Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo) Empty Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo)

Bericht  Viva wo 18 apr 2012 - 20:43

Ik vroeg me af of jullie ideeen of ervaringen hebben met wat je op een kaartje zet voor iemand die net een chemo gehad heeft?
Mijn tante kreeg van dinsdag tot vandaag chemo's (levensverlengend) en eerlijk gezegd ben ik vergeten van te voren een kaartje te sturen.
Nu wil ik dus een kaartje sturen die ze dan krijgt na haar chemo, maar ik weet niet goed wat erop te zetten.
Denk dat ik sowieso een blanco kaartje moet kiezen, want beterschap gaat natuurlijk niet op.

Nou goed, hopelijk hebben jullie wat ideeen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo) Empty Re: Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo)

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 21:09

In gevallen waar beterschap niet op z'n plaats is zeg ik: we denken aan je.

Gast
Gast

Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo) Empty Re: Wat op kaartje schrijven? (Levensverlengende chemo)

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 21:24

Ja ik zou ook zeggen dat je aan haar denkt, en misschien dat je snel een keer langs komt (als dat tenminste nog kan?).

Gast
Gast

Bericht  Jezzie wo 18 apr 2012 - 21:41

Ik zou er iets opzetten als:
Sterkte, we denken aan je.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ella wo 18 apr 2012 - 22:00

Ik zou ook iets van sterkte en we denken aan je erop zetten. Misschien kan je nog kijken voor een mooi gedichtje
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva wo 18 apr 2012 - 23:21

Dank jullie!
Heb er uiteindelijk opgezet;

Lieve familie,

Heel veel sterkte,
we denken veel aan jullie,
allemaal.

Liefs, onze namen.

(Ik weet ook wel dat het meer het kaartje krijgen is, dan wat er op staat, maar vind het toch altijd moeilijk wat ik er nu weer op moet zetten)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Eris do 19 apr 2012 - 2:04

Is ook moeilijk Viva. Het is prima wat je er op gezet hebt, lief dat je een kaartje stuurt.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: