Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme pilvraag nummer driemiljard

+3
SuperGrover
Lejow
Rush
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Domme pilvraag nummer driemiljard - Pagina 2 Empty Re: Domme pilvraag nummer driemiljard

Bericht  Mizz_S za 21 apr 2012 - 2:15

Ik slik zelf de pil niet, dus of het erger is weet ik niet, maar ik was echt niet lief meer. Iedereen dacht ook dat ik heel gespannen was voor de bruiloft en daarom zo reageerde, maar dat was dus echt niet zo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme pilvraag nummer driemiljard - Pagina 2 Empty Re: Domme pilvraag nummer driemiljard

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:21

Dat lijkt me niks, daar heb ik geen zin in op een festival.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:25

Ik heb ook twee vakanties achter elkaar Primolut geslikt om de menstruatie uit te stellen. Het werkte bij mij prima. Wel wat een opgeblazen gevoel, maar verder geen bijwerkingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 6:10

Ik ben netjes op woensdag ongesteld geworden, dus alles is goed gekomen Domme pilvraag nummer driemiljard - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: