Kan jij zingen? Laat horen!
+5
Mamsie
Lies
Bliss
Silver
Raindrop
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Kan jij zingen? Laat horen!
Oooohooww ik zat net vanavond een stukje te zingen en toen dacht ik nouu dat klinkt niet verkeerd. Maar ik had het niet opgenomen. Maar volgens mij kan ik het helemaal niet hoor, ik zing hartstikke vals.
Gast- Gast
Haha ik stond vandaag in de badkamer te zingen maar ik ga het echt niet opnemen haha. Dat doe ik jullie niet aan
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Haha nee hoor want ik kan helemaal niet zingen. Ik dacht een keer dat ik mooi zong en toen ging ik 't opnemen en het klonk echt afgrijselijk.Smikkell schreef:Dat wil ik wel horen, Marin.
Gast- Gast
Volgens een lerares op school kon ik zingen. Maar nu ik mezelf hoor zingen denk ik echt brr....
Gast- Gast
Als 15 jarige heb ik meegezongen in een schoolmusical, 2 solo's. en daarna never nooit meer.
Kan ik zingen? Nee ik vind van niet.
Kan ik zingen? Nee ik vind van niet.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Haha ik heb een zangverbod op mn werk, dat zegt denk ik genoeg :p
Gast- Gast
Mijn vriend verzoekt me altijd vriendelijk doch dringend om acuut te stoppen met zingen "als we nog buren willen hebben morgen" Hahaha!
Nee, ik kan niet zingen helaas, vind het wel erg leuk en ga thuis ook regelmatig los, kan mij t schelen .
Ooit had ik als 12 jarige een hoofdrol in een musical ( niet op school ) en kreeg ik een negen voor solo zingen ( wel op school, 2e klas middelbaar ). Maar ik vind zelf ook dat het nergens naar klinkt
Nee, ik kan niet zingen helaas, vind het wel erg leuk en ga thuis ook regelmatig los, kan mij t schelen .
Ooit had ik als 12 jarige een hoofdrol in een musical ( niet op school ) en kreeg ik een negen voor solo zingen ( wel op school, 2e klas middelbaar ). Maar ik vind zelf ook dat het nergens naar klinkt
Gast- Gast
Zingen kan ik niet, maar je zou m'n vingerverfschilderijen eens moeten zien
Gast- Gast
Trisha schreef:Zingen kan ik niet, maar je zou m'n vingerverfschilderijen eens moeten zien
Gast- Gast
Youandi schreef:Trisha schreef:Zingen kan ik niet, maar je zou m'n vingerverfschilderijen eens moeten zien
Gast- Gast
Smikkell schreef:Youandi schreef:Trisha schreef:Zingen kan ik niet, maar je zou m'n vingerverfschilderijen eens moeten zien
Lieve Smikkell...
Bel je oude biologieleraar nog 's op..
Gast- Gast
Als ik een piemel had, zou ik een mooi varkentje voor je schilderen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ik een piemel had, zou ik een mooi varkentje voor je schilderen.
Ben je bekend met operatieve geslachtsoperatie?..
Gast- Gast
Ik heb wel een youtube filmpje, maar ik weet niet of ik het hier durf neer te zetten.
Laatst aangepast door Brennuss op vr 7 jan 2011 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je maakt me nieuwsgierig.Trisha schreef:Smikkell schreef:Als ik een piemel had, zou ik een mooi varkentje voor je schilderen.
Ben je bekend met operatieve geslachtsoperatie?..
Gast- Gast
Over welke kwaliteit gaat het?Brennuss schreef:Ik wel een youtube filmpje, maar ik weet niet of ik het hier durf neer te zetten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Over welke kwaliteit gaat het?Brennuss schreef:Ik wel een youtube filmpje, maar ik weet niet of ik het hier durf neer te zetten.
Opgenomen met een fotocamera, zonder muziek.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Smikkell schreef:Over welke kwaliteit gaat het?Brennuss schreef:Ik wel een youtube filmpje, maar ik weet niet of ik het hier durf neer te zetten.
Opgenomen met een fotocamera, zonder muziek.
Volgens mij bedoelt ze: gaat het over zangkwaliteiten, vingerverfkwaliteiten of andere kwaliteiten?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Brennuss schreef:Hahah, ja zo had ik het niet gelezen.
Zangkwaliteiten.
Ben nu wel benieuwd!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik heb dit gewoon voor de fun opgenomen. Uitspraak is niet altijd goed, i know.
weg.
Ik laat hem niet te lang staan!
weg.
Ik laat hem niet te lang staan!
Laatst aangepast door Brennuss op vr 7 jan 2011 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zingen/koor
» Zingen/zangles
» Mee zingen met liedjes
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Voor het zingen de kerk uit
» Zingen/zangles
» Mee zingen met liedjes
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Voor het zingen de kerk uit
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: