Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zingen/koor

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zingen/koor Empty Zingen/koor

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 10:07

Zijn er hier meiden die op een koor zitten, of zingen? Hoe vaak doe je dat, en waar? En hoe ben je erachter gekomen wat voor een koor er in jouw woonplaats zit, en wie daaraan mee mogen doen, en welke leeftijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zingen/koor Empty Re: Zingen/koor

Bericht  M@niek vr 22 maa 2013 - 10:11

Ik zing achter mn keyboard. Kan redelijk goed zingen en heb een goed gevoel voor muziek. Mijn man trouwens ook. Onlangs hebben we een nieuw keyboard gekocht, yamaha tyros 4 (een hele rib uit je lijf) maar wat een geweldig ding!!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zingen/koor Empty Re: Zingen/koor

Bericht  Suus za 23 maa 2013 - 0:46

Ik zing al bijna 6 jaar bij een koor. Ik vind het heerlijk! Het is een popkoor en is van de muziekschool in mijn woonplaats. Een vriendin van mij zat er al bij en omdat ze wist dat ik ook van zingen hield, vroeg ze me mee. Ik moest wel eerst op een wachtlijst, maar na een half jaar mocht ik er ook bij! Helaas stoppen we beide na de zomer er even mee, omdat we dan allebei een kindje krijgen I love you Hopelijk heb ik volgend jaar weer genoeg tijd om ermee verder te gaan Zingen/koor 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zingen/koor Empty Re: Zingen/koor

Bericht  kwak za 23 maa 2013 - 1:38

Ik zit op een christelijk jongerenkoor. Ik ben een keer met een vriendin heen geweest en sindsdien zit ik er bij, denk nu een jaar of 4.
We hebben elke vrijdag repetitie van ruim 1,5 uur, ook krijgen we dan zing technieken.
Ons koor is van 15-30 jaar maar ben je iets jonger of wat ouder word daar ook niet moeilijk overgedaan.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zingen/koor Empty Re: Zingen/koor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum