Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?
+29
Jeanette
Raindrop
Fearie
Terkina
Esperanza
Caramba
JD
Sarah1985
Arwyn
Phileine
SuperGrover
Sushi
SnowWhite
Aziraphale
Lima
Stuiterbal
Blond
Lejow
*Troela*
Ibbeltje
Bolleke
Roodkapje
Pompoen
Antibes
Schaapke
Tiramisuus
Tinus
Guus
Marin
33 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie heeft er wel eens in de Yes gestaan?
Haha, leuk om te lezen Maura!
Ik geloof dat ik ineens zin krijg om mijn bakken met oude Yessen weer eens door te spitten
Ik geloof dat ik ineens zin krijg om mijn bakken met oude Yessen weer eens door te spitten
Gast- Gast
Ik heb ook 1x erin gestaan vlak voor de yes stopte met een anoniem verhaal. Het stuk over kindermishandeling op het kdv waar ik werkte.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Arden schreef:Twee kee. 1x in een artikel over 10 jaar, 10 maanden en 10 weken samen. Ruim een jaar later een update.
Wat leuk dat jij in dat artikel stond, kan me dat nog goed herinneren.
Ik heb zelf ooit eens iets ingestuurd, ze zouden mij later hierover contacten om het eventueel te plaatsen. Jaren niks meer gehoord en net voor de Yes site stopte kreeg ik ineens een mail of ik nog belangstelling had. Dat had ik toen niet meer, dat verhaal wat toen allang niet meer relevant, vond ik wel een beetje jammer toen.
Gast- Gast
Ik zelf niet, maar een goede vriendin staat er deze of volgende keer in samen met haar moeder.
Ik was wel een keer gevraagd stukje in te leveren, maar dat is toen niet geplaatst, ik was toen via het forum benaderd.
Ik was wel een keer gevraagd stukje in te leveren, maar dat is toen niet geplaatst, ik was toen via het forum benaderd.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Lima schreef:Ik zelf niet, maar een goede vriendin staat er deze of volgende keer in samen met haar moeder.
Weet je het zeker?
Gast- Gast
Lima schreef:Ik zelf niet, maar een goede vriendin staat er deze of volgende keer in samen met haar moeder.
De Yes bestaat toch helemaal Niet meer? Hoe kan zij daarin staan?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Het tijdschrift Yes bestaat toch helemaal niet meer?
Edit: beetje spuit 11 zie ik nu pas, de voorgaande antwoorden waren nog niet ingeladen
Laatst aangepast door Aziraphale op za 21 apr 2012 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje schreef:Lima schreef:Ik zelf niet, maar een goede vriendin staat er deze of volgende keer in samen met haar moeder.
Weet je het zeker?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mss moeten we zelf een Yes gaan uitgeven, lekker retro
Gast- Gast
Ik heb er ook diverse keren in gestaan.
Met:
-een boekrecensie (plus foto)
-meningen die toen via het forum werden gevraagd
-vriendin in het zonnetje zetten (plus foto)
En ik heb vroeger ook in de Fancy gestaan met een persoonlijk verhaal over de breuk met mijn moeder.
Met:
-een boekrecensie (plus foto)
-meningen die toen via het forum werden gevraagd
-vriendin in het zonnetje zetten (plus foto)
En ik heb vroeger ook in de Fancy gestaan met een persoonlijk verhaal over de breuk met mijn moeder.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Jeah, net als een schoolkrant op de basisschool. Met allemaal stukjes en foto's van forummers
Gast- Gast
Lejow schreef:Zusje schreef:Lima schreef:Ik zelf niet, maar een goede vriendin staat er deze of volgende keer in samen met haar moeder.
Weet je het zeker?
Wahaha oh wat stom! Ik bedoel de Viva haha. Geen idee hoe ik bij de Yes kom ook..
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Zo'n digitaal magazine is nog best makkelijk te maken. Al kom je dan ongeveer op hetzelfde idee van content als voor de website.
Gast- Gast
Megara schreef:Zo'n digitaal magazine is nog best makkelijk te maken. Al kom je dan ongeveer op hetzelfde idee van content als voor de website.
Ja? Waar dan? Heb het weleens geprobeerd maar was best een werk. Op zich niet moeilijk maar wel bewerkelijk. Daarnaast kreeg ik het forum er gewoon niet mooi bij en dat was eigenlijk wel de bedoeling... Sterker nog, dat ding staat nog steeds online zie ik nu .
Gast- Gast
Als je met een programma als Adobe Indesign werkt en het bestand exporteert naar PDF files, die je vervolgens weer in een Flip Book plaatst, dan moet het met de kwaliteit wel goed zitten.
Gast- Gast
Ja ok, ging me meer om het bewerkelijke van zo'n hele site. Daarnaast was iedereen onwijs enthousiast maar puntje bij paaltje kwam er amper wat binnen. Op zich wel begrijpelijk dat mensen zich niet graag vast leggen maar goed, dan kan ik er ook weinig mee . Mss kan ik nog iets vrijblijvenders erop verzinnen. Maar goed, we zitten nu wel erg off topic . Vind het nog steeds jammer dat de Yes er niet meer is.
Gast- Gast
En als je met een select groepje de eerste content maakt? Ik denk dat reacties en ingestuurde artikelen ook pas volgen als er een tastbaar voorbeeld is. Dat zal niet voor iedereen gelden maar je moet toch ergens beginnen. Een nieuwe website opstarten is sowieso niet simpel, laat staan de juiste content vinden waarmee je je doelgroep trekt.
Als je eenmaal de lay out hebt staan en mensen een idee krijgen van wat het precies is en wat ze kunnen bijdragen dan moet het toch best te realiseren zijn. Ik vind het idee op zich nog steeds heel erg leuk.
Als je eenmaal de lay out hebt staan en mensen een idee krijgen van wat het precies is en wat ze kunnen bijdragen dan moet het toch best te realiseren zijn. Ik vind het idee op zich nog steeds heel erg leuk.
Gast- Gast
Ik heb ook in de Yes gestaan, over relatie met een buurjongen. Ik ben ermee getrouwd
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik heb ook in de Yes gestaan, over relatie met een buurjongen. Ik ben ermee getrouwd
Oh ja, daar heb ik toen ook ingestaan . Heb alleen maar de helft van het verhaal verteld ze hoefde echt niet alles te weten haha. Ze had dat wel door maar kreeg het toch niet los bij me .
Gast- Gast
Megara schreef:En als je met een select groepje de eerste content maakt? Ik denk dat reacties en ingestuurde artikelen ook pas volgen als er een tastbaar voorbeeld is. Dat zal niet voor iedereen gelden maar je moet toch ergens beginnen. Een nieuwe website opstarten is sowieso niet simpel, laat staan de juiste content vinden waarmee je je doelgroep trekt.
Dat is ook zo ja, ik speel nog steeds met het idee. Wie weet...
Gast- Gast
Ik heb een keer in de Yes gestaan in een artikel over "treinvriendinnen". Ik zag het oproepje geloof ik op de site of het oude forum of zo, dat weet ik niet meer. Ik heb toen gereageerd. Ik had een goede vriendin (waar ik nog steeds mee bevriend ben) leren kennen in de trein toen we dezelfde opleiding gingen doen.
Was een leuk artikel geworden! Ik weet alleen niet of ik die Yes nog heb Ik weet dat zij 'm nog wel heeft.
En ik heb wel eens bij zo'n stelling gestaan, waarop je dan antwoord kon geven op het forum.
Was een leuk artikel geworden! Ik weet alleen niet of ik die Yes nog heb Ik weet dat zij 'm nog wel heeft.
En ik heb wel eens bij zo'n stelling gestaan, waarop je dan antwoord kon geven op het forum.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Hailey_ schreef:Roodkapje schreef:Charlie schreef:Ikke, over mijn fobie voor vissen hahaha. Ik heb het artikel niet meer.
heb ik ook! ik dacht dat ik alleen was met die fobie!
Ik heb deze fobie ook.
Wow ik heb echt nooit geweten dat er meer mensen deze fobie hadden. Ik dacht dat ik echt totaal achterlijk was
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Hailey_ schreef:Roodkapje schreef:Charlie schreef:Ikke, over mijn fobie voor vissen hahaha. Ik heb het artikel niet meer.
heb ik ook! ik dacht dat ik alleen was met die fobie!
Ik heb deze fobie ook.
Wow ik heb echt nooit geweten dat er meer mensen deze fobie hadden. Ik dacht dat ik echt totaal achterlijk was
Hier nog iemand, we zijn dus niet alleen haha.
Gast- Gast
Zusje schreef:Chipp schreef:Ik heb ook in de Yes gestaan, over relatie met een buurjongen. Ik ben ermee getrouwd
Oh ja, daar heb ik toen ook ingestaan . Heb alleen maar de helft van het verhaal verteld ze hoefde echt niet alles te weten haha. Ze had dat wel door maar kreeg het toch niet los bij me .
Bij mij suggereerden ze die dingen gewoon, terwijl ik die niet had verteld. Teruggemaild, maar het is toch blijven staan. Het was niet heel erg, mensen die mij kenden, wisten wel dat het niet klopte. Toch niet netjes.
Laatst aangepast door Chipp op za 21 apr 2012 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat apart Chipp. Ik kreeg alle stukken van te voren te lezen en mocht daar nog commentaar op geven. Dat pastte ze dan gewoon netjes aan. Ik las jouw commentaar overigens wel vaker dus het zal vast voorgekomen zijn. Ik heb alleen die ervaring niet. Niet leuk in ieder geval.
En oh ja, met die stellingen stond ik er ook weleens in. Die werden vaak ook ingekort. Weet nog dat volgens mij Rush haar mening erg ongelukkig aangepast was een keer, alsof ze een of andere racist was haha .
En oh ja, met die stellingen stond ik er ook weleens in. Die werden vaak ook ingekort. Weet nog dat volgens mij Rush haar mening erg ongelukkig aangepast was een keer, alsof ze een of andere racist was haha .
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je wel eens...?
» Doe je wel eens...
» Heb jij wel eens...
» Heb jij wel eens..
» Ben jij wel eens...
» Doe je wel eens...
» Heb jij wel eens...
» Heb jij wel eens..
» Ben jij wel eens...