Het kan zomaar over zijn - of niet ! UPDATE!!!
+78
Niene
Bolleke
Rouge
nillis
Paper Crown
Aggi
Ilargi
Curious
maiadebij
Filoria
Alex
Pien
PiP
Aimee
Fearie
Lilypie
Teddyaapje
Shy
hellowkitty
Roza
CCC
Susan
duckie
Raindrop
PapillonRose
Marin
Parisienne
sabje
Viva
Linda
Tiara
Flip Fluitketel
studiebol
Tania
SarahKey
Diese
Happydobby
Bubbelicious
Jasmine
M@niek
pindaatje
liesje
moepie
woezel
Coco
Emmayes
Nana
Liadan
Floor
_Jet
Jade
yes1984
miss piggy
Amber-
Poisongirl
Wennes
Bruintje Beer
Muis
Muppetje
Annemie
Discordia
mzcharlotte
Jezzie
Pandora
juffie001
MissD
Darius
Mamsie
Chocoholic
Inge
Monnie
Lejow
Aagje!
Twellie
Flower_L
Ayla
Minx
Roodkapje
82 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Het kan zomaar over zijn - of niet ! UPDATE!!!
Wat een mooi meisje was ze, echt heel erg dit.. Ik leef enorm mee met haar ouders.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Kippenvel over mn hele lichaam.
Wat verschrikkelijk, geen woorden voor!
Wat verschrikkelijk, geen woorden voor!
Gast- Gast
Verschrikkelijk vind het zo verdrietig...heel veel sterkte.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Welk woord ik ook neerzet, ik kan niks vinden wat de lading dekt.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Welk woord ik ook neerzet, ik kan niks vinden wat de lading dekt.
+ 1, ik had het gisteren al op FB gelezen. Maar kan nog steeds niet de woorden vinden, ik vind het verschrikkelijk
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Update... :
Dames ... ik voel me zo rot tegenover jullie ! Ik kom net thuis van zwemles, werk, oma bezoek etc. en lees op fb van iemand van het andere forum dat L. ( L.ola) helemaal niet bestaat... althans, ze bestaat wel, maar ze heet niet zo... Het zijn allemaal gejatte foto's van een Australisch meisje ( ene.. A.melie A.lice), we kennen deze vrouw/ man weet ik veel wie achter die forumnaam zit echt al 3 jaar. We hebben meegeleefd met 2 x een te vroeg geboren kindje... en nu blijkt het hele leven verzonnen... Er is geen L. en geen zusje B. !
Ik vertel het misschien wat warrig, maar ik was er zo door ontdaan dat ik zo heb liggen huilen en echt een nacht niet heb geslapen erdoor en ook hier neergezet... mocht je vragen hebben.. ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden met de gegevens die mij voorhanden zijn op dit moment. De ouders van het Australische meisje zijn erachter gekomen.
Ik vind het zo vreselijk dat jullie er ook zo verdrietig om zijn geweest en het achteraf gewoon allemaal nep is ! Ik begrijp dat mens niet ! Die moet wel ziek zijn wil je zoiets bedenken en dan gewoon 3 jaar lang liegen.
Sorry Sorry Sorry meiden !
@moderator : dit topic mag weg ! Heeft totaal geen waarde meer... toch bedankt meiden voor alle steun afgelopen dagen. Ergens ben ik blij dat het niet waar is en dit meisje in het echt gewoon nog leeft en helemaal niet in New York woont.
Dames ... ik voel me zo rot tegenover jullie ! Ik kom net thuis van zwemles, werk, oma bezoek etc. en lees op fb van iemand van het andere forum dat L. ( L.ola) helemaal niet bestaat... althans, ze bestaat wel, maar ze heet niet zo... Het zijn allemaal gejatte foto's van een Australisch meisje ( ene.. A.melie A.lice), we kennen deze vrouw/ man weet ik veel wie achter die forumnaam zit echt al 3 jaar. We hebben meegeleefd met 2 x een te vroeg geboren kindje... en nu blijkt het hele leven verzonnen... Er is geen L. en geen zusje B. !
Ik vertel het misschien wat warrig, maar ik was er zo door ontdaan dat ik zo heb liggen huilen en echt een nacht niet heb geslapen erdoor en ook hier neergezet... mocht je vragen hebben.. ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden met de gegevens die mij voorhanden zijn op dit moment. De ouders van het Australische meisje zijn erachter gekomen.
Ik vind het zo vreselijk dat jullie er ook zo verdrietig om zijn geweest en het achteraf gewoon allemaal nep is ! Ik begrijp dat mens niet ! Die moet wel ziek zijn wil je zoiets bedenken en dan gewoon 3 jaar lang liegen.
Sorry Sorry Sorry meiden !
@moderator : dit topic mag weg ! Heeft totaal geen waarde meer... toch bedankt meiden voor alle steun afgelopen dagen. Ergens ben ik blij dat het niet waar is en dit meisje in het echt gewoon nog leeft en helemaal niet in New York woont.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
jeetje dat iemand dit allemaal kan verzinnen en dat al 3 jaar lang ed.. kan me voorstellen dat je je er rot onder voelt maar je kon dit toch ook niet weten...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Jeetje, dat moet helemaal emotioneel voor je zijn geweest! Leef je zo met iemand mee... Niet normaal hoe iemand dat kan verzinnen!!! Lijkt me ook vreselijk zo foto's van je kind terug te vinden, bij iemand die ze zo misbruikt.
Ik moet meteen aan het Isabeau verhaal denken...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wooh wat heftig roodkapje...wat raar! Kan me voorstellen dat je er erg door in de war bent!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jeej wat een idioot!!! Meer kan ik er niet over zeggen. Bah!
Edit: idd gelukkig dat het niet waar is!
Edit: idd gelukkig dat het niet waar is!
Laatst aangepast door Flower_L op zo 22 apr 2012 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wat vreselijk dat jullie al 3 jaar mee hebben geleefd met hun/hem/haar terwijl er nu niks van blijkt waar te zijn. Heftig dat iemand dit doet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Serieus, dat iemand zoiets verschrikkelijks verzint
Lijkt me voor jou ook ontzettend vreemd Roodkapje, je leeft echt met iemand mee en dan kom je hier ineens achter!
Lijkt me voor jou ook ontzettend vreemd Roodkapje, je leeft echt met iemand mee en dan kom je hier ineens achter!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oh bah bah bah, wat word ik hier enorm pissig van!
Laatst aangepast door Lejow op zo 22 apr 2012 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het was al door mijn hoofd geschoten maar je denkt dan nee zo ziek is iemand niet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Het was al door mijn hoofd geschoten maar je denkt dan nee zo ziek is iemand niet.
+1..
Al denk ik dat tegenwoordig heel vaak
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat erg dat er mensen zijn die dit verzinnen:cry:
Gelukkig is het niet waar.
Gelukkig is het niet waar.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ze zat ook al een jaar of 3 bij ongeveer 20-25 van ons op facebook.... wellicht heeft ze van ons ook wel foto's gepikt voor haar volgende verhaal ofzo...
1 van de meiden van het forum ging beter met haar om, die mailden ook heel vaak. Ze hebben in die 3 jaar meer dan 1000 emails gestuurd.. Haar hele leven staat erin.. Vooral zij is bang dat er misbruik van wordt gemaakt enzo.
Ik weet wel dat ik er niets aan kan doen, maar het voelt wel heel rot...
Ik ben nu ook echt even ontdaan ervan.... ben nu een uurtje thuis en kan het gewoon echt niet begrijpen....
1 van de meiden van het forum ging beter met haar om, die mailden ook heel vaak. Ze hebben in die 3 jaar meer dan 1000 emails gestuurd.. Haar hele leven staat erin.. Vooral zij is bang dat er misbruik van wordt gemaakt enzo.
Ik weet wel dat ik er niets aan kan doen, maar het voelt wel heel rot...
Ik ben nu ook echt even ontdaan ervan.... ben nu een uurtje thuis en kan het gewoon echt niet begrijpen....
Roodkapje- Prater
Lejow- Lady Post-a-lot
Bedoel je met forum dit forum?!
Wat een ziek mens zeg... Knettergek!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Aimee schreef:Jeetje, dat moet helemaal emotioneel voor je zijn geweest! Leef je zo met iemand mee... Niet normaal hoe iemand dat kan verzinnen!!! Lijkt me ook vreselijk zo foto's van je kind terug te vinden, bij iemand die ze zo misbruikt.
Ja lijkt me ook echt een drama! Als je op dat meisje haar naam googled krijg je idd allemaal foto's van dat meisje waarvan ik dacht dat ze was overleden gister.... De persoon die hierachter zit zei in New York te wonen maar voor mijn idee is dat ook gewoon verzonnen en woont het gewoon ergens in NL of Belgie ofzo... dichterbij als je denkt....
Brrrrr... ik krijg er nog kippenvel van als ik denk aan dat Isabeau verhaal! Vreselijk ook... Die mensen moet je uit de maatschappij halen die dit soort dingen kunnen verzinnen.
Roodkapje- Prater
Mamsie schreef:Het was al door mijn hoofd geschoten maar je denkt dan nee zo ziek is iemand niet.
+1,
maar eerlijk gezegd ben ik alleen maar heel erg blij om dit te horen. Ik heb vele malen liever dat iemand zo'n verhaal verzint, hoe ziek dat ook is, dan dat het echt is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pien schreef:Bedoel je met forum dit forum?!
nee Belgisch forum...
Roodkapje- Prater
Susan schreef:Mamsie schreef:Het was al door mijn hoofd geschoten maar je denkt dan nee zo ziek is iemand niet.
+1,
maar eerlijk gezegd ben ik alleen maar heel erg blij om dit te horen. Ik heb vele malen liever dat iemand zo'n verhaal verzint, hoe ziek dat ook is, dan dat het echt is.
Daar ben ik ook heel blij mee! Al is het natuurlijk nu niet alleen dit verhaal, maar gewoon 3 jaar lang een heel leven verzinnen met kinderen die je niet hebt etc.. absurd dat je dat kan zonder eens door de mand te vallen.
Roodkapje- Prater
Wat vreselijk zeg dat het verhaal verzonnen is en jullie zo hebben meegeleefd met alles. Kan niet begrijpen dat je zulke dingen kan verzinnen..
Maar ik ben wel blij om te horen dat het niet waar is, vond zo erg!
Maar ik ben wel blij om te horen dat het niet waar is, vond zo erg!
Laatst aangepast door aanitaa op zo 22 apr 2012 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Bellen of niet? - update pag 3
» Ik stop ermee (update; niet dus!)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
» Bellen of niet? - update pag 3
» Ik stop ermee (update; niet dus!)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: