Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 werkgevers, bij eentje ziekmelden (ivm enorme stress)

Ga naar beneden

2 werkgevers, bij eentje ziekmelden (ivm enorme stress) Empty 2 werkgevers, bij eentje ziekmelden (ivm enorme stress)

Bericht  limbogirl82 do 19 apr 2012 - 1:19

Hallo,



Ik heb 2 werkgevers, met 1 hiervan heb ik behoorlijk wat problemen op dit moment. Dit komt onder andere doordat ie me zomaar heeft overgeplaatst zonder overleg (terwijl mijn contract gebonden is aan een bepaalde locatie), hij dingen van de cao niet nakomt. Ik ben helaas een van de weinige die iets zegt over alle ergernissen en dingen die anders kunnen. Momenteel heb ik ook gesprekken bij de vakbond hierover. Het is allemaal heel stressig en ik bemerk allerlei pesterijtjes nu. Zo mocht ik bv niet naar de huisarts laatst, ik vroeg voor uur later te beginnen ivm afspraak bij huisarts. Ze zeiden letterlijk: sorry maar ik ga niet iemand vragen voor een uurtje te komen opdraven, je hebt al een paar dagen je rooster en je had het beter kunnen afstemmen.

Daarnaast ben ik momenteel naar het ziekenhuis aan het gaan ivm lichamelijke klachten (nek/schouders met name) MRI scan gehad, kwam kleine vorm van hernia uit, nu gaan ze toch in mijn spieren verder zoeken dus het ene na het andere onderzoek volgt.

Dit alles zorgt voor heel veel stress en ik ga met enorme tegenzin werken. Omdat ik bang ben dat ik dalijk echt overspannen raak van al dit gedoe denk ik erover me ziek te melden. Iets wat geheel tegen mijn principes ingaat (ik heb me op de 5 jaar dat ik er werk ook nog NOOIT ziek gemeld) maar ik merk wel dat ik er echt mee zit. Het is een en al spanning en stress.

Maar weet iemand in hoeverre je je bij 1 werkgever wel ziek kan melden en bij de ander niet ? Uiteraard moet ik hiervan dan iets op papier hebben. Ik ben ook bang dat mijn ander werk er dalijk ook onder gaat lijden en dat wil ik absoluut niet. Ik denk als ik van deze probleem werkgever al eens even rust heb ik wel kan opladen om er weer tegenaan te kunnen dadelijk.

Ik heb al gezocht via google enzo wat hier mogelijkheden in zijn en mijn huisarts zei dat hij niet kan bepalen of ik me ziek kan melden (misschien toch met hem nog eens gesprek aangaan) maar weet iemand of zoiets uberhaupt kan en waar je dan moet zijn ? Ik zit er soms echt doorheen en ben extreem moe, dan moet ik gewoon even gaan liggen en slaap belachelijk veel terwijl ik nooit veel slaap nodig heb eigenlijk.



Groetjes !!

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 werkgevers, bij eentje ziekmelden (ivm enorme stress) Empty Re: 2 werkgevers, bij eentje ziekmelden (ivm enorme stress)

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:09

kun je geen gesprek krijgen bij de arbo-arts van het betreffende bedrijf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum