Coca Cola Vanille
+2
Blond
Butterfly78
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Coca Cola Vanille
Ik kan me van het oude forum nog een topic herinneren over Coca Cola Vanille....Die was zo lekker!!! En is nergens meer te krijgen in NL? Ik heb hem op internet wel gevonden, en ik dacht ik plaats de link toch ff...Voor de liefhebbers;) Prijzig is het helaas wel!
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-350906/Hard-to-find-frisdrank-TIP.html
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-350906/Hard-to-find-frisdrank-TIP.html
Gast- Gast
Re: Coca Cola Vanille
_Donnaa schreef:Duitsland staat het 'gewoon' in de winkel
Klopt en die hebben, dacht ik, meer smaken Cola.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Dat topic heb ik ooit geopend. Was echt zoo lekker. Het is idd wel duur maar de verleiding is wel groot om het te bestellen haha
Gast- Gast
Zou dit lekker zijn?? (Lijkt me heel vies, vloeibare mars).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:
Zou dit lekker zijn?? (Lijkt me heel vies, vloeibare mars).
Ja die is echt heel lekker!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Die vond ik altijd zo ranzig. Ik vond Cherry Coke altijd heerlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil Vanille colaaaa!! Nu!!!
Haha. Gelukkig wees mijn vriend me er net op, dat hij een vriend heeft die in Duitsland werkt....Dusseh ik ga even om een fles cola bedelen;)
Haha. Gelukkig wees mijn vriend me er net op, dat hij een vriend heeft die in Duitsland werkt....Dusseh ik ga even om een fles cola bedelen;)
Gast- Gast
Jaaaa! Dat was inderdaad lekker! Maar Cherry en Citroen zijn ook best te pruimen
Gast- Gast
In Duitsland verkopen ze dus vanille? Dan weet ik waar ik na werktijd heen rij! (werk 5 minuten van Duitsland af, voor het eerst nu dat ik dat leuk vind haha!)
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Cherry is zo lekker!
Vanille wil ik ook wel weer een keer proberen. Woon gelukkig ook dichtbij Duitsland.
Vanille wil ik ook wel weer een keer proberen. Woon gelukkig ook dichtbij Duitsland.
Gast- Gast
Ik ga regelmatig naar Duitsland en dan ga ik altijd even naar een benzinestation om Vanille Cola te halen, haha..Zwoesj schreef:In Duitsland verkopen ze dus vanille? Dan weet ik waar ik na werktijd heen rij! (werk 5 minuten van Duitsland af, voor het eerst nu dat ik dat leuk vind haha!)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga regelmatig naar Duitsland en dan ga ik altijd even naar een benzinestation om Vanille Cola te halen, haha..Zwoesj schreef:In Duitsland verkopen ze dus vanille? Dan weet ik waar ik na werktijd heen rij! (werk 5 minuten van Duitsland af, voor het eerst nu dat ik dat leuk vind haha!)
Nu hopen dat het tankstation net achter de snelweg het ook heeft. Heb er nu al heel veel zin in....
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
_Donnaa schreef:Ik ga regelmatig naar Duitsland en dan ga ik altijd even naar een benzinestation om Vanille Cola te halen, haha..Zwoesj schreef:In Duitsland verkopen ze dus vanille? Dan weet ik waar ik na werktijd heen rij! (werk 5 minuten van Duitsland af, voor het eerst nu dat ik dat leuk vind haha!)
Verkopen ze het alleen bij tankstations? Of de grotere supermarkten ofzo? Dan weet ik waar ik die vriend heen moet sturen
Gast- Gast
Mijn vriend heeft ook al in verschillende winkels in NL gekeken. We wonen te ver van Duitsland dus dat is geen optie, misschien België of Spanje? Deze zomer maar eens kijken dan. Via die site wordt het wel een duur geintje.
Gast- Gast
Birgit schreef:Mijn vriend heeft ook al in verschillende winkels in NL gekeken. We wonen te ver van Duitsland dus dat is geen optie, misschien België of Spanje? Deze zomer maar eens kijken dan. Via die site wordt het wel een duur geintje.
België heeft ze iig niet.
Hier staan de landen waar ze ze wel hebben:
Coca Cola Vanilla 2002 2005 Nog verkrijgbaar in: Verenigde Staten, Oostenrijk, Australië, China, Duitsland, Hong Kong, Zuid-Afrika, Maleisië, Zweden, Frankrijk en Rusland.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
in frankrijk heb je ook cola vanille. ZO lekker..Ooit had je ook een goedkopere variant bij de lidl of aldi. Jammer dat er zo lastig aan te komen is
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: