autostoel nummer 3
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
autostoel nummer 3
Mijn zoontje is ruim 3 en een half en we willen een nieuw autostoeltje voor hem halen. Ik weet alleen niet zo goed welke! Ik vind een romer erg fijn (hebben we nu ook) maar ook nog best duur(95 euro). Ik zag ook een maxi cosi rodi sps (59 euro) . iemand ervaring ermee? We hebben het ook gehad over een zitverhoger maar daar vind ik hem nu nog zo klein voor. Het lijkt me ook wel weer handig om er een te kopen waarvan je de rugleuning eraf kan halen. Maar is dit handig?
Kortom: ik weet het niet?
Iemand ervaring met een bepaalde autostoel?
Kortom: ik weet het niet?
Iemand ervaring met een bepaalde autostoel?
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Re: autostoel nummer 3
Volgens mij moet je dan geen nummer 3 hebben toch? Die ervoor komt noemen ze toch groep 1 (van ongeveer 1-3,5 jaar?) misschien scheelt dat in de prijs. Verder geen tips voor je.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf de maxi cosi rodi Air Protect gekocht. Deze was in een aanbieding bij prenatal 139 euro.
Dit is wel de stoel waar je het langste mee doet, dus vond ik het wel fijn om een goede stoel te kopen.
Nu heeft de stoel nog een rugleuning, maar die kan er in de toekomst vanaf en dan heb je alleen een zitverhoger. Hij kan er dus in blijven zitten tot hij een jaar of 10-12 is.
Dit is dan idd een stoel nr 2 (baby is 0, daarna 1 en dit dus 2). Je gebruikt dan ook de autogordels, het stoeltje zelf heeft geen gordels meer.
Dit is wel de stoel waar je het langste mee doet, dus vond ik het wel fijn om een goede stoel te kopen.
Nu heeft de stoel nog een rugleuning, maar die kan er in de toekomst vanaf en dan heb je alleen een zitverhoger. Hij kan er dus in blijven zitten tot hij een jaar of 10-12 is.
Dit is dan idd een stoel nr 2 (baby is 0, daarna 1 en dit dus 2). Je gebruikt dan ook de autogordels, het stoeltje zelf heeft geen gordels meer.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
oja ik bedoel stoel nummer 2
Ik ga even kijken naar die wie jij noemde, dolphine.
Verder nog iemand met ervaringen?
Ik ga even kijken naar die wie jij noemde, dolphine.
Verder nog iemand met ervaringen?
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Wij hebben de maxi-cosi Rodi voor Rick. Nu met rugleuning maar die kan er straks vanaf zodat we dan alleen de stoelverhoger hebben. Wij zijn er tevreden over, heb alleen geen idee meer wat we ervoor betaald hebben.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Hier hebben we ook de rodi.
Volgens mij mogen ze ook nog niet zo gauw alleen op een zitverhoger.
Volgens mij mogen ze ook nog niet zo gauw alleen op een zitverhoger.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: