Het kan zomaar over zijn - of niet ! UPDATE!!!
+78
Niene
Bolleke
Rouge
nillis
Paper Crown
Aggi
Ilargi
Curious
maiadebij
Filoria
Alex
Pien
PiP
Aimee
Fearie
Lilypie
Teddyaapje
Shy
hellowkitty
Roza
CCC
Susan
duckie
Raindrop
PapillonRose
Marin
Parisienne
sabje
Viva
Linda
Tiara
Flip Fluitketel
studiebol
Tania
SarahKey
Diese
Happydobby
Bubbelicious
Jasmine
M@niek
pindaatje
liesje
moepie
woezel
Coco
Emmayes
Nana
Liadan
Floor
_Jet
Jade
yes1984
miss piggy
Amber-
Poisongirl
Wennes
Bruintje Beer
Muis
Muppetje
Annemie
Discordia
mzcharlotte
Jezzie
Pandora
juffie001
MissD
Darius
Mamsie
Chocoholic
Inge
Monnie
Lejow
Aagje!
Twellie
Flower_L
Ayla
Minx
Roodkapje
82 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Het kan zomaar over zijn - of niet ! UPDATE!!!
Wat ziek gelukkig is er met het meisje niets aan de hand.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een zieke geest, had ook het gevoel dat het een fake verhaal was, maarja beetje lullig om dat zomaar neer te zetten. Maar dat ze 3 jaar lang mensen om de tuin weet te leiden vind ik wel erg. Ik vraag me dan ook af of die mensen nooit iets door hebben gehad, vaak zegt je gevoel wel dat er dingen niet kloppen. Zeker als het gaat om iemand die je alleen via internet kent.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Dan ben je echt niet goed bj je hoofd. Gelukkig is er met het meisje niks aan de hand.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Omg dit is echt naar! Bah wat een triest mens!!!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik moet eerlijk toegeven, dat laatste berichtje dat ze overleden was geloofde ik niet.
Ik zou een schreeuwbericht op fb (als ik daaraan denk) plaatsen, niet zo'n rustig verhaal.
Maar goed, wat ik me dan wel afvraag, kán zoiets wel gebeuren, dat een wondje echt zomaar gaat ontsteken en dit als gevolg heeft?
Ik zou een schreeuwbericht op fb (als ik daaraan denk) plaatsen, niet zo'n rustig verhaal.
Maar goed, wat ik me dan wel afvraag, kán zoiets wel gebeuren, dat een wondje echt zomaar gaat ontsteken en dit als gevolg heeft?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik vond het ook een vaag verhal, heb daarom ook niet gereageerd. Volges mij kan een wond wel dusdanig gaan ontsteken, maar iets in het verhaal kwam op mij onecht over. Helaas zijn er zulke zieke mensen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had eigenlijk hetzelfde als Bolleke..
Wat erg dat er zulke zieke mensen zijn..!
Wat erg dat er zulke zieke mensen zijn..!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Viva schreef:Ik moet eerlijk toegeven, dat laatste berichtje dat ze overleden was geloofde ik niet.
Of dat kan weet ik niet, maar ik heb wel een keer bij Oprah gezien dat een vrouw zich had gesneden met een mes tijdens haar werk! En niet lang daarna begon een bepaalde bacterie haar lichaam op te eten. Ze was dus lichaamsdelen kwijt en heeft het met goed geluk overleefd. Als het ook maar iets langer had geduurd was ze dood geweest.
Ik heb verder niet gelezen, alleen de openingspost en ik lees dus dat het verhaal verzonnen is?? Echt gestoord.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Wat een walgelijk verhaal, hoe ziek kun je zijn. Zoiets verzin je toch niet? Bah, bah, bah.
En ja, een simpel wondje of blessure kan drastische gevolgen hebben. Al dan niet met de dood tot gevolg. Die verhalen zijn er genoeg.
En ja, een simpel wondje of blessure kan drastische gevolgen hebben. Al dan niet met de dood tot gevolg. Die verhalen zijn er genoeg.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Viva schreef:
Volgens mij kan het wel. Mijn broertje heeft zich een aantal jaren geleden verwond aan een glas, en hij heeft uiteindelijk een dikke week in het ziekenhuis gelegen aan de antibiotica. Het moest via een infuus, een gewoon kuurtje pilletjes zou niet voldoende zijn. Anders waren ze bang dat het niet goed zou gaan. En dat was echt geen enorme wond ofzo. Weet niet precies waar ze bang voor waren, maar het was reden genoeg om hem op te nemen en antibiotica via een infuus te geven. Dus in die zin vond ik het verhaal op zich niet ongeloofwaardig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat triest. Ik ben zo blij dat het meisje nog leeft. Maar zo'n persoon die dit verzint heeft gewoon hulp nodig! Ik kan me niet voorstellen dat je drie jaar lang ene leven verzint. Een schreeuw om aandacht ofzo?!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
bah, wat een eng idee dat zoiets (Ja, oké het is open) zo'n gevolg kan hebben.
Maar alles goed blijven ontsmetten en het beste hopen.
Maar alles goed blijven ontsmetten en het beste hopen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bah wat een vreselijk iemand die dit soort dingen bedenkt en andermans kind er voor gebruikt.
Maar wat ik niet snap of beetje raar vind is dat t uitgerekend nu dat kindje zogenaamd is gestorven, het uitkomt bij de echte ouders in Australië. Dat is ook wel toevallig, net een dag daarna. Al zal er wel meer verspreiding van t verhaal zijn nu de toestand zo kritiek was, zoals jij ook op dit forum, waardoor t bij hen misschien aan t licht is gekomen.
Of wisten zij dit al langer en heb ik t niet goed geïnterpreteerd dat zij er net achter zijn gekomen?
Maar wat ik niet snap of beetje raar vind is dat t uitgerekend nu dat kindje zogenaamd is gestorven, het uitkomt bij de echte ouders in Australië. Dat is ook wel toevallig, net een dag daarna. Al zal er wel meer verspreiding van t verhaal zijn nu de toestand zo kritiek was, zoals jij ook op dit forum, waardoor t bij hen misschien aan t licht is gekomen.
Of wisten zij dit al langer en heb ik t niet goed geïnterpreteerd dat zij er net achter zijn gekomen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gelukkig is er met het kindje niks aan de hand, maar je moet toch wel goed gek zijn om zulke dingen te verzinnen! En gewoon 3 jaar lang mensen voor de gek te houden met dit soort dingen!
Ik vraag me ook af hoe de ouders van het kindje erachter zijn gekomen, ik vraag me echt serieus af wat ik zou doen als iemand onze T. zou gebruiken voor zijn/ haar fantasieen!
Ik vraag me ook af hoe de ouders van het kindje erachter zijn gekomen, ik vraag me echt serieus af wat ik zou doen als iemand onze T. zou gebruiken voor zijn/ haar fantasieen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
dat je gek bent om het te verzinnen ja... dat weet ik zeker.
Hoe de ouders erachter zijn gekomen... ik weet het nog niet. Ik heb het wel even gevraagd aan degene die het beste met haar om ging , dus misschien krijg ik hier ook nog antwoord op.
En tja, na 3 jaar lang over koetjes en kalfjes praten, niet raars om aan op te merken eigenlijk. Het enige wat ik wel ooit vreemd vond is dat hun eerste kindje met 28 weken was geboren en met 32 weken weer naar huis mocht ... Maar toen dacht ik.. ach in Amerika zal dat misschien wel anders gaan... Ook heb ik een raar gevoel gekregen toen ik een foto van zusje B. zag met een rompertje met vertaald :" geboren en getogen in australie" erop. Er stond bij die foto: gekregen van mijn nieuwe collega's in Canberra. Tja, toen dacht ik, als collega zou ik dat nooit geven als het kindje in New York is geboren...
En over dat wondje, ja dat kan... Het bestaat dat je bloedvergiftiging krijgt door zoiets kleins, al vond ik het allemaal net even iets te snel gaan ( maar dat is achteraf makkelijk praten). Ik geloofde echt dat hun dochter zo slecht lag anders had ik natuurlijk hier nooit wat over geopend. Van wondje tot de dood was het denk ik nog geen week. Al heeft ze nooit echt uitspraak gedaan wanneer dat wondje dan moet zijn ontstaan. Maar toen werd er voor het eerst over gesproken.
Ik weet wel dat haar fb account en account op het andere forum per gister al verwijderd is door haar/hemzelf sinds de ontdekking. Maar dit soort mensen zijn niet te stoppen. Ze gaan gewoon weer verder onder een andere naam, met een nieuw verhaal.
Hoe de ouders erachter zijn gekomen... ik weet het nog niet. Ik heb het wel even gevraagd aan degene die het beste met haar om ging , dus misschien krijg ik hier ook nog antwoord op.
En tja, na 3 jaar lang over koetjes en kalfjes praten, niet raars om aan op te merken eigenlijk. Het enige wat ik wel ooit vreemd vond is dat hun eerste kindje met 28 weken was geboren en met 32 weken weer naar huis mocht ... Maar toen dacht ik.. ach in Amerika zal dat misschien wel anders gaan... Ook heb ik een raar gevoel gekregen toen ik een foto van zusje B. zag met een rompertje met vertaald :" geboren en getogen in australie" erop. Er stond bij die foto: gekregen van mijn nieuwe collega's in Canberra. Tja, toen dacht ik, als collega zou ik dat nooit geven als het kindje in New York is geboren...
En over dat wondje, ja dat kan... Het bestaat dat je bloedvergiftiging krijgt door zoiets kleins, al vond ik het allemaal net even iets te snel gaan ( maar dat is achteraf makkelijk praten). Ik geloofde echt dat hun dochter zo slecht lag anders had ik natuurlijk hier nooit wat over geopend. Van wondje tot de dood was het denk ik nog geen week. Al heeft ze nooit echt uitspraak gedaan wanneer dat wondje dan moet zijn ontstaan. Maar toen werd er voor het eerst over gesproken.
Ik weet wel dat haar fb account en account op het andere forum per gister al verwijderd is door haar/hemzelf sinds de ontdekking. Maar dit soort mensen zijn niet te stoppen. Ze gaan gewoon weer verder onder een andere naam, met een nieuw verhaal.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ja dat is het akelige.. Dit soort verhalen zullen altijd blijven bestaan en terugkomen.
Bah, kan me voorstellen dat je je echt besodemieterd voelt.
Achteraf is het natuurlijk makkelijk 'de signs' in te zien, dat je al eerder alarmbellen had kunnen horen rinkelen, maar dat is zo makkelijk gezegd.
Maar het fijnste en belangrijkste is natuurlijk wel dat het meisje echt nog leeft.
Bah, kan me voorstellen dat je je echt besodemieterd voelt.
Achteraf is het natuurlijk makkelijk 'de signs' in te zien, dat je al eerder alarmbellen had kunnen horen rinkelen, maar dat is zo makkelijk gezegd.
Maar het fijnste en belangrijkste is natuurlijk wel dat het meisje echt nog leeft.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat erg dat je zoiets kan verzinnen zeg . Gelukkig dat het meisje nog leeft.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Triest!! Meer kan ik er niet over zeggen!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Viva schreef:
Dit kan wel inderdaad, mijn buurjongetje is dat ook overkomen. Hij had een klein onschuldig (denk je dan) wondje aan zijn voet, maar dat is hem fataal geworden door waarschijnlijk in de zandbak te spelen. Er is een bacterie zijn wond ingekropen en dat is echt heel snel gegaan toen. Ik was 's morgens met hem en zijn zusje in de speeltuin en 's avonds kregen we het slechte nieuws. Deze bacterie is naar zijn hart gekropen, dat was ook over zijn lichaam te zien, de bacterie liet een blauwe lijn achter via de weg dat het naar het hart is gekropen. Uiteindelijk heeft zijn hart het door die bacterie begeven.
Ik vind het nu dus ook altijd doodeng als de kinderen een wondje hebben.
Ik vraag mij echt af wat er in een hoofd van iemand, die verhalen als deze verzint, omgaat. Dan ben je echt niet wijs.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik lees nu pas de update....Hoe bizar zitten sommige mensen in elkaar zeg! Triest
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Sjeeeez!!
Wat een zieke geesten dwalen er toch op de wereld rond
Roodkapje, ik kan me voorstellen dat je er door ontdaan bent.
Wat een zieke geesten dwalen er toch op de wereld rond
Roodkapje, ik kan me voorstellen dat je er door ontdaan bent.
Gast- Gast
Wat ontzettend ziek zeg, dat iemand zoiets verzint.
Het verhaal deed mij denken aan het broertje van mijn vader vroeger. Die is met 2 jaar overleden door bloedvergiftiging na een val. Ik dacht altijd (nouja jaren '50) daar zullen ze nu wel iets meer voor hebben, om zoiets te voorkomen.
Bleehg ik vind het echt te ziek voor woorden.
Het verhaal deed mij denken aan het broertje van mijn vader vroeger. Die is met 2 jaar overleden door bloedvergiftiging na een val. Ik dacht altijd (nouja jaren '50) daar zullen ze nu wel iets meer voor hebben, om zoiets te voorkomen.
Bleehg ik vind het echt te ziek voor woorden.
Gast- Gast
Jeetje wat bizar hoe mensen zijn! Ontzettend triest zeg!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Bellen of niet? - update pag 3
» Ik stop ermee (update; niet dus!)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
» Bellen of niet? - update pag 3
» Ik stop ermee (update; niet dus!)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: