Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

+15
rianne287
Twellie
Sushi
Emma_
VanillaRose
Ella
MissD
Ibbeltje
Marin
Rush
luenca
Aziraphale
loura
Blond
SleepingBeauty
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? Empty Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

Bericht  SleepingBeauty do 19 apr 2012 - 7:53

Ik merk dat ik het niet zo snel doe bij onbekendere mensen....

Eigenlijk heb ik een vast groepje mensen waar ik af en toe op visite ga of zij bij mij....
Maar soms vind ik het wel leuk om eens andere meiden meer 1 op 1 te spreken, maar dat voelt dan weer wat ongemakkelijk...
Zoals nu is een vrouw van een vriend van m'n man van mij met zwangerschapsverlof...
We spreken elkaar wel vaak op verjaardagen enz.of we gaan met z'n 4en afspreken... Maar haar apart spreek ik haast nooit.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? Empty Re: Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

Bericht  Blond do 19 apr 2012 - 8:05

Nee.

Ik drink meestal met anderen koffie in een cafeetje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? Empty Re: Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:07

Nee ik ben liever bij iemand anders op de koffie

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:12

Nee nooit. Ik spreek wel met mensen af, maar ik vraag ze niet "op de koffie" Ik spreek gewoon af en dan zien we wel wat we drinken en/of gaan doen Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie? 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:12

Soms, ligt aan mijn mood. Maar meestal bel ik om te zeggen dat ik eraan kom en dat de koffie zwart moet zijn. Tot nu toe werkt dat nog steeds. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  loura do 19 apr 2012 - 8:18

Nee nooit... Meer om hier te eten ofzo maar niet ff op de koffie
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SleepingBeauty do 19 apr 2012 - 8:46

Nouja op de koffie mag natuurlijk ook wat anders zijn :P
Hahah bij ons dat een beetje een uitspraak 'kom je een keer op de koffie'
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aziraphale do 19 apr 2012 - 8:54

Nee, maar wel een kopje thee Wink Vooral met oud-collega's waar ik privé ook mee omga.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  luenca do 19 apr 2012 - 22:02

ja, of om thee te drinken zeg ik dan. andersom ook. vind dat gezellig , doe dat ook wekelijks
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 22:08

Toen ik nog compleet ziek thuis was aan het begin van de zwangerschap had ik een paar keer per week mensen over de vloer voor thee/koffie. Nu nog steeds, maar weer wat minder nu ik mobieler ben vind ik het wel lekker ff de stad in te gaan ofzo. Het betreft voornamelijk collega's, vrienden en de buurvrouw.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 22:16

Soms, m`n schoonmoeder of m`n moeder. Verder niet. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 22:18

Soms komen er wel eens vrienden langs, alleen baal ik wel van onverwachts bezoek. Heb dan altijd het idee dat m'n ritme verstoord is ofzo laughcry

Gast
Gast

Bericht  Marin do 19 apr 2012 - 22:22

Eigenlijk alleen m'n oom en tante wel eens. Verder krijg ik niet echt 'visite' ofzo. Wel eens vriendinnen, maar ook sporadisch en nooit onverwacht. En m'n vriend en moeder pakken zelf wel koffie als ze dat willen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 22:24

Ik weet trouwens niet hoe ons koffiezet apparaat werkt, tot grote hilariteit van m`n schoonvader die dan 'maar weer aan de fris gaat' Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin do 19 apr 2012 - 22:26

Rush schreef:Ik weet trouwens niet hoe ons koffiezet apparaat werkt, tot grote hilariteit van m`n schoonvader die dan 'maar weer aan de fris gaat' Laughing

Mijn koffiezetapparaat (stomme oude Nespresso) doet het alleen sporadisch als ik 'm uren van te voren opwarm. Dus onverwacht bezoek heeft sowieso geen koffie Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Ibbeltje do 19 apr 2012 - 22:31

Nee niet vaak maar dat komt ook omdat het momenteel niet fijn voor vriend is.

En onverwachts bezoek daar hou ik helemaal niet van. Graag bellen van te voren. Ben dan helemaal in de stress of zo. Nee echt ik ben van het plannen en voorbereid zijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  MissD do 19 apr 2012 - 23:14

Ehm er komen wel vaak vrienden van mij en mijn man langs... (stelletjes) of wij gaan bij hen 'savonds wat drinken.
Verder door de weeks ook wel eens vriendinnen hier, maar dat is eigenlijk maar weinig, iedereen woont een half uur of langer hiervandaan helaas...

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Ella vr 20 apr 2012 - 6:32

Ja hoor, er zijn hier vaak zat mensen voor een bakkie, of ik ga naar andere toe.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VanillaRose vr 20 apr 2012 - 6:45

Nee eigenlijk nooit. Alleen mijn ouders komen weleens op de koffie, maar dat is ook niet zo vaak, ga meer daar heen.
Met andere mensen spreek ik eigenlijk in een café af en niet thuis. Hou ook niet zo van bezoek eigenlijk.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Emma_ za 21 apr 2012 - 9:00

Ja, bij mij komen er wekelijks vriendinnen langs voor een kopje koffie (eigenlijk vooral thee haha). Of ik ga naar een vriendin voor een kopje thee.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 21:35

Heel soms komen mijn ouders wel eens langs maar verder bijna nooit iemand. Wij wonen ook te ver bij de meesten vandaan om zomaar even langs te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Sushi zo 22 apr 2012 - 9:49

Vrijwel elke zondagavond komt een vriendin hier thee drinken.

Verder komen hier regelmatig vriendinnen langs en zijn mijn ouders hier ook geregeld.

Laatst ben ik op mijn werk verhuisd naar een andere werkplek en kwam daar tegenover een collega te zitten die ik nauwelijks sprak normaalgesproken. Ik heb haar en een andere collega toen uitgenodigd om een wijntje bij me te komen drinken, was heel gezellig.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Twellie zo 22 apr 2012 - 10:28

Elke week komt er hier een vriendin een uurtje op de koffie, hebben we een vaste dag voor. Andere vriendinnen komen ook wel eens langs op de koffie / thee, maar dan meer eens in de maand of minder.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 11:16

Nee nooit. Ik heb niet eens een koffiezetapparaat. Ik nodig mensen wel uit voor een wijntje of vraag of ze zin hebben samen ergens wat te gaan drinken.

Gast
Gast

Bericht  rianne287 zo 22 apr 2012 - 20:31

Af en toe. Maar we plannen het nooit echt. Meer van: zin in een bakkie? kom dan even mee..
Maar dat is meer als ik iemand in het dorp tegenkom,of in de straat.
Familie belt wel altijd even voordat ze komen.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: