Het kan zomaar over zijn - of niet ! UPDATE!!!
+78
Niene
Bolleke
Rouge
nillis
Paper Crown
Aggi
Ilargi
Curious
maiadebij
Filoria
Alex
Pien
PiP
Aimee
Fearie
Lilypie
Teddyaapje
Shy
hellowkitty
Roza
CCC
Susan
duckie
Raindrop
PapillonRose
Marin
Parisienne
sabje
Viva
Linda
Tiara
Flip Fluitketel
studiebol
Tania
SarahKey
Diese
Happydobby
Bubbelicious
Jasmine
M@niek
pindaatje
liesje
moepie
woezel
Coco
Emmayes
Nana
Liadan
Floor
_Jet
Jade
yes1984
miss piggy
Amber-
Poisongirl
Wennes
Bruintje Beer
Muis
Muppetje
Annemie
Discordia
mzcharlotte
Jezzie
Pandora
juffie001
MissD
Darius
Mamsie
Chocoholic
Inge
Monnie
Lejow
Aagje!
Twellie
Flower_L
Ayla
Minx
Roodkapje
82 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Het kan zomaar over zijn - of niet ! UPDATE!!!
Helaas is ze niet de eerste.
Zo hadden we hier natuurlijk Mildred (die kanker en een ongeluk van haar dochter verzon) en de moeder van Isabeau (die vlak voor haar huwelijk een ongeluk kreeg en een paar maanden(?) later een kindje had dat doodgeboren werd (als ik het me goed herinner).
Zo hadden we hier natuurlijk Mildred (die kanker en een ongeluk van haar dochter verzon) en de moeder van Isabeau (die vlak voor haar huwelijk een ongeluk kreeg en een paar maanden(?) later een kindje had dat doodgeboren werd (als ik het me goed herinner).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Je zal ook maar de moeder van het echte kind zijn en ontdekken dat de foto's van jouw dochter zijn gebruikt voor zo'n verhaal, dat is toch wel heel luguber.
Wel prachtige foto's trouwens, en een prachtig kind.
Gelukkig is ze er nog gewoon.
Wel prachtige foto's trouwens, en een prachtig kind.
Gelukkig is ze er nog gewoon.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat een zieke geest. Gelukkig dat het meisje van de foto nog in blakende gezondheid verkeerd.
Jammer dat het nog zo vaak voorkomt dat foto's misbruikt worden. En wat zit hier nou voor een plezier achter? Zulke verhalen bedenken, wat een schreeuw om aandacht.
Jammer dat het nog zo vaak voorkomt dat foto's misbruikt worden. En wat zit hier nou voor een plezier achter? Zulke verhalen bedenken, wat een schreeuw om aandacht.
Gast- Gast
Wat zijn sommige mensen toch triest dat ze zoiets verzinnen,bah verschrikkelijk!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pff, heel jammer dat sommige mensen zulke dingen kunnen doen.. Maar inderdaad, gelukkig leeft dat meisje gewoon nog!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Lejow schreef:Helaas is ze niet de eerste.
Ze overleed een paar dagen na de geboorte, volgens Lizzy.
Echt walgelijk dat er blijkbaar nog steeds mensen zijn die andermans foto's en kinderen gebruiken/misbruiken om hun leven spectaculairder/ernstiger/boeiender/weet ik veel wat te maken. Bah!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Roodkapje, zou je de foto niet uit de openingspost halen? Lijkt me wel fijn voor de echte ouders van dit meisje. (Ookal spreken ze misschien geen Nederlands?)
Wat naar dat je zo hebt meegeleefd terwijl er niks aan de hand was zeg. Wel fijn dat het meisje nog gewoon leeft natuurlijk, maar voor jou lijkt het me echt kl*te om te horen dat het nep was.
Wat naar dat je zo hebt meegeleefd terwijl er niks aan de hand was zeg. Wel fijn dat het meisje nog gewoon leeft natuurlijk, maar voor jou lijkt het me echt kl*te om te horen dat het nep was.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Op zich snap ik ergens nog wel dat mensen dingen verzinnen op fora, maar verzin dan iets leuks, verzin dan dat je topmodel bent, dat je een rol hebt in de nieuwe James Bond film en dat je steenrijke ouders hebt met een vakantiehuis in Dubai, weet ik veel, laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggen. Of verzin voor mijn part dat je vier kinderen hebt die allemaal zeer zwaar hoogbegaafd zijn en de hele Lord of the Rings trilogie hebben gelezen voor hun derde verjaardag. I don't mind. Maar verzin niet zoiets tragisch en misbruik geen foto's van een ander.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Misschien proberen dit soort mensen wel om leuke dingen te verzinnen, maar merken ze dat ze warmere reacties krijgen als ze zielige verhalen bedenken? Ik kan me zomaar voorstellen dat dat zo is.
Als iemand hier komt opscheppen over haar rijke ouders denk ik niet dat ze knuffels en lange reacties vol medeleven mag verwachten.
Als iemand hier komt opscheppen over haar rijke ouders denk ik niet dat ze knuffels en lange reacties vol medeleven mag verwachten.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Roodkapje, zou je de foto niet uit de openingspost halen? Lijkt me wel fijn voor de echte ouders van dit meisje. (Ookal spreken ze misschien geen Nederlands?)
Ik heb alle posts met valse berichtgevingen en foto's verwijderd. Dank je wel voor de reminder Mijn hoofd zit even overvol..
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wat een naar verhaal, heel bizar dat er iemand zulke verhalen heeft lopen verzinnen. Ik vraag me dan toch af wat voor een persoon daar achter zou zitten. Gelukkig is in werkelijkheid alles goed met dat mooie meisje.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bah, hoe ziek kun je zijn om dit soort dingen te verzinnen!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ziek zeg bah!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Gatver wat ziek zeg.... Ergens wel blij dat het verhaal niet waar is... maar echt zo ziek, als je dit soort dingen kunt verzinnen... En ook nog misbruik maken van foto's van anderen ed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Het was al door mijn hoofd geschoten maar je denkt dan nee zo ziek is iemand niet.
+1 ik kreeg ook een raar (niet te verklaren) gevoel.
Gelukkig is het meisje springlevend en gezond. Sommige mensen zijn echt knettergek.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
pff echt ziek!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Hmmmm vond het verhaal iets te raar voor woorden.
Gast- Gast
Gatverdamme, echt bizar.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Het klinkt nu heel stom achteraf, maar zie je!!!!!Ik wist het! Gelijk toen ik dit topic voor de 1ste keer opende een paar dagen geleden wist ik het gewoon, of nou ja toen had ik zo'n vermoeden. Maar toen ze zo snel update gaf nadat ze was 'overleden' wist ik het zeker. Volgens mij ( ik ben nog geen moeder) ben je daar als moeder gewoon niet tot in staat als je net je kindje hebt verloren,dan denk je toch helemaal niet aan een forum, om daar updates te geven? Weet niet hoe ik het moest omschrijven, gelijk een raar gevoel erbij had ik!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Jeetje, wat vreselijk!
Gelukkig verkeerd het meisje in goede gezondheid!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Rose- schreef:Het klinkt nu heel stom achteraf, maar zie je!!!!!Ik wist het! Gelijk toen ik dit topic voor de 1ste keer opende een paar dagen geleden wist ik het gewoon, of nou ja toen had ik zo'n vermoeden. Maar toen ze zo snel update gaf nadat ze was 'overleden' wist ik het zeker. Volgens mij ( ik ben nog geen moeder) ben je daar als moeder gewoon niet tot in staat als je net je kindje hebt verloren,dan denk je toch helemaal niet aan een forum, om daar updates te geven? Weet niet hoe ik het moest omschrijven, gelijk een raar gevoel erbij had ik!
+ 1 Vind t zowiezo dat je ondanks of het waar is of niet... voorzichtig moet zijn met je hele priveleven op internet te gooien, en al helemaal dat van een ander...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Jade schreef:Jeetje, wat vreselijk!
+1
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Nou ja!! Hier kan ik echt niet bij!!
Dat er zulke mensen zijn zeg...........
Dat er zulke mensen zijn zeg...........
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Het klinkt misschien raar, maar ik wist het.. mijn gevoel zei gewoon dat dit niet the case was.. heel gek.
Gelukkig is het niet zo, maar wat een zieke geest. Ik ben het eens met Susan, als je dan toch zo nodig wil verzinnen, verzin dan idd leuke dingen, maar ja.. die geven niet de medeleven van een verlies van een kindje, want het maakt niet uit of je al moeder bent of niet of vader bent of niet, iedereen kan voelen hoe verschrikkelijk het verlies van een kind is.
Bluh!
Gelukkig is het niet zo, maar wat een zieke geest. Ik ben het eens met Susan, als je dan toch zo nodig wil verzinnen, verzin dan idd leuke dingen, maar ja.. die geven niet de medeleven van een verlies van een kindje, want het maakt niet uit of je al moeder bent of niet of vader bent of niet, iedereen kan voelen hoe verschrikkelijk het verlies van een kind is.
Bluh!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Bellen of niet? - update pag 3
» Ik stop ermee (update; niet dus!)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
» Bellen of niet? - update pag 3
» Ik stop ermee (update; niet dus!)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: