Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee werkgevers

+2
Lejow
Krullebol
6 plaatsers

Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Twee werkgevers

Bericht  Krullebol di 5 feb 2013 - 1:33

Momenteel heb ik een invalcontract voor een ziekteverlof bij een grote zorginstelling. Hier ben ik erg blij mee, omdat een baan vinden momenteel erg lastig is.
Jammer genoeg maak ik weinig uren in 1 week. Ik heb aangegeven bij collega's en mijn manager dat ik graag meer wil werken. Zodoende ben ik ingewerkt op een andere locatie en daar 2 keer ingevallen. Aangezien die 2e locatie ook veel vaste inval heeft, ben ik daar weinig nodig. Opnieuw aangegeven bij mijn manager dat ik meer wilde werken. Zij zou nog andere locaties vragen of zij mij kunnen gebruiken. Zij zei van wel en ik zou daarvan horen. Dit alles was voor kerst/oud en nieuw. Logisch dus dat ik moet wachten, vond ik.
Nu heb ik alleen nog niets gehoord. Vorige week opnieuw mijn manager gemaild en weer niets gehoord. Nu zit ik dus veel thuis en werk ik 1 a 2 dienstjes per week. Ik ben net klaar met studie en dus super gemotiveerd om lekker veel te werken ( en het geld kan ik ook goed gebruiken).

Voordat ik afgestudeerd was werkte ik (als flexer bijna vast op 1 groep) bij een andere instelling. Omdat mijn contract na 3 jaar niet verlengt werd moest ik weg, erg jammer.
Nu zoeken zij opnieuw flexmederwerks en ik zou het erg leuk vinden weer naar mijn groep terug te gaan.
Alleen kan ik dit nu maken tegenover mijn nieuwe werkgever???
Moet ik dit overleggen of gewoon doen?!

Beide doelgroepen waarmee ik dan werk zijn niet mijn favoriete doelgroep. Uiteindelijk hoop ik inde kinderpsychiatrie te kunnen werken. Maar voor nu, en ook plannen t'm september is het handig om in ieder geval bij werkgever 1 te blijvne.

Oke, heel verhaal, sorry Twee werkgevers 561177
Maar kan ik dit dus maken zonder overleg? Of toch benoemen? Ik denk stiekem ook dat mijn voorkeur uitgaat naar werkgever 2 (die oude) maar mijn nieuwe werkgever doet zoveel voor mij..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Lejow di 5 feb 2013 - 1:49

Waarom zou je dat niet kunnen maken?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Krullebol di 5 feb 2013 - 1:56

Goede vraag.
Soort van loyaliteit naar nieuwe werkgever? Zij doen veelvoor mij, en ik mag in mei zelfs 1 maand vrij voor mijn reis door Afrika. Ook zijn ze erg behulpzaam. Alleen jammer genoeg niet met meer werk smile
Maar ik wil ze niet laten denken dat ik ze stom vindt ofzo..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Benthe di 5 feb 2013 - 2:00

Je moet even kijken wat daar over in je contract staat. Ik heb daar namelijk wel problemen mee gekregen omdat in mijn contract staat dat je voor een tweede baan schriftelijke toestemming nodig hebt.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Minx di 5 feb 2013 - 2:09

Zo flexibel vind ik dat niet hoor je bent oproeper, zij zijn jou niets verplicht en jij hun niet of heb je een contract voor een bepaald aantal uren.

Ik zou een andere oproepbaan er niet om laten lopen. Zou het zelfs heel dom vinden. Je moet uren maken helemaal als net afgestudeerde.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Atelier Madame di 5 feb 2013 - 2:12

Gewoon doen hoor! Wie weet kun je wel terugkomen bij je oude werkgever voor veel meer uren? Ik bedoel wat is 2 dienstjes in de week nou :p.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Krullebol di 5 feb 2013 - 2:22

Ik heb ook de neiging om het wel te doen nu. Ik wil gewoon zo graag meer werken. Ik heb bv gister/vandaag gewerkt (slaapdienst) en werk dan vrijdag pas weer.. prima 1 dagje 'uitrusten' maar 3 heb ik niet nodig smile

Nu alleen nog, (hoe) ga ik dit mijn 1e werkgever dan vertellen? Gewoon als mededeling zeggen of toch vragen? (ik zal contract ff opzoeken)..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  xxjojootjexx di 5 feb 2013 - 2:25

Jij "mag" 1 maand vrij? En dat noem je veel voor jou doen. Dat is gewoon je recht, jij hebt een 0 uren contract begrijp ik uit je andere posts, dus je bent hen niks verplicht.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Atelier Madame di 5 feb 2013 - 2:26

Kan je niet eerst vragen wat je huidige werkgever je kan bieden? Want als je aangeeft dat je nog een andere baan hebt kun je soms je kans op invalswerk verspillen mss.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Krullebol wo 6 feb 2013 - 0:04

Ik heb aantal keer gevraagd of ze inval werk op andere locaties hebben. Ze benoemt dat dit er is en ik erover gebeld zal worden om afspraken e.d. te maken. Alleen dit gebeurt al van voor de kerstvakantie niet.
Zou ik dan gewoon kunnen aangeven dat ik ook opzoek ben bij mijn oude werkgever om meer te werken maar graag van hun hoor of het nog wat wordt of niet? Of gewoon doen..

oo men, lastig.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee werkgevers Empty Re: Twee werkgevers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum