Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

+29
Jeanette
Raindrop
Fearie
Terkina
Esperanza
Caramba
JD
Sarah1985
Arwyn
Phileine
SuperGrover
Sushi
SnowWhite
Aziraphale
Lima
Stuiterbal
Blond
Lejow
*Troela*
Ibbeltje
Bolleke
Roodkapje
Pompoen
Antibes
Schaapke
Tiramisuus
Tinus
Guus
Marin
33 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? Empty Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Marin za 21 apr 2012 - 0:53

n.a.v. Youandi en Doedel's mooiste foto's, dacht ik ineens aan dit topic, omdat er via het forum wel eens mensen gevraagd werden..

Wie van het forum heeft er wel eens in de Yes gestaan? Waarmee? Heb je nog foto's of het artikel er van wat je hier kunt laten zien?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? Empty Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Guus za 21 apr 2012 - 0:55

Me!

Wacht, even opzoeken en een foto van maken

smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? Empty Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 0:55

Ikke, over mijn fobie voor vissen hahaha. Ik heb het artikel niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Tinus za 21 apr 2012 - 0:56

Ik ben wel eens via dit forum benaderd, maar dat heb ik toen niet gedaan.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Tiramisuus za 21 apr 2012 - 0:59

Kapsel make-over.

Tiramisuus
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 27-03-12

Bericht  Marin za 21 apr 2012 - 1:01

Ik heb zelf tien jaar geleden in de Yes gestaan toen ik in Amerika woonde met een artikel over mijn leven daar. Was heel erg leuk, mocht ik zelf foto's maken van m'n leven daar en het interview ging per email. Het artikel heb ik nog steeds, maar niet ingescanned (en ergens in een doos). Maar o.a. deze foto's stonden er bij, erg make-up doosje was ik toen Wink

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? Moniandmeatmovies

(met m'n promdress aan)
Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? 241_35791925155_570495155_2892805_120_n

Verder heb ik wel eens met een kleine, anonieme reactie er in gestaan over pijpen laughcry ja echt zo erg genant Embarassed

En iets over Dido, omdat ik toen fan van haar was. (het leuke is trouwens dat ik mijn beste vriendin wel via dat concert ken, ook al weer jaren geleden)

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? DSC00728

Hahaha schaam!

Laatst aangepast door Marin op za 21 apr 2012 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Guus za 21 apr 2012 - 1:01

Over single zijn, dit is inmiddels alweer 6 jaar geleden smile een half jaar hierna zat ik gebakken Wink

Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan? 9949aa42
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin za 21 apr 2012 - 1:02

Aaah wat leuk Goochem. Echt zo grappig. En zo veel veranderd intussen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Schaapke za 21 apr 2012 - 1:03

Ja, ooit eens met een artikel over je 'geluksbrenger'. Is al lang geleden en ben die Yes kwijt geraakt, helaas.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:03

Twee kee. 1x in een artikel over 10 jaar, 10 maanden en 10 weken samen. Ruim een jaar later een update.

Gast
Gast

Bericht  Guus za 21 apr 2012 - 1:04

De foto's zijn lastig, sta er niet alleen op of ben zo groot dat je alleen m'n Bonfire ziet en dat hoeft niet benadrukt te worden van mij Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes za 21 apr 2012 - 1:04

Een artikel over depressies (interview en foto) en ook wel regelmatig met zo'n "forummening".
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:06

Ik. Ik heb er alleen geen foto's of wat dan ook meer van. Het artikel ging over geluksdingen. Je werd dan op de foto gezet met je geluksdingetje en een kort verhaaltje. Die foto was overigens echt een lelijke foto haha. Mijn geluksding is een automagneet uit Lourdes die van m'n oma heb gekregen toen ik bezig was met mijn rijbewijs. Een soort van "beschermengel" voor in de auto. Ik ga dan ook nooit zonder dat ding autorijden

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 21 apr 2012 - 1:07

Nee, haha wel in de Viva ;-). Ik ben ook wel eens via het forum benaderd, maar ik heb het toen niet gedaan, weet niet meer waarom, ik geloof dat ik er gewoon geen zin in had.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:18

Ik had ooit eens een idee aangedragen, daar vroegen ze toen om. Maanden later kwam daar een reactie op, of ik mijn inspiratie wilde opschrijven en een foto wilde sturen. Dat wat je toen op de eerste pagina zag, voor de kenners. Het onderwerp was echter dusdanig aangepast dat het weinig meer te maken had met mijn idee en ik mocht het artikel niet van te voren lezen. Ik ben er dus ook niet op ingegaan. Ik ga niet zomaar mijn naam en foto aan een verhaal verbinden waar ik de inhoud niet van ken.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje za 21 apr 2012 - 1:18

Charlie schreef:Ikke, over mijn fobie voor vissen hahaha. Ik heb het artikel niet meer.

heb ik ook! ik dacht dat ik alleen was met die fobie!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:34

Ik heb er een keer in gestaan met een persoonlijk verhaal, paar keer met een reactie op een stelling en een keer met het kijkje in je huis + het interview. Bij die laatste stonden ook foto's van mij en mijn huis.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke za 21 apr 2012 - 1:36

Niet in de Yes maar wel in de Flair:)
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:40

Ik. Een artikel over wie je voor 1 dag zou willen zijn.
Het hele verhaal is toen behoorlijk verdraaid.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:41

Roodkapje schreef:
Charlie schreef:Ikke, over mijn fobie voor vissen hahaha. Ik heb het artikel niet meer.

heb ik ook! ik dacht dat ik alleen was met die fobie!

Ik heb deze fobie ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:52

TBIB schreef:Ik. Een artikel over wie je voor 1 dag zou willen zijn.

Dat was bij mij ook Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:53

Ik heb wel eens voor de Yes gefotografeerd, toen stond er een heel klein fotootje bij van mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 21 apr 2012 - 1:54

Ik alleen maar met een reactie ergens op. Alleen dat was ook al verdraaid. Terwijl het maar een klein stukje was. Weet alleen niet meer waar het over ging.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Marin za 21 apr 2012 - 1:56

kruimelje schreef:Niet in de Yes maar wel in de Flair:)

Ja dat weet ik nog. Was grappig afgelopen zomer, toen had een vriendin (die ook op het forum kwam/komt) dat nummer bij zich en we vroegen ons de hele tijd af of jij dat nou was, omdat we je zoontje en zijn naam herkenden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin za 21 apr 2012 - 1:57

Reva schreef:
TBIB schreef:Ik. Een artikel over wie je voor 1 dag zou willen zijn.

Dat was bij mij ook Laughing

Dat vond ik ook altijd zo ergerlijk, dat het dan helemaal niet overkwam zoals ik het bedoelde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: