NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
+6
Esperanza
Dennenappel
Minx
Angela_1986
Alex
Marin
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
Nou al met al klinkt dat goed wel goed, Charlie. Het ene kwaaltje lost het andere kwaaltje wel af, maar zolang je algehele gevoel en energiepeil maar goed is, kom je die tijd wel door. En ook belangrijk dat je je werk los kunt laten. Dat zal al veel rust geven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat de jongen met wie ik date boos op mij is en niks meer van zich laat horen.
Hij woont 2 straten verder dus het is awkward als ik hem nog eens tegen kom.
Hij woont 2 straten verder dus het is awkward als ik hem nog eens tegen kom.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
PurpleSparkle schreef:Irritant he Charlie? Ik probeer het te negeren, want verder is de omgang leuk hoor. Hoe ga jij er mee om?
Marin, ze doen dus niet vervelend tegen me, maar ze laten indirect duidelijk merken dat ik jonger ben door gewoon wat betuttelend te zijn en me gewoon werk uit handen te nemen. Beterschap trouwens!
Ik ga er niet goed mee om. Mijn baas coachte me heel erg tot ik zwanger werd, dat hielp heel erg. Ik voelde me 'veilig' en soort van beschermd. Nu ik zwanger ben, ben ik een beetje vogelvrij en loop ik er met mijn ziel onder mijn arm en ben steeds minder gemotiveerd. Ik probeer 'gewoon' elke keer bewust dicht bij mezelf te blijven en mijn ding te doen. Verder heb ik het boek van Manuel J. Smith gelezen, daar had ik veel aan.
Gast- Gast
Marin schreef:Nou al met al klinkt dat goed wel goed, Charlie. Het ene kwaaltje lost het andere kwaaltje wel af, maar zolang je algehele gevoel en energiepeil maar goed is, kom je die tijd wel door. En ook belangrijk dat je je werk los kunt laten. Dat zal al veel rust geven.
Ja, vooral dat werk loslaten is een proces, maar het heeft wel echt resultaat.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Pippa op di 1 mei 2012 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben bijna van de weg gereden en die gast haalde alleen zijn schouders op. That pissed me off. Mijn hart ging echt als een idioot tekeer. En toen ik op m'n werk aankwam, deed mijn pas het niet.
Echt ik heb relatief 'niks' meegemaakt in vergelijking met andere euh... ongemakken hier, maar ik baalde stevig vanmorgen.
Echt ik heb relatief 'niks' meegemaakt in vergelijking met andere euh... ongemakken hier, maar ik baalde stevig vanmorgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Charlie schreef:PurpleSparkle schreef:Irritant he Charlie? Ik probeer het te negeren, want verder is de omgang leuk hoor. Hoe ga jij er mee om?
Marin, ze doen dus niet vervelend tegen me, maar ze laten indirect duidelijk merken dat ik jonger ben door gewoon wat betuttelend te zijn en me gewoon werk uit handen te nemen. Beterschap trouwens!
Ik ga er niet goed mee om. Mijn baas coachte me heel erg tot ik zwanger werd, dat hielp heel erg. Ik voelde me 'veilig' en soort van beschermd. Nu ik zwanger ben, ben ik een beetje vogelvrij en loop ik er met mijn ziel onder mijn arm en ben steeds minder gemotiveerd. Ik probeer 'gewoon' elke keer bewust dicht bij mezelf te blijven en mijn ding te doen. Verder heb ik het boek van Manuel J. Smith gelezen, daar had ik veel aan.
Jee, wat enorm rot
Is er op je werk wel iemand waar je op terug kan vallen? Dus naast die baas?
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Charlie schreef:PurpleSparkle schreef:Irritant he Charlie? Ik probeer het te negeren, want verder is de omgang leuk hoor. Hoe ga jij er mee om?
Jee, wat enorm rot
Is er op je werk wel iemand waar je op terug kan vallen? Dus naast die baas?
Ja, ik heb gelukkig ook een aantal héle fijne collega's. Jij ook? Maar 't is sowieso niet echt aan de orde. Er zijn ontslagen gevallen, ik werk na mijn verlof nog maar de helft en de meest vervelende mensen zijn ontslagen.
Gast- Gast
Charlie schreef:Verder heb ik het boek van Manuel J. Smith gelezen, daar had ik veel aan.
Als Ik Nee Zeg Voel Ik Mij Schuldig? Hoe heeft het je geholpen?
mzcharlotte- Ratel
Marin schreef:Oh heel herkenbaar Angela! Mijn gewrichten doen ook zo'n pijn! Vandaag heb ik al heel goed drie kwartier gewandeld, om goede beweging te krijgen, maar brrr, ben niet lekker en zit ook met een dekentje te rillen en spasmen op de bank.
Beterschap, hopelijk wordt het weer ook gauw beter zodat de zon z'n werk kan doen!
Ik heb nu m'n electrisch deken op de bank liggen in de hoop dat ik het wat warmer krijg en m'n spieren hopelijk iets meer kunnen ontspannen. Zit je dan als 25-jarige op vrijdagavond op de bank... Ga morgen in m'n tuintje werken, zie er nu al tegenop. Hopelijk werkt m'n lijf dan iets meer mee!
Wat goed dat je bent gaan wandelen!
Jij ook beterschap en Pippa ook! En alle anderen die ziek zijn, zich niet lekker voelen, boos of chagrijnig zijn of hun dag gewoon niet hebben; sterkte! De dag is bijna voorbij
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben chagerijnig omdat ik mijzelf nu even in de weg zit. De hormonen vliegen mijn orgen uit, irriteer mij al de hele dag aan alles en nog wat om vervolgens 10min later nog net niet te huilen uit te barsten Ik ben normaal gezegend met rustige maanden maar alsof de duivel ermee speelt blijft het uit. Het is dat ik buikpijn/misselijk ben want ik heb de neiging om een hele pot pasta op te vreten in het kader van hormonen verbannen.
Gast- Gast
Eigenlijk heb ik best een relaxte heerlijke fijne dag gehad tot nu toe. Zou alleen wel tegen mijn vriend aan willen kruipen nu en die is er niet... Maar echt sjaggo word ik daar nu niet van. Heb hem net nog even op de cam gezien .
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Oreo op za 21 apr 2012 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Charlie schreef:Verder heb ik het boek van Manuel J. Smith gelezen, daar had ik veel aan.
Ja die, de assertiviteitsrechten hebben mij erg geholpen me niet zoveel aan te trekken van wat anderen zeggen/vinden/doen.
Gast- Gast
Charlie schreef:mzcharlotte schreef:Charlie schreef:Verder heb ik het boek van Manuel J. Smith gelezen, daar had ik veel aan.
Ja die, de assertiviteitsrechten hebben mij erg geholpen me niet zoveel aan te trekken van wat anderen zeggen/vinden/doen.
Interesting. Hier heb ik misschien ook nog wel wat aan!
mzcharlotte- Ratel
Wow, die boektitel klinkt inderdaad als een zin uit mijn gedachten. Vandaag ook weer. Kom ik een vriendin tegen bij de winkels, vraagt ze of ik morgenavond langskom. Eigenlijk wilde ik niet, want moet nog zoveel doen en wil wat tijd voor mezelf. Maar ik wijs haar al vaker af ivm drukte, dus durfde 't niet weer.
Ik moet dat boek.
Ik moet dat boek.
Gast- Gast
Wat hebben veel meiden last van hun lichaam. Beterschap allemaal!
Ik ben niet chagrijnig of iets, alleen een beetje moe.
Ik ben niet chagrijnig of iets, alleen een beetje moe.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag ben ik een beetje boel boos om het k*tgedrag van mijn vader. Zal me er verder niet te veel over uit laten, behalve dat ik heen en weer geslingerd wordt tussen het idee 'het is goed' en 'het is weer mis'. En dat 100x per dag.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Hoe was jouw dag vandaag?