Nav Vanille cola, wat mis jij?
+51
Nana
juffie001
Flippin' Bitch
ZoeteWitteWijn
pinklady85
Mizz_S
Happy
Winegum
Sterre
loura
Sjonno
Mari
Fairlight
Flemy
Lizzy
VeryCherry
Butterfly78
Effie_O
Dora
Gray
Inge
Wennebellah
Minx
Cupcake
Alias
Pannetoet
Rapunzel
M-G
mosio
Susan
Summerlovin
Jeanette
Zwoesj
Rev3rie
Beachgirl
SuperGrover
Toet
Phileine
Lady4
Caroow
Lejow
mickey
Blond
Shisha
Arwyn
Droopy28
RYW
Caresses
TukTuk
Try
Catwoman79
55 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Nav Vanille cola, wat mis jij?
Chupa chupps met koffiesmaak. Ik heb ooit zo'n grote ton met die lolly's gekocht bij de makro en die waren lekker! Daarna nooit meer ergens gezien.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ik mis de groene ketchup! Die vond ik altijd lekkerder dan normale rode ketchup. (maar dat zal wel tussen me oren zitten)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet geen varken meer maaaar toen de mcrip er nog was bij de McDonalds vond ik dat echt de lekkerste burger ooit!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Mimpie schreef:Ik mis de groene ketchup! Die vond ik altijd lekkerder dan normale rode ketchup. (maar dat zal wel tussen me oren zitten)
Ik vond juist de paarse ketchup het lekkerste!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Arwyn schreef:Hadden we het heel toevallig gister nog over, ik mis kip rookworst!
Hou niet zo van de rookworst, dat was de enige die ik nog wel lekker vond.
Dit kun je bij de poelier nog gewoon kopen! (werk ik)
Gast- Gast
Caresses schreef:Ijstaco's met caramel en chocola.
De groene solero shots.
Jaaa! Beide ijsjes kocht ik vroeger heel vaak. Die solero shots kocht ik altijd met een vriendin als we in de bios waren en naar een thriller gingen. Dan vlogen de bolletjes door de zaal na elk schrikmoment good memories...
Die WinnerTaco's waren gewoon heel lekker
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Isabella schreef:Ik had in portugal wel zwarte solero shots
Zwarte??? Welke smaak hadden die dan, cola?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
De groene solero shots hebben ze helaas bijna nergens meer! Volgens mij nog wel in attractieparken zoals Walibi enzo. Volgens mij heb ik ze daar een jaar of 2 terug nog wel gehad. En in het buitenland verkopen ze dat vaak ook. Heartbreakers verkopen ze hier bij de c1000, heerlijk chips, maar idd haast nergens meer te vinden.
Mijn vriend mist de normale fanta pomelo (dus niet light). Die is ook nergens meer te vinden!
Mijn vriend mist de normale fanta pomelo (dus niet light). Die is ook nergens meer te vinden!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Die waren hier ook in NL.. In zomer 2009!Zwoesj schreef:Isabella schreef:Ik had in portugal wel zwarte solero shots
Gast- Gast
Ik mis de chocolade muesli van super de boer eigen merk. Die vond ik echt helemaal goed. Maar de super de boeren worden vervangen door andere supermarkten dus het eigen assortiment gaat ook weg.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Heel vroeger had je van die dierenbiscuitjes, en daar zaten dan van die rondjes bij en die kon je dan in elkaar zetten! Die vond ik vroeger echt leuk en lekker.
En ik mis de 'gouden' chips van volgens mij Croky, die vond ik zo lekker. Ik weet niet eens meer welke smaak het verder was, alleen dat ze een beetje pittig waren.
En ik mis de 'gouden' chips van volgens mij Croky, die vond ik zo lekker. Ik weet niet eens meer welke smaak het verder was, alleen dat ze een beetje pittig waren.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Heel vroeger had je van die dierenbiscuitjes, en daar zaten dan van die rondjes bij en die kon je dan in elkaar zetten! Die vond ik vroeger echt leuk en lekker.
Die verkopen ze nog bij Lidl, zitten 8 of 10 zakjes in een grote zak. Je hebt ze in chocoladekoekjes, gewone koekjes met chocolade aan de achterkant of helemaal zonder chocola.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pringles pizza smaak, en van ritter (als ik het goed heb) chocolade had je eerder een variant met kokos.
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Dat macMomentje met die Nacho's, die mis ik, die vond ik echt heeeeeel lekker!!loura schreef:Ik eet geen varken meer maaaar toen de mcrip er nog was bij de McDonalds vond ik dat echt de lekkerste burger ooit!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Er waren ook van die ijsjes met 3 bollen fruit aan een stokje. Niemand weet waar ik het over heb!
En fido dido ijs! Hmmm! :D
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Ja een aardbei en uhm nog 2 fruitfiguurtjes.. Ik weet welke je bedoeldZoeteWitteWijn schreef:Er waren ook van die ijsjes met 3 bollen fruit aan een stokje. Niemand weet waar ik het over heb!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Try schreef:Dat macMomentje met die Nacho's, die mis ik, die vond ik echt heeeeeel lekker!!loura schreef:Ik eet geen varken meer maaaar toen de mcrip er nog was bij de McDonalds vond ik dat echt de lekkerste burger ooit!
Ja inderdaad, de El Nacho. Die waren er in de tijd dat ik mijn rijbewijs pas had en ik regelmatig op zondag mijn moeders auto leende om even naar de mac te gaan met mijn vriend
Ik mis ook de panda-beertjes voor in de melk, de zakjes met mini ijsjes erin en alle fijne parfums die niet meer verkocht worden...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Isabella schreef:Mimpie schreef:Isabella schreef:Ik kan echt niks bedenken :face:
Owja, HERFST-thee, want nu heb je alleen de Winter thee
Nee hoor er ligt gewoon Autumn Storm in de winkels...
Ik mis trouwens ook Ketchup chips!
Ik ben bij zo'n 10 verschillende AH's en winkels geweest en daar is overal de herfst thee eruit, en nu de winterglow er...
Deze chips heb je gewoon nog; die zijn zéeer lekker! (en ik zag van de week dat ze ze bij de winkel op de hoek hebben, slecht slecht)
Daarom heb ik maanden terug echt iets van 15 pakjes herfstthee gekocht hahaha!
Gast- Gast
Hopjesvla is gewoon nog te koop hoor, van Campina. Ik eet het regelmatig.mosio schreef:Vroeger had je hopjesvla die was echt zo lekker. En een aantal jaren terug was er ook een toetje hangop met bosvruchten geloof ik die was ook heerlijk, maar die kan ik ook nergens meer vinden.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Die waren hier ook in NL.. In zomer 2009!Zwoesj schreef:Isabella schreef:Ik had in portugal wel zwarte solero shots
Die heb ik dan helemaal gemist Damn
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
_Donnaa schreef:Winner Taco, met stip op nr. 1
+1, die mis ik nou echt!! heeeeerlijk!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Snoepjes met de namen meeuwenflatsen, mierenzeikers, vieze luiers. In mijn herinnering zijn die onwijs lekker. Kennen jullie ze?
Zo zagen ze eruit:
Zo zagen ze eruit:
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
JA! De meeuwenflatsen etc! Die waren echt leuk vroeger... of ze nou ook echt lekker waren?
Volgens mij ging het puur om de 'rare' namen
Volgens mij zijn ze ook maar heel kort in de winkel geweest...
Wat ik mis zijn 'salmiak nopjes'.
Hele kleine ronde salmiak snoepjes.
Vroeger zaten ze in een klein plastic vierkante bakjes van volgens mij 'look o look'.
Ik zou een moord doen om zo een bakje in handen te krijgen, hahahaha.
(ik had een afbeelding gevonden, maar ik weet niet hoe ik foto's of plaatjes erin kan zetten... ben nogal een nitwit op computergebied)
Volgens mij ging het puur om de 'rare' namen
Volgens mij zijn ze ook maar heel kort in de winkel geweest...
Wat ik mis zijn 'salmiak nopjes'.
Hele kleine ronde salmiak snoepjes.
Vroeger zaten ze in een klein plastic vierkante bakjes van volgens mij 'look o look'.
Ik zou een moord doen om zo een bakje in handen te krijgen, hahahaha.
(ik had een afbeelding gevonden, maar ik weet niet hoe ik foto's of plaatjes erin kan zetten... ben nogal een nitwit op computergebied)
Dawn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: