brood
+3
Star007
Mida4you
peach
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
brood
Hier begonnen met brood te geven,maar jeej ik sta doodsangsten uit, straxs stikt ze.
Ik heb brood korst geven en vandaag hele kleine stukjes.
Hoe doen jullie het? in de melk soppen ofzo? en wat kan ik er straxs opdoen? Iets van smeerkaas?
Ik heb brood korst geven en vandaag hele kleine stukjes.
Hoe doen jullie het? in de melk soppen ofzo? en wat kan ik er straxs opdoen? Iets van smeerkaas?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: brood
Ik had er gewoon een beetje boter op gedaan en dat ging gewoon goed.
Had het in kleine blokjes gesneden van 1cm bij 1cm ongeveer.
In het begin deed ik er alleen boter op.
Daarna smeerkaas, appelstroop, jam, smeerworst, banaan etc.
Had het in kleine blokjes gesneden van 1cm bij 1cm ongeveer.
In het begin deed ik er alleen boter op.
Daarna smeerkaas, appelstroop, jam, smeerworst, banaan etc.
Gast- Gast
Ik liet haar eerst lekker zuigen en knabbelen op de korsten. Later hele kleine stukjes van 1 bij 1 ongeveer en ook met een beetje boter. Ging prima.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Vanaf hoeveel maanden begin je met brood? En laat je dan een fles vervallen?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik ben met 7 maanden bij H. begonnen.
Ze ging zelf met de flessen schuiven zodat ze een ander ritme kreeg.
Ze ging zelf met de flessen schuiven zodat ze een ander ritme kreeg.
Gast- Gast
TBIB schreef:Ik ben met 7 maanden bij L. begonnen.
Hij ging zelf met de flessen schuiven zodat ze een ander ritme kreeg.
+1
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben toen ook met 7 maanden begonnen. In het begin maakte ik hele kleine stukjes met een beetje boter maar dat vond hij maar niks. Toen heb ik het zo'n 2 a 3 weken in hele kleine stukjes door zijn fruithapje gedaan en daarna lukte het wel goed. Met 9 maanden kreeg hij ook beleg erop. In het begin smeerkaas, jam en appelstroop en later smeerworst en pindakaas
Gast- Gast
Wij zijn met 6 maand begonnen met af en toe een korst tussendoor aan te bieden. Een week of 3 later begonnen met een boterham tussen de middag.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij begonnen we er met een maand of 7 mee. Ik gaf ze ee korst in hun handen en liet ze lekker aanrommelen. In het begin was het voornamelijk sabbelen en stukjes weer uitspugen. Later begonnen ze het echt te eten. Toen ze een maand of 9 was kreeg ze er jam, appelstroop of kaas op (alle 3 biologisch).
Bij baby's zit de kokhalsreflex nog voor in de mond waardoor ze dus erg snel kokhalzen. Ziet er erg angstig uit als je dat voor het eerst ziet, maar kan dus echt geen kwaad. Als je je kindje zijn gang laat gaan, leert ze zelf (op hun eigen tempo) eten.
Bij baby's zit de kokhalsreflex nog voor in de mond waardoor ze dus erg snel kokhalzen. Ziet er erg angstig uit als je dat voor het eerst ziet, maar kan dus echt geen kwaad. Als je je kindje zijn gang laat gaan, leert ze zelf (op hun eigen tempo) eten.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ezra kreeg in het begin vaak stukjes brood in Frutapura gedoopt, of brood gedrenkt in (aangelengd) diksap. Dat vond hij allebei erg lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: