Snotjes eten
+10
holaagirl
shadow
Arwyn
Discordia
*Troela*
Happydobby
Mamsie
Annemie
Parisienne
Flower_L
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snotjes eten
L heeft weleens snotjes in zn neusje. Hij snapt nu het snuitprincipe aardig wanneer we met een zakdoek aankomen, maar hij doet sinds kort iets nieuws....
Vinger in de neus en dan in de mond. normaal wanneer hij een pluisje op zn vinger heeft zitten is het 'bah' en moet ik het eraf poetsen.
hoe komt zo'n kleintje toch op het idee....
Vinger in de neus en dan in de mond. normaal wanneer hij een pluisje op zn vinger heeft zitten is het 'bah' en moet ik het eraf poetsen.
hoe komt zo'n kleintje toch op het idee....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Snotjes eten
Heb het bij N. nog nooit gezien, maar heel veel kinderen doen dit. Waarom.. geen idee!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn zoontje doet dat ook sinds kort,van wie hij het heeft.... geen idee...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het vroeger ook gedaan! Ik denk dat toch dat hij het ergens heeft gezien dat hij het daarom doet.
Gast- Gast
Ja zit kort op elkaar he! Ach doen alle kinderen wel denk ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
haha leuk Maar dit zullen meer kinderen doen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik ben daar echt zo vies van, ik kan dan echt serieus gaan kokhalzen. Mijn oudste heeft het een periode gedaan, maar die kreeg op een gegeven moment door dat het toch wel erg vies is.
En nu doet zoon het, maar die krijg ik er nog niet af. Bah! Als ik het andere kinderen zie doen vind ik het nog viezer!
En nu doet zoon het, maar die krijg ik er nog niet af. Bah! Als ik het andere kinderen zie doen vind ik het nog viezer!
Gast- Gast
Mijn zoon deed dat ook, en toen ik zei dat het een vies gezicht was heeft hij iets nieuws bedacht. Zijn vinger nat maken en dan mee onder zijn neus/half in zijn neus poetsen. Nu begint hij door te krijgen dat hij toch echt even een doekje moet pakken.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
onze dochter loopt de laatste tijd ook vaak met één vinger in haar neus rond. Scheelt wel dat ze haar vinger er vervolgens niet bij aflikt. Wat ik wel heel vies vind is dat wanneer er zo'n groene klodder uithangt, ik niet zo snel een doekje kan pakken en ze dit dan met haar tong op likt/op zuigt
Gast- Gast
Het neefje van mijn vriend deed dit pas. Moeders keek liefdevol toe terwijl dat kind zijn neusbagger opat. Ik ging bijna over mijn nek.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Gelukkig heeft meneer nog niet zo'n grote neus
maar doe wel hard mn best om het af te leren. Yuk.
maar doe wel hard mn best om het af te leren. Yuk.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Kind eigen toch..
Tenminste, als ik bij de kleuters kijk, zijn er behoorlijk veel kids die dat doen.. Afvegen aan kleding of spullen vind ik ook niet bepaald fris, daar hebben ze ook nogal eens een handje van..
Tenminste, als ik bij de kleuters kijk, zijn er behoorlijk veel kids die dat doen.. Afvegen aan kleding of spullen vind ik ook niet bepaald fris, daar hebben ze ook nogal eens een handje van..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
mijn dochter deed het anders... neus werd gesnoten, zo zegt oma wuifjes weg. Dametje met vinger in de neus zitten porren, daar zit nog een wuifje. Heel vies maar toch moest ik stiekem wel lachen.
Ik blijf maar herhalen dat dat vies is en niet netjes.
Ik blijf maar herhalen dat dat vies is en niet netjes.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn schreef:Kind eigen toch..
Hahaha dat is waar, afgelopen week hadden we dat in de auto op de deur. Mijn man poetsen ik zeg wat is dat toch. Zoon zegt meteen, mama dat zijn mijn snotjes. Even verteld dat hij in de auto ook doekjes kon vragen haha.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Hier komt hij ze heel trots en blij brengen! 'dada mama!' Heel fijn! Min moeder stak het laatst in haar mond, die dacht dat hij een krentje kwam brengen! Heb ik liever dat hij ze zelf opeet, Haha!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
D. draait er hele mooie balletjes van, om ze vervolgens bij je af te leveren...Hoe harder ik zeg dat ze ermee op moet houden, hoe harder ze peutert. Ik kijk dus tegenwoordig de andere kant op
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ook hier een fervente neuspeuteraar. Zeker de laatste tijd zit ze heeelll vaak met haar vinger in haar neus, en 9 van de 10 keer komt ze met haar vinger fier omhoog aangedribbeld of ik het even af wil vegen. Laatste tijd ook regelmatig in haar mond helaas... Haha, en dat van die snottersnottebellen op haar bovenlip doet L ook. Steekt ze haar tong zo ver mogelijk naar boven uit... Zucht.
Ach, kinderen
Ach, kinderen
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Eigenlijk zie ik het probleem niet zo, alle kinderen peuteren volgens mij in hun neus. Het is bij ons thuis ook niet verboden, wel ben ik nu bezig om L.aurens te leren dat hij dat op de wc doet, of in bed.
Volgens mij is het net zoiets als masturberen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Darius schreef:Eigenlijk zie ik het probleem niet zo, alle kinderen peuteren volgens mij in hun neus. Het is bij ons thuis ook niet verboden, wel ben ik nu bezig om L.aurens te leren dat hij dat op de wc doet, of in bed.
Ik vind het verder ook niet echt schokkend dat ze het doen. Maar liever niet opeten! Bah! En dat probeer ik al een tijd aan zijn verstand te krijgen, tot nu toe zonder resultaat helaas.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Eigenlijk zie ik het probleem niet zo, alle kinderen peuteren volgens mij in hun neus. Het is bij ons thuis ook niet verboden, wel ben ik nu bezig om L.aurens te leren dat hij dat op de wc doet, of in bed.
Ik vind het verder ook niet echt schokkend dat ze het doen. Maar liever niet opeten! Bah! En dat probeer ik al een tijd aan zijn verstand te krijgen, tot nu toe zonder resultaat helaas.
Okee, ik zal nu wel de viespeuk van het forum zijn, maar ik heb echt liever dat ze het opeten dan bijvoorbeeld stiekem aan de bank afsmeren en dat jij er op gaat zitten!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Darius schreef:_MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Eigenlijk zie ik het probleem niet zo, alle kinderen peuteren volgens mij in hun neus. Het is bij ons thuis ook niet verboden, wel ben ik nu bezig om L.aurens te leren dat hij dat op de wc doet, of in bed.
Okee, ik zal nu wel de viespeuk van het forum zijn, maar ik heb echt liever dat ze het opeten dan bijvoorbeeld stiekem aan de bank afsmeren en dat jij er op gaat zitten!
Ook dat ben ik met je eens. Haha! Ik kan er niks aan doen, maar ik ga serieus bijna over mijn nek als ik het mijn zoontje zie doen. Maar ergens aansmeren vind ik ook niet smakelijk. Gelukkig is de oudste zo ver dat zij netjes een doekje pakt.
Gast- Gast
Darius schreef:
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Niet eten/ spelen met eten!
» Met de pot mee eten
» Mee eten met de pot.
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Niet eten/ spelen met eten!