Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

+29
Jeanette
Raindrop
Fearie
Terkina
Esperanza
Caramba
JD
Sarah1985
Arwyn
Phileine
SuperGrover
Sushi
SnowWhite
Aziraphale
Lima
Stuiterbal
Blond
Lejow
*Troela*
Ibbeltje
Bolleke
Roodkapje
Pompoen
Antibes
Schaapke
Tiramisuus
Tinus
Guus
Marin
33 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 4 Empty Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Phileine za 21 apr 2012 - 6:10

Ik heb eens een keer bij stelling van de week gestaan met een reactie. In ieder geval een keer, misschien vaker, want ik las de Yes de laatste jaren niet meer wekelijks.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 4 Empty Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Arwyn za 21 apr 2012 - 6:48

Ik heb er twee keer in gestaan.
Een keer met een make-over (lelijke kleding die ze me toen aangedaan hadden! :shock:) en een keer over meiden leren kennen via het forum. Heb beide artikelen nog wel in de kast liggen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Sarah1985 za 21 apr 2012 - 8:09

ja meerdere keren

1 keer om mijn moeder in het zonnetje te zetten was een klein stukje
1 keer over een meet en greet die ik gewonnen had
1 keer interview samen met mijn man. Zat ook een fotoshoot bij
1 keer interview over mijn whiplash
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 8:10

Ik heb een keer in de Yes gestaan bij de rubriek 'Mijn vriend en ik'. En verder wel een aantal keren met reacties.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 8:36

Ja 1 keer met het verhaal over het koninginnendagdrama.

Gast
Gast

Bericht  JD za 21 apr 2012 - 8:41

ikke!

Wij zijn met collega's in de metamorfose gegaan, was erg leuk!
De groepsfoto heb ik niet meer, heb nog wel ergens een foto waar ik met 1 collega opsta.... maar dan zal ik echt even moeten zoeken...

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caramba za 21 apr 2012 - 9:37

2003 heb ik een keer in de Yes gestaan met een foto, hangt nog altijd aan het prikbord bij mijn pa.
En heb een keer met mijn mening in de Yes gestaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Esperanza za 21 apr 2012 - 10:13

Nee ik heb nooit in de yes gestaan. Ik ben er wel een keer voor benaderd, maar dat heb ik toen afgewezen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Antibes za 21 apr 2012 - 10:31

JaneDoe schreef:ikke!

Wij zijn met collega's in de metamorfose gegaan, was erg leuk!
De groepsfoto heb ik niet meer, heb nog wel ergens een foto waar ik met 1 collega opsta.... maar dan zal ik echt even moeten zoeken...

Wat een fantastische avatar!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Terkina za 21 apr 2012 - 12:05

Er is een tijd geweest dat je een soort brief van de week had en dan wat kon winnen. Wat je kreeg stond er niet bij, maar ik was wel nieuwsgierig wat het was. Ik heb toen een hele keurige degelijke brief geschreven (helemaal in yes-stijl) om te voor elkaar te krijgen dat ik brief van de week werd. Brief ging over mensen die in hun waarde gelaten willen worden, maar daarbij vergeten anderen in hun waarde te laten.
Hele mooie Esprit-oorbellen waren het smile
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 20:29

Ik heb in juni voordat Yes stopte samen met mijn vriend in het blad gestaan smile

Gast
Gast

Bericht  Guus za 21 apr 2012 - 22:31

Punk'd schreef:Ik heb in juni voordat Yes stopte samen met mijn vriend in het blad gestaan smile

Echt?! Dat wist ik niet eens... Ik wil dat zien!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Fearie zo 22 apr 2012 - 1:03

Ik heb een aantal keer in de stellingen gestaan en 1 keer met een verhaal over de scheiding van mijn ouders smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 2:05

Alleen met die stomme stellingen, met verdraaide antwoorden. Ik zou een keer meedoen, maar was de dag van de opnames ziek Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 2:45

Bij ons was het artikel ook verdraaid. Er stond onder andere in dat wij zes keer per week sex hadden, wat wij veel genuanceerder gezegd hadden. Dat bleef er ook zo bijstaan nadat wij dat gezegd hadden. En hoe wij elkaar ontmoet hadden klopte ook niet helemaal geloof ik. Bovendien stond er een tip van ons bij om je relatie leuk te houden als je langer bij elkaar bent, die tip was ons helemaal niet gevraagd en hadden zij dus erbij verzonnen.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 22 apr 2012 - 2:48

Ja met het Yessss moment (met een foto van Frans Bauer en mij Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 4 394967).

Laatst aangepast door Raindrop op zo 22 apr 2012 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Jeanette zo 22 apr 2012 - 2:48

Ik heb in het haarlijnenboekje van de Yes gestaan. Was erg leuk om te doen. Artikel zou ik eens op moeten zoeken!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  mickey zo 22 apr 2012 - 3:35

Er was ooit eens een rubriek "jij en je ...", en dat wisselde dan per week. Ene week was het met je vriendje, dan met je huisdier, enz. Ik heb daarin gestaan met mijn hond. Heb die Yes bewaard, is nu extra speciaal, omdat mijn hond vorig jaar overleden is. Wel hebben ze de tekst enigzins veranderd. Ik had verteld dat hij me overal volgde, zelfs naar de wc. Zij maakten ervan dat hij altijd mee ging naar de wc...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:21

Goochempie schreef:
Punk'd schreef:Ik heb in juni voordat Yes stopte samen met mijn vriend in het blad gestaan smile

Echt?! Dat wist ik niet eens... Ik wil dat zien!

hahaha nou speciaal is het niet. Vond het alleen leuk dat er een fotoshoot bij zat :P

Het artikel zelf komt nogal geforceerd over Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 22 apr 2012 - 6:28

Ik heb ooit in de Yes gestaan. Het was een artikel over van wie je fan was. Ik was toen een enorme Rolling Stones fan (is alweer 8 jaar geleden volgens mij). Ik stond compleet met een stones poster in de yes haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lady4 ma 23 apr 2012 - 3:23

Wat een leuk topic. Grappig om te lezen hoeveel forummers weleens in Yes hebben gestaan.

Ik zelf heb er ook een aantal keren in gestaan. Een keer brief van de week geworden en hier iets mee gewonnen (weet niet meer wat, een keer met een klein foto'tje van een vriendin en mij en ik heb een paar jaar geleden een metamorfose ondergaan in Yes. Dat laatste was een leuke ervaring, maar ik zou het toch niet nog een keer doen. Het resultaat was best wel extreem!

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 4 Foto-PIN3NKHT
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:26

Wow maar het staat je wel geweldig Lady!

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 23 apr 2012 - 3:33

Inderdaad gewaagd, Lady, maar het staat je goed!

Ik heb een keer in de Yes gestaan met een verhaal over ons gezin, het ging erom dat ik halfenigkind was, omdat ik alleen halfbroertjes en -zusjes heb smile Ze hebben het me netjes laten lezen en verbeterd was ik aangegeven had.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:34

ik heb er ook in gestaan met wat is je hobby of passie o.i.d.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 23 apr 2012 - 4:01

Het is zeven jaar geleden hoor, inmiddels heb ik lang en donker haar.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: