Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

+15
rianne287
Twellie
Sushi
Emma_
VanillaRose
Ella
MissD
Ibbeltje
Marin
Rush
luenca
Aziraphale
loura
Blond
SleepingBeauty
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? - Pagina 2 Empty Re: Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

Bericht  minoessepoes zo 22 apr 2012 - 20:38

Voor de koffie eigenlijk alleen mijn schoonouders. Vrienden nodig ik eerder uit voor een borrel of om te komen eten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? - Pagina 2 Empty Re: Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

Bericht  bolus26 zo 22 apr 2012 - 20:53

ik ben daar wel wat makkelijker in geworden,ik vind het zelf heel leuk als anderen spontaan gastvrij zijn en ik merk dat het ook wel gewaardeerd word. Maar gewoon ff spontaan een broodje met een collega, met ee nvriendin ff een kopje thee tussendoor of eet je even een hapje mee.dat kan allemaal veel makkelijker als dat iemand gelijk een hele middag komt wnat dan is mn agenda meestal al vol;)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  _Lana_ di 24 apr 2012 - 3:59

Toen ik nog geen kinderen had, ging ik liever ergens gezellig lunchen / borrelen / koffie drinken. Er kwamen wel vaak mensen gezellig eten.
Nu vind ik het heerlijk als mensen hierheen komen. Ik krijg dan ook best heel vaak visite. En dat kan een kopje koffie zijn een borrel of een etentje, net hoe het uitkomt.
Ik ga trouwens zelf ook wel regelmatig naar mijn ouders / familie of vriendinnen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 4:21

Haha, ik vraag nooit of mensen "op de koffie komen" maar er komen regelmatig vrienden/vriendinnen/familie eten, een wijntje drinken of gewoon even langs en dan krijgen ze als ze willen ook wel koffie. Vaker ga ik koffie drinken in een cafeetje oid. Maar ik zeg nooit op de koffie of op visite gaan hahaha, want ik vind dat gekke uitspraken, vraag me niet waarom. Ik ga alleen op visite bij mijn oude oppas van vroeger.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 20:31

Nee, nou ja tenzij het familie/vrienden zijn, maar onbekenden ofzo, nee dank je de koekoek.Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 20:32

Anniej_S schreef:Nee, nou ja tenzij het familie/vrienden zijn, maar onbekenden ofzo, nee dank je de koekoek.Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? - Pagina 2 1578173417
Ik denk dat niemand onbekende mensen thuis uitnodigt Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SarahKey wo 25 apr 2012 - 1:31

Rush schreef:
Anniej_S schreef:Nee, nou ja tenzij het familie/vrienden zijn, maar onbekenden ofzo, nee dank je de koekoek.Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? - Pagina 2 1578173417
Ik denk dat niemand onbekende mensen thuis uitnodigt Wink

Nee idd Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: