat de naam het meest leek op Sour Cream, maar een licht groenige zak komt me ook bekend voor
Maar bij Aldi hebben ze zo'n soort smaak, komt echt heel dicht in de buurt van wat ik me nog kon herinneren van vroeger! Volgens mij heet het daar ook Sour Cream of iets in die richting. Echt heerlijk, deed me echt aan vroeger denken.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Mimpie schreef:Isabella schreef:Ik kan echt niks bedenken :face:
Owja, HERFST-thee, want nu heb je alleen de Winter thee
Nee hoor er ligt gewoon Autumn Storm in de winkels...
Ik mis trouwens ook Ketchup chips!
Ik ben bij zo'n 10 verschillende AH's en winkels geweest en daar is overal de herfst thee eruit, en nu de winterglow er...
Deze chips heb je gewoon nog; die zijn zéeer lekker! (en ik zag van de week dat ze ze bij de winkel op de hoek hebben, slecht slecht)
Gast- Gast
Ik mis die Dumy-Dumy's. Zaten met twee kleuren aanelkaar in een doosje. Je hebt ze nog wel, maar ze smaken heel anders dan vroeger.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Wat ik heel erg mis zijn Chipito's Pinda, en ik heb een geweldig alternatief gevonden. Kan je bij de Appie kopen en ze zijn maar €0,69 bij de Lidl en zo heb je ook nepvarianten, maar die vind ik dus niet lekker.
Oh, en wat ze ook in Nederland zouden moeten verkopen is melk met koffiesmaak in halve liter flessen, die koop ik altijd in Duitsland.
Oh, en wat ze ook in Nederland zouden moeten verkopen is melk met koffiesmaak in halve liter flessen, die koop ik altijd in Duitsland.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Teigertje schreef:_Chance schreef:Ja die waren echt lekker! Die mocht ik altijd uit de automaat halen in het zwembad als ik weer een les overlevingszwemmen had gehad.Vilein schreef:Jeanette schreef:Milky Way Crispy Rolls, die waren heerlijk!!
Die waren heerlijk
Wij verkopen deze gewoon nog...
Check diverse Esso-tankstations... (het assortiment kan natuurlijk wel per tankstation verschillen, maar wij hebben ze nogsteeds)
Oh die zijn zo geweldig lekker!
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Vroeger had je van die kleine zakjes met kleine ijssnoepjes. In allemaal verschillende vormpjes en kleurtjes. Die mis ik! Vond ze zoooo lekker toen.
En inderdaad ook die lichtblauwe zak chips van Smiths. Waarom was dat er maar zo kort?? Ging je overigens wel enorm van stinken!
En inderdaad ook die lichtblauwe zak chips van Smiths. Waarom was dat er maar zo kort?? Ging je overigens wel enorm van stinken!
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Oja die Lila pause, dat waren van die repen. Die zijn zo lekker, maar ook nergens meer te koop!
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Ik mis de popcorn met kaas!! Vroeger had je die van Smith's geloof ik, dat vond ik zooo lekker
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
De Langejan met dropsmaak.. die werd bij ons altijd zoooveel gegeten! En nu is 't er niet meer
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Toch nog een ijsje.
Vroeger toen ik op zwemles zat... heel vroeger... kreeg ik als mijn vader meeging altijd zo'n chocoladeijsje met banenvulling erin, die smaak heb ik nooit meer terug gevonden.
Vroeger toen ik op zwemles zat... heel vroeger... kreeg ik als mijn vader meeging altijd zo'n chocoladeijsje met banenvulling erin, die smaak heb ik nooit meer terug gevonden.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ohh en een soort Calippo van bosvruchtenyoghurt.. zo lekker, maar ik zie ze nergens meer! (nu maak ik ze dus zelf in de zomer haha)
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: