Brood
+2
Liadan
Twellie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brood
Hoe ben je daarmee begonnen? Met een korst te geven of stukjes? Hoe oud was je kindje toen?
Gast- Gast
Re: Brood
Stukjes van de binnekant van de boterham, in kleine blokjes gesneden. Ik weet niet meer precies hoe oud ze was.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Met 7 maanden zijn we begonnen. Ik doe boter op zijn boterham, vouw 'm doormidden en snijd 'm in 4 reepjes (de korstjes laat ik eraan). Zo krijgt hij zijn brood dus vanaf dat hij 7 maanden is en zo krijgt hij het nog.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij rond de 8 maanden,eerst alleen korstjes.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb hem vanmiddag voor het eerst een korst gegeven, maar hij snapte er niet veel van haha. Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje eng vind
Gast- Gast
Met 7,5 maand. S. kreeg in het begin kleine stukjes door zijn fuithapje en later kleine stukjes met boter
Gast- Gast
Met 6 maanden. Ze krijgt gewoon een stukje van een boterham, zonder iets er op nog. Ik hou het voor en dan pakt ze het aan en stopt het in haar mond, of een poging daartoe. Ze krijgt tot nu toe amper wat binnen, maar dat zal vanzelf wel komen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Met 7 maanden begonnen, maar dat ging niet goed. Ze reageerde er erg heftig op.
Toen een poos niet gegeven, volgens mij met 8,5 maand weer. Maar ze was lange tijd niet gek op brood. Tegenwoordig eet ze het wel.
Meestal rooster ik het, soms snij ik het in kleine stukjes, soms in grotere stukken en soms zo in z'n geheel, net waar ik zin in heb.
Toen een poos niet gegeven, volgens mij met 8,5 maand weer. Maar ze was lange tijd niet gek op brood. Tegenwoordig eet ze het wel.
Meestal rooster ik het, soms snij ik het in kleine stukjes, soms in grotere stukken en soms zo in z'n geheel, net waar ik zin in heb.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Vanaf 7, gaf vanaf 6 maanden wel een korst in de hand. Nu geef ik 1 heel broodje, gewoon in stukken met de korst eraan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is gezonder: zuurdesem brood of spelt brood?
» Brood van de bakker/ brood van de supermarkt
» kma en brood
» brood
» Brood
» Brood van de bakker/ brood van de supermarkt
» kma en brood
» brood
» Brood
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: