Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

+38
MissD
ProudMom
teletascha
Fiebje
Darius
Stuiterbal
Slakje
Twellie
_Jet
Linda
Cupcake
Tazz
L!ND@
Minx
Niene
Dolphinne
Lindsya
loesje
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Happydobby
PapillonRose
Viva
Makamba
Limburg85
Fearie
Floor
M@niek
juffie001
mickey
yes1984
SarahKey
Flower_L
sabje
Sanne
PiP
Kat1980
Mamsie
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  teletascha vr 20 apr 2012 - 9:59

Twee instabiele wervels (waar het gewicht van de baarmoeder aan hing). Ben nu dus al >3 maanden elke week naar de fysio aan het gaan. Wordt wel beter, maar is nog steeds niet zoals vanouds.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  ProudMom vr 20 apr 2012 - 12:34

Na m'n bevalling had ik erg veel last van m'n stuitje. Gelukkig is dit weer overgegaan, maar wanneer ik ongesteld ben, doet m'n stuitje weer pijn. Rolling Eyes (Geen idee hoe dit kan?) Ook heb ik sinds m'n bevalling een slechtere weerstand; ben echt vaak niet lekker/ziek.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  MissD vr 20 apr 2012 - 18:00

Veel last van mijn bekken wanneer ik een dag gewerkt heb of een eind heb gelopen.
Verder moet ik echt naar het toilet gaan wanneer ik moet plassen, als ik te lang wacht verlies ik al druppeltjes.
Mijn knip is soms nog gevoelig (met name tijdens seks, tijdens mijn menstruatie vond ik het wel meevallen).
Tja, en een slappere buik (al begint het al te verbeteren) en op mijn buik, heupen en binnenkant van mijn bovenbenen striae.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  nillis vr 20 apr 2012 - 19:49

Sanne schreef:Helemaal niets, heb alweer hetzelfde figuur als voor de zwangerschap.

+1 met een heel iets overgebleven vel
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Wennes vr 20 apr 2012 - 20:42

Af en toe is de knip nog gevoelig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne za 21 apr 2012 - 3:45

Ik heb nog last van mijn bekken als ik heel lang sta. Bijvoorbeeld met uitgaan (een hele avond staan) of als ik een hele dag heb gelopen en dus vermoeide benen, bekken en stuitje heb.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:46

Mijn bekkenpartij is in de frut gekomen. Daar heb ik zeker 1x in de maand flinke last van en ik kan niet lang op mijn benen staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:53

Bekkenpijn. Ik ben nog heel zwak daar beneden. En die buik hè.. Ik ben net een hangbuikzwijntje Sad

Gast
Gast

Bericht  Diese za 21 apr 2012 - 3:59

wat hebben veel meiden bekkenklachten!
ik heb ook nog last bij lang zitten/ staan. soms ook een scheut erdoor bij een rare beweging.
verder wat ook veel genoemd is ook hier zwakke blaas, straie en borsten hangen meer. verder flink haar uitval en zwangerschapsmasker, zo erg vind ik dat.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: