Mee zingen met liedjes
+2
Silver
Lieke128
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mee zingen met liedjes
Welke liedjes zing jij mee?
Mijn zoontje vindt k3 wel leuk, ik ken bijna alle teksten wel, dus zing ze luid keels mee haha..
Mijn zoontje vindt k3 wel leuk, ik ken bijna alle teksten wel, dus zing ze luid keels mee haha..
Gast- Gast
Re: Mee zingen met liedjes
Guus! Tenminste, die zing ik enigszins kloppend mee!
Ik zing eigenlijk alles mee, of ik het liedje ken of niet. Als ik het niet ken maak ik er (nog steeds ja!) gewoon mijn eigen versie van
Ik zing eigenlijk alles mee, of ik het liedje ken of niet. Als ik het niet ken maak ik er (nog steeds ja!) gewoon mijn eigen versie van
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Nou veel wat ik hoor op de radio zing ik wel mee, K3 ken ik ook bijna alle teksten incl de nieuwste cd. Momenteel is I won't give up van Jason Mraz wel echt een keiharde meezinger...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zing als ik alleen in de auto zit vaak mee als ik bij mn vriend in de auto zit trouwens ook.
Momenteel vind ik dit een heerlijk meezingnummer:
Momenteel vind ik dit een heerlijk meezingnummer:
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
FryskeFlinter schreef:Nou veel wat ik hoor op de radio zing ik wel mee, K3 ken ik ook bijna alle teksten incl de nieuwste cd. Momenteel is I won't give up van Jason Mraz wel echt een keiharde meezinger...
Haha, ik lees jouw post terwijl dit liedje net op de radio is!
Ik zing eigenlijk ook alles mee. Vooral als ik in de auto zit. Ook als ik de tekst niet ken maak ik er wel wat van
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Ik zing mee als ik in mijn uppie in de auto zin of thuis ben. Mijn gezang is namelijk niet aan te horen, de gemiddelde kraai zingt nog beter. Ik zing dan op verschillende muziek mee.
Gast- Gast
Ik zing altijd mee, zelfs als ik op straat loop Mensen kijken sowieso wel naar het meisje met het rode haar, dus dat zingen kan er ook nog wel bij, whahaha
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Adele. Met de muziek kei hard want ik wil haar muziek niet verspesten met mijn vreselijke stem.
Op dit moment luister ik ook naar haar muziek. Zij raakt mij heel erg.. Heb haar DVD, die kijk ik alleen want anders zit in allemaal te janken.
Net als nu overigens.
Op dit moment luister ik ook naar haar muziek. Zij raakt mij heel erg.. Heb haar DVD, die kijk ik alleen want anders zit in allemaal te janken.
Net als nu overigens.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zingen/koor
» Zingen/zangles
» Kan jij zingen? Laat horen!
» Voor het zingen de kerk uit
» Leuke liedjes.
» Zingen/zangles