Nav Vanille cola, wat mis jij?
+51
Nana
juffie001
Flippin' Bitch
ZoeteWitteWijn
pinklady85
Mizz_S
Happy
Winegum
Sterre
loura
Sjonno
Mari
Fairlight
Flemy
Lizzy
VeryCherry
Butterfly78
Effie_O
Dora
Gray
Inge
Wennebellah
Minx
Cupcake
Alias
Pannetoet
Rapunzel
M-G
mosio
Susan
Summerlovin
Jeanette
Zwoesj
Rev3rie
Beachgirl
SuperGrover
Toet
Phileine
Lady4
Caroow
Lejow
mickey
Blond
Shisha
Arwyn
Droopy28
RYW
Caresses
TukTuk
Try
Catwoman79
55 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Nav Vanille cola, wat mis jij?
in de supermarkt waar ik werk hebben ze gewoon nog cola vanille hoor!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Megara schreef:Chester balls van Cheetos
Caramel popcorn van Duyvis
Kaas popcorn
Een zakje met kleine ijsfiguurtjes met chocola achtig spul er om heen
Die kleine ijsjes, heten die niet Yummi's?? Dat waren toch van die voetjes en handjes? Die vond ik ook altijd erg lekker. Kocht ze altijd als we op schoolreisje waren.
Gast- Gast
Gray schreef:Smacks... van die zoutjes in een oranje zakje. Wie weet of ze nog bestaan?
Ik weet wat je bedoelt, ik noem ze ook altijd, maar die zijn nergens meer te krijgen. Al jaaaaren niet meer helaas. Toen ik op de lagere school zat werden die door bijna iedereen getrakteert. Het lekkerste was als je ze helemaal verkruimelde, haha!
Gast- Gast
juffie001 schreef:_Donnaa schreef:Winner Taco, met stip op nr. 1
+1, die mis ik nou echt!! heeeeerlijk!
Is al vaker genoemt in dit topic, maar die hebben ze bij de aldi. In de winter weet ik niet zeker, ze hebben op dit moment maar weinig keus, maar in de zomer zeker.
Gast- Gast
Inge schreef:Ja een aardbei en uhm nog 2 fruitfiguurtjes.. Ik weet welke je bedoeldZoeteWitteWijn schreef:Er waren ook van die ijsjes met 3 bollen fruit aan een stokje. Niemand weet waar ik het over heb!
En fido dido ijs! Hmmm! :D
Een boomy, zo'n waterijsje met een aarbei erop, citroen en een sinaasappel, bedoel je deze?
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:in de supermarkt waar ik werk hebben ze gewoon nog cola vanille hoor!
Waar dan?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
juffie001 schreef:_Donnaa schreef:Winner Taco, met stip op nr. 1
+1, die mis ik nou echt!! heeeeerlijk!
Die hebben ze bij de Aldi, was ook al gezegt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh ik mis ook nog Danoontje sticks. Bij de C1000 was er tijdelijk Biba boerderij sticks, die kwamen op hetzelfde neer. Nu moet ik steeds naar de Mac om een Happy Meal te bestellen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Oh ik mis ook nog Danoontje sticks. Bij de C1000 was er tijdelijk Biba boerderij sticks, die kwamen op hetzelfde neer. Nu moet ik steeds naar de Mac om een Happy Meal te bestellen.
Hahahaha, ook geen straf!
Gast- Gast
Kikker ijsjes..
En dat is van toen ik nog heel jong was. We waren op een camping in Nederland, en we gingen iedere dag waterijs halen. Groen en in kikkervorm. Waren we met z'n allen heel erg fan van. Maar heb het daarna nooit meer ergens gezien. Soms mis ik het wel ja
En dat is van toen ik nog heel jong was. We waren op een camping in Nederland, en we gingen iedere dag waterijs halen. Groen en in kikkervorm. Waren we met z'n allen heel erg fan van. Maar heb het daarna nooit meer ergens gezien. Soms mis ik het wel ja
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Oh jawel, ik moet namelijk ruim 15 km fietsen voor de dichtstbijzijnde MacCKC schreef:SuperGrover schreef:Oh ik mis ook nog Danoontje sticks. Bij de C1000 was er tijdelijk Biba boerderij sticks, die kwamen op hetzelfde neer. Nu moet ik steeds naar de Mac om een Happy Meal te bestellen.
Hahahaha, ook geen straf!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Knetterchocola! Van die chocoladestokjes die knetterden op je tong! Zo zag de verpakkiing eruit, met smurfen:
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Olijfje schreef:Knetterchocola! Van die chocoladestokjes die knetterden op je tong! Zo zag de verpakkiing eruit, met smurfen:
Die hebben ze bij de Jumbo! Haal ze af en toe voor de kinderen.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: