verandering in cyclus
Pagina 1 van 1
verandering in cyclus
Herkennen jullie dit?
Ik heb jaren lang de pil geslikt en ook na de bevalling weer aan de pil gegaan maar dat was geen succes meer. Ik kreeg tussen bloedingen tussen tijds en de pil voelde niet langer meer betrouwbaar aangezien ik gewoon mijn eisprong voelde.
Erg veel buik klachten.
Uiteindelijk ben ik gestopt met de pil en heb ik mijn lichaam alles even zelf laten regelen en daarna ben ik aan de nuvaring gegaan.
Dat ging gelukkig goed en ik had geen klachten meer.
De ring gaat er op maandag avond uit en op woensdag nacht werd ik ongesteld. Maar nu ben ik pas op vrijdag ochtend ongesteld geworden met de nodige buikpijn weer erbij.
Is dit normaal ? En herkenbaar ??
Ik heb jaren lang de pil geslikt en ook na de bevalling weer aan de pil gegaan maar dat was geen succes meer. Ik kreeg tussen bloedingen tussen tijds en de pil voelde niet langer meer betrouwbaar aangezien ik gewoon mijn eisprong voelde.
Erg veel buik klachten.
Uiteindelijk ben ik gestopt met de pil en heb ik mijn lichaam alles even zelf laten regelen en daarna ben ik aan de nuvaring gegaan.
Dat ging gelukkig goed en ik had geen klachten meer.
De ring gaat er op maandag avond uit en op woensdag nacht werd ik ongesteld. Maar nu ben ik pas op vrijdag ochtend ongesteld geworden met de nodige buikpijn weer erbij.
Is dit normaal ? En herkenbaar ??
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Soortgelijke onderwerpen
» Verandering op kdv
» Omgaan met verandering
» Van 2 naar 3: grote verandering?
» verandering aan voelen komen?
» Verandering persoonlijkheid door werk
» Omgaan met verandering