Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

+38
MissD
ProudMom
teletascha
Fiebje
Darius
Stuiterbal
Slakje
Twellie
_Jet
Linda
Cupcake
Tazz
L!ND@
Minx
Niene
Dolphinne
Lindsya
loesje
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Happydobby
PapillonRose
Viva
Makamba
Limburg85
Fearie
Floor
M@niek
juffie001
mickey
yes1984
SarahKey
Flower_L
sabje
Sanne
PiP
Kat1980
Mamsie
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  PapillonRose vr 20 apr 2012 - 7:30

Van de striae op mijn buik heb ik soms psychisch gezien 'last', ik voel me hierdoor nog onzekerder dan ik al was. Verder heb ik een (in verhouding) te dikke buik, waardoor broeken vaak niet fijn dragen, wat voor maat / model ik ook neem. Soms is een broek toch praktischer, maar dat gaat dan vaak irriteren.

Ook heb ik het idee (maar zeker weten doe ik het niet) dat ik sinds de bevalling last heb van mijn eisprong. Vroeger had ik die niet zo vaak en ik had er geen last van. Nu heb ik ineens een redelijk regelmatige cyclus en als ik steeds achteraf terug keek had ik dan 14 dagen voor de menstruatie flinke klachten.

Verder mag ik niet klagen. Had twee minischeurtjes, maar die zijn netjes geheeld en daar heb ik verder niks aan overgehouden. Ook geen andere problemen, gelukkig.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?

Bericht  Happydobby vr 20 apr 2012 - 7:30

Pijn rond het litteken, is ook erger als het koud is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 20 apr 2012 - 7:34

Bekkenklachten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bruintje Beer vr 20 apr 2012 - 7:35

Eigenlijk heb ik mijn figuur terug als voor mijn 2 zwangerschappen maar die theezakjes.....gelukkig kunnen we er grapjes overmaken :P

Maar lichamelijke ongemakken heb ik wel zo voel ik mijn eisprong na mijn laatste zwangerschap heel heftig. En is mijn migraine heftiger geworden waardoor ik nu bij de huisarts loopt om te kijken wat er helpt bij mij.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:36

En oja, nog zo'n fijne, aambeien! Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden? - Pagina 2 394967 Altijd lekker bij de grote boodschap.Mad

Gast
Gast

Bericht  loesje vr 20 apr 2012 - 7:57

Flink wat striemen, een paar kilo zwaarder, rare darmen en vergeetachtigheid.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Lindsya vr 20 apr 2012 - 8:02

Zware migraine gekregen na de bevalling. Vergeetachtigheid en heel veel moe.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Dolphinne vr 20 apr 2012 - 8:04

Ik heb regelmatig last van aambeien. Wil er eigenlijk nog steeds een keer mee naar de huisarts of er iets tegen kopen bij de drogist, maar stel het nog steeds uit.
Het is bij mij soms zelfs tot bloedens toe Embarassed

Ik moet ook op tijd naar de wc. Als ik erg nodig moet verlies ik ook soms wel wat druppels.

Verder heb ik vaak last van mijn rug, maar dat begon al voor mijn zwangerschap eigenlijk. Had net contact opgenomen met een mensendieck therapeute toen ik zwanger testte.

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Flip Fluitketel vr 20 apr 2012 - 8:05

O,ja naast de bekkenklachten heb ik ook nog last van aambeien gekregen. Een heel fijn gevoel.............
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Niene vr 20 apr 2012 - 8:09

Door mijn totaal ruptuur heb ik last van het litteken,en als ik naar het toilet moet dan scheurt het vaak weer een stukje open in de anus wat erg pijnlijk is. Last van mijn schaambeen/bekken ook nog af en toe. Verder ben ik redelijk ongeschonden er vanaf gekomen qua uiterlijk, 1 kleine striem op m'n buik,en een vetje op m'n buik.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Minx vr 20 apr 2012 - 8:11

Voor de meiden die nog wel eens wat druppels verliezen als ze nodig moeten, hebben jullie wel eens aan bekkenbodem therapie gedacht?? Ik lees hier namelijk best wel dingen waarvan ik denk mss zou therapie helpen. (ook bij aambeien door te veel druk zetten bv)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:17

Fairytale schreef:Voor de meiden die nog wel eens wat druppels verliezen als ze nodig moeten, hebben jullie wel eens aan bekkenbodem therapie gedacht?? Ik lees hier namelijk best wel dingen waarvan ik denk mss zou therapie helpen. (ook bij aambeien door te veel druk zetten bv)

Ik heb er geen therapie voor gehad, mijn zus tot voor kort wel, en haar heeft het idd wel geholpen. Zij had een verzakking. (of beginnend) Ik doe wel zelf oefeningen. Maar of ik dat op de juiste manier doe weet ik niet.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ vr 20 apr 2012 - 8:19

Ik ben op meerdere plekken van mijn lichaam zo gestreept als een zebra, heb last van de knip en bekken(bodem) als ik erg druk ben geweest. Verder heb ik last gehad van een psychische klap na mijn bevalling, waarvoor ik onder behandeling sta in het ziekenhuis.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Minx vr 20 apr 2012 - 8:23

_MamaRosa_ schreef:
Fairytale schreef:Voor de meiden die nog wel eens wat druppels verliezen als ze nodig moeten, hebben jullie wel eens aan bekkenbodem therapie gedacht?? Ik lees hier namelijk best wel dingen waarvan ik denk mss zou therapie helpen. (ook bij aambeien door te veel druk zetten bv)

Ik heb er geen therapie voor gehad, mijn zus tot voor kort wel, en haar heeft het idd wel geholpen. Zij had een verzakking. (of beginnend) Ik doe wel zelf oefeningen. Maar of ik dat op de juiste manier doe weet ik niet.

Kan ik zo ook niet zeggen Wink daar heb je echt een onderzoek voor nodig. Het kan namelijk zijn dat je spanning te laag is waardoor als je blaas vol is je het met moeite meer op kan houden. De spanning kan ook te hoog zijn hierdoor heeft je blaas minder ruimte. Als je dan in de buurt van de wc komt of nodig moet kan je bekkenbodem dan ook denken bekijk het los het nu zelf maar op ik ben moe en dan kun je dus ook wat druppels verliezen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:27

Fairytale schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Kan ik zo ook niet zeggen Wink daar heb je echt een onderzoek voor nodig. Het kan namelijk zijn dat je spanning te laag is waardoor als je blaas vol is je het met moeite meer op kan houden. De spanning kan ook te hoog zijn hierdoor heeft je blaas minder ruimte. Als je dan in de buurt van de wc komt of nodig moet kan je bekkenbodem dan ook denken bekijk het los het nu zelf maar op ik ben moe en dan kun je dus ook wat druppels verliezen.

Grappig. Als ik niet thuis ben kan ik het prima ophouden, en zodra ik dan de deur binnen stap plas ik bijna in mijn broek.

Gast
Gast

Bericht  Tazz vr 20 apr 2012 - 8:33

Bekkenklachten, als ik langer dan een paar minuten stil sta krijg ik een zeurende pijn van onderen. Ook ben ik enorm vergeetachtig, dat was ik al wel maar nu is het wel heel erg geworden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Cupcake vr 20 apr 2012 - 8:46

Pijnlijke striae, dunuitgerekte buikvel, een buikje.
Verder een keizersnede waar ik vaak
nog last van heb, pijnlijk bij bepaalde broeken, slecht weer en als ik ermee tegen aanrecht leun.

Verder vaker ziek sinds bevalling, minder energie, kan slechter mijn plas
ophouden heb het snel warm in bed. Ik sliep altijd in pyama en dat is me sinds de bevalling
te warm. En ik heb grote kans op diabetes...
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda vr 20 apr 2012 - 8:48

Geen ernstige lichamelijke klachten gelukkig.
Ik heb striemen op mijn buik. Ik ben vaak moe, maar dat komt doordat ik al anderhalf jaar amper door heb geslapen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Jet vr 20 apr 2012 - 8:54

Last van mijn knip (tijdens mijn menstruatie). Vroeger lachte in mijn ma altijd uit als ze weer eens met haar benen gekruist stond als ze moest niezen en nu moet ik het zelf doen (had ik maar wat minder hard gelachen Wink). Gelukkig geen vervelende klachten overgehouden aan mijn totaal ruptuur.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Twellie vr 20 apr 2012 - 9:31

Ik heb een baarmoederverzakking overgehouden aan mijn eerste bevalling en ik ben chaotischer dan voorheen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 9:33

_Jet schreef:Last van mijn knip (tijdens mijn menstruatie). Vroeger lachte in mijn ma altijd uit als ze weer eens met haar benen gekruist stond als ze moest niezen en nu moet ik het zelf doen (had ik maar wat minder hard gelachen Wink). Gelukkig geen vervelende klachten overgehouden aan mijn totaal ruptuur.

Heel herkenbaar over dat niezen en je moeder! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Slakje vr 20 apr 2012 - 9:38

Pijn aan de knip en urineverlies (heel erg).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Stuiterbal vr 20 apr 2012 - 9:51

Bekken klachten (nog steeds)
Ik had een verzwakte bekkenbodem maar daar heb ik pas therapie voor gehad en nu gaat het veel beter.
Bij weersverandering en menstruatie last van de knip.

Qua lichaam zie ik er nu beter uit dan voor mijn zwangerschap.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Darius vr 20 apr 2012 - 9:54

Litteken van het inscheuren. Aambeien. Incontinent als ik moet niezen of overgeven. Een paar strepen op mijn buik, een navelbreuk en rimpels op mijn decolete. (dat schrijf ikmniet goed volgens mij). En ik krijg ook letterlijk meer grijze haren, voor een paar weken terug heb ik er verf ingegooid voor de 'grijsdekking'. Jezus, dat was ook erg ja.
En verder zie ik overal gevaar in, als we met de kinderen op vakantie zijn, zie ik ons al een auto ongeluk krijgen ed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fiebje vr 20 apr 2012 - 9:57

Bekkeninstabiliteit
Niessen gebeurd hier ook met gekruisde benen.
En verder ben ik 'kriebeliger' geworden, heb vaak jeuk op armen/benen/voeten weet niet of het door de zwangerschap komt maar kan het me niet herinneren dat ik het daarvoor ook had.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: