Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

+29
Jeanette
Raindrop
Fearie
Terkina
Esperanza
Caramba
JD
Sarah1985
Arwyn
Phileine
SuperGrover
Sushi
SnowWhite
Aziraphale
Lima
Stuiterbal
Blond
Lejow
*Troela*
Ibbeltje
Bolleke
Roodkapje
Pompoen
Antibes
Schaapke
Tiramisuus
Tinus
Guus
Marin
33 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Schaapke za 21 apr 2012 - 1:58

Razz_ schreef:Ik. Ik heb er alleen geen foto's of wat dan ook meer van. Het artikel ging over geluksdingen. Je werd dan op de foto gezet met je geluksdingetje en een kort verhaaltje. Die foto was overigens echt een lelijke foto haha. Mijn geluksding is een automagneet uit Lourdes die van m'n oma heb gekregen toen ik bezig was met mijn rijbewijs. Een soort van "beschermengel" voor in de auto. Ik ga dan ook nooit zonder dat ding autorijden

Ik stond er toen ook in! Ik met een medallion.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Bolleke za 21 apr 2012 - 1:59

Marin schreef:
kruimelje schreef:Niet in de Yes maar wel in de Flair:)

Ja dat weet ik nog. Was grappig afgelopen zomer, toen had een vriendin (die ook op het forum kwam/komt) dat nummer bij zich en we vroegen ons de hele tijd af of jij dat nou was, omdat we je zoontje en zijn naam herkenden.

Haha grapig, ja dat was ik dus smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:13

Marin schreef:
Reva schreef:
TBIB schreef:Ik. Een artikel over wie je voor 1 dag zou willen zijn.
Het hele verhaal is toen behoorlijk verdraaid.

Dat was bij mij ook Laughing

Dat vond ik ook altijd zo ergerlijk, dat het dan helemaal niet overkwam zoals ik het bedoelde.
Hier ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:17

Forumster schreef:
Marin schreef:
Reva schreef:
TBIB schreef:Ik. Een artikel over wie je voor 1 dag zou willen zijn.
Het hele verhaal is toen behoorlijk verdraaid.

Dat was bij mij ook Laughing

Dat vond ik ook altijd zo ergerlijk, dat het dan helemaal niet overkwam zoals ik het bedoelde.
Hier ook.

Inderdaad. Het was net alsof ik helemaal Koningshuis-minded was Laughing

Oh en ik heb er ook best vaak in gestaan bij die uhm, hoe noemde ze dat ook alweer.
Op het forum stond dan een stelling waar je op kon reageren. Sommige reacties werden dan in Yes gezet.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 21 apr 2012 - 2:20

TBIB> ja dat is waar ik ook op reageerde en waar ze mijn reactie ook verdraaide.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:21

Ik stond er in met een artikel over 'rijk zijn'. Ahum. Dat artikel is ietwat verdraaid. Ik heb het van huis uit wel goed, maar het kwam over alsof mijn ouders miljoenen hebben Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 2 394967 en ik was er dus eigenlijk niet zo tevreden over. Het ging er voornamelijk om dat ik zorgeloos heb kunnen opgroeien, maar wel normaal, zonder verwennerij. De fotoshoot vond ik wel leuk om te doen. Heel leuke fotograaf!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* za 21 apr 2012 - 2:23

Ik heb er ooit in gestaan met een stukje over mijn zwangerschap. Het ging over verschillende zwangerschappen, en ze hebben mij toen benaderd omdat ik zwanger raakte met spiraaltje.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:35

Maar heeft niemand dan inzage gehad in de artikelen voordat deze gepubliceerd werden?
Ik zou dan niet zomaar mijn naam en foto willen zien bij een artikel waarvan ik niet precies weet hoe de verwoording is.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 2:51

Ik heb in de Yes gestaan met het artikel 'op wie lijk jij het meest' En dan of je het innerlijk/uiterlijk van je vader of moeder had.
Was een erg leuk artikel, ik heb zelf foto's ingestuurd en daar hebben zij iets leuks van gemaakt.
Ik mocht het ook gewoon zien voor het in de Yes kwam en er is niet veel aan verdraaid.

Even kijken of ik er een foto van kan maken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:51

Bij mij is het artikel vooraf wel door gemaild en mocht ik op- en aanmerkingen plaatsen. Daarna werd gezegd dat ze het zouden aanpassen en vervolgens stond het er dus zo in, dat het nóg niet naar tevredenheid was. Helaas.

Gast
Gast

Bericht  Blond za 21 apr 2012 - 2:55

Nee, maar ben wel ooit benaderd. Daar ben ik toen niet op ingegaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 2:56

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 2 IMG_2047
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:57

Drie keer in totaal.

"Vroeger gepest, nu gelukkig" incl. foto
"Happy Single"
En ik weet niet meer hoe het heette, het artikel, want ik heb hem volgens mij via Zusje nog gekregen, maar dat ging over mijn kortste relatie. Namelijk 24u. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:14

Wat een leuk artikel Lejow!

En Maura, 24 uur een relatie? Haha! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Een verkapte one-night-stand?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 3:17

Ja, heb de Yes ook cadeau gedaan aan mijn moeder.
Was heel leuk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:18

Youandi schreef:Wat een leuk artikel Lejow!

En Maura, 24 uur een relatie? Haha! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Een verkapte one-night-stand?

Nee, we zijn nooit met elkaar naar bed geweest, haha. Ik zal eens even kijken of ik hem hier kan plakken....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:18

Lejow schreef:Ja, heb de Yes ook cadeau gedaan aan mijn moeder.
Was heel leuk!

Hoe reageerde je moeder?
Je was toen echt nog een klein Lejoowtje! Haha, leuk om te zien Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 3:19

Youandi schreef:
Lejow schreef:Ja, heb de Yes ook cadeau gedaan aan mijn moeder.
Was heel leuk!

Hoe reageerde je moeder?
Je was toen echt nog een klein Lejoowtje! Haha, leuk om te zien Very Happy

Die foto's waren veel ouder hoor Very Happy Artikel is uit 2009. Die rechtsboven in was ik een jaar of 15, en die in het midden denk 16/17.

Die vond het erg leuk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:21

Leuk Lejow! Deze kan ik me nog wel herinneren.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 21 apr 2012 - 3:22

Rondom dat interview heb ik toen aangegeven het artikel eerst te willen lezen, dat mocht en telefonische feedback hebben ze toen ook weer meegenomen en enkele dingen aangepast waar ik me niet helemaal in kon vinden.

Reacties vanaf het forum waren vaak wel ingekort, maar ook niet echt verdraaid ofzo.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:30

Ik stond in dezelfde Yes als Doedel, over jong moeder worden. Met foto van mijn zoon en ik. Paar maand voordat de Yes ermee stopte.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:33

Ik deed op een gegeven moment wedstrijdje met Doedell haha Very Happy.

Heb wel vaker in de Yes gestaan.

Een keer met een anoniem verhaal hoe 1 gebeurtenis mijn leven veranderde
Een keer met een soort vriendinnenwedstrijd, wie de vriendin het beste kende (met Doedell en Nips). Grappig was trouwens dat we gelijk speelde maar in het artikel lieten ze mij winnen laughcry
Een keer een stuk over wat je via internet gevonden had (familie in mijn geval)
Een keer een vriendinnenfoto van mij en mijn beste vriendin (was een vriendinnenspecial)

Verder kom ik even niet op iets...

Heb nog gekeken voor foto's maar kan ze zo niet vinden helaas. Heb thuis nog wel een stapel Yessen liggen waar BF'ers in staan haha, die waren heel populair met de meeting bij mij thuis in januari Very Happy.

Ik ben trouwens ook weleens bij brainstormsessies geweest. Dat was ook erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:36

Ik heb er eens in gestaan met een oproepje naar aanleidiing van een persoonlijk verhaal. Ik heb 0 reacties gekregen. laughcry Waar het over ging, hou ik even privé ivm herkenning.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:37

Ik heb hem maar even overgetikt. Want het artikel zelf was zeer klein en amper te lezen. Ze hebben wel het romantische aspect uit het verhaal gehaald, zie ik nu. Nu lijkt het net alsof ik een breezersletje was. :P En het was onze tiende date toen hij de vraag stelde en zoooooooooooooooo dolgelukkig was ik nu ook weer niet. Ik heb op het toilet van het restaurantje, de zaak die hier beneden mij zit, mijn vriendinnen gebeld of ik het wel wilde. Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? - Pagina 2 394967

"Tijdens een feest het dorp werd ik op mijn schouder getikt:”Als ik jouw telefoonnummer krijg, dan krijg jij van mij een biertje”. Stamelend somde ik mijn nummer op, wat een leuke vent! We proosten op de toekomst en voor ik het wist , liep hij weg, de mensenmassa in. Een paar dagen later werd ik ge-sms’t. In de weken die volgend spraken we veel af. Het was overduidelijk dat er iets moois opbloeide. We durfden het alleen niet naar elkaar uit te spreken, bang om elkaar kwijt te raken. Uiteindelijk kreeg hij de vraag over zijn lippen: ‘waarom proberen we het niet gewoon?’ Dolgelukkig was ik. Tot de volgende avond: We hadden allebei een andere verjaardag. En we zouden elkaar bellen als één van ons in de stad was. Dat deed ik, maar hij nam niet op. Ik heb hem nog tientallen keren gebeld, maar kreeg steeds weer geen gehoor. Ik werd steeds bozer: We hadden toch afgesproken? Toen we elkaar dan eindelijk tegenkwamen, werd ik vreselijk kwaad. Ik gaf hem niet eens de kans om het uit te leggen. We kregen ontzettende ruzie en vrienden moesten ons uit elkaar halen. Gevolg: Einde relatie. Na een tijdje zijn we toch vrienden geworden. Nu hebben we nog steeds de grootste lol om onze kortste relatie ooit. We hebben ook maar mooi een record gevestigd".

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 3:38

Oh ja en ik heb ook nog een keer in de yes gestaan, toen kon je mee doen met een wedstrijd en dan als je als hoogste eindigde moest je naar het Olympisch stadion komen in Adam om het wereldrecord twister te verbreken, dus met iedereen tegen elkaar en steeds meer afvallers. Degene die twister won, won voor zijn 'groepje' (iedereen was met 4 personen) een reis naar IJsland.

We zijn in de finale gekomen, maar doordat die kut van het andere groepje vals speelde, verloren we.
Kregen we een spellenpakket van 3 spellen (en we waren met z'n 4en laughcry ).

De ervaring was wel super leuk, ondanks dat het echt bloed bloed bloeehoeeeed verziekend heet was..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: