Wat was/is/wordt het 1ste pakje van je baby?
+14
Filoria
Limburg85
Liadan
Novalee
Diese
joyce0606
Pien
mickey
-Ieniemienie-
studiebol
Kat1980
pitbullgup
Flower_L
Floor
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat was/is/wordt het 1ste pakje van je baby?
Kom maar op!
Ik ben nog volledig aan het gissen ...
Heb wel een heel leuk setje van Name-It met topmodel erop, denk dat die het wordt.
Ik ben nog volledig aan het gissen ...
Heb wel een heel leuk setje van Name-It met topmodel erop, denk dat die het wordt.
Gast- Gast
Re: Wat was/is/wordt het 1ste pakje van je baby?
Weten we nog niet, ik heb er 3 in mijn tas zitten, alle 3 neutraal omdat we het geslacht niet weten.
Het zijn 3 verschillende maten, afhankelijk dus van hoe groot de baby wordt gekeken welk pakje hij/zij aan krijgt.
Het zijn 3 verschillende maten, afhankelijk dus van hoe groot de baby wordt gekeken welk pakje hij/zij aan krijgt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden een pakje van de prenatal. Gister de fotos nog eens bekeken, maar was bij nader uzien toch wel maatje te groot.....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
ligt aan hoe groot ze is maar met maat 50 word het dit setje;
met een wit mutsje
en met maat 56
met een rood of wit broekje er onder
Eerste dagen wil ik zowieso nog niet echt sugge kleertjes aan doen. Maar heb wel spijkerrokjes met bijpassende vestjes en leggings/maillots in huis hoor
met een wit mutsje
en met maat 56
met een rood of wit broekje er onder
Eerste dagen wil ik zowieso nog niet echt sugge kleertjes aan doen. Maar heb wel spijkerrokjes met bijpassende vestjes en leggings/maillots in huis hoor
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Dit was het eerste pakje van T (is van BFC) en ook de eerste keer dat hij het aan had. Er hoorde nog een dik grijs vest bij, voor het geval ik in het ziekenhuis zou bevallen:
Het eerste pakje dat we voor J hadden gekocht, paste niet aangezien hij te vroeg geboren werd. In de couveuse droeg hij in het begin alleen een rompertje van het ziekenhuis. Dit was de eerste keer dat hij een pakje aan had (van Feetje, maat 44) en dat was toen zelfs nog te groot:
Het eerste pakje dat we voor J hadden gekocht, paste niet aangezien hij te vroeg geboren werd. In de couveuse droeg hij in het begin alleen een rompertje van het ziekenhuis. Dit was de eerste keer dat hij een pakje aan had (van Feetje, maat 44) en dat was toen zelfs nog te groot:
Laatst aangepast door Kat1980 op do 20 okt 2011 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pbg die roze kleertjes hebben wij ook in de kast. Duurt helaas nog wel even voor ze daar in passen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Onze zoon en dochter hadden ongeveer het zelfde aan.
Een wit broekje, een witte romper met lange mouwen met daarover een lichtroze/lichtblauw shirtje met korte mouwen met een kroontje en hun naam erop. En dan een bijpassend mutsje en sokjes.
*weg*
Floor, Wij moesten trouwens aan de vk het 1ste pakje al geven voor dat onze kindjes geboren waren.
Dan rolde ze de kleertjes om een kruik heen, en werden ze lekker warm.
Dus ik zou wel van te voren kiezen welk pakje je wilt. En 56 passen alle baby's. Al is het maar even.
Onze zoon (4700gr, en 56cm) paste ook gewoon 56 van alle merken.
Een wit broekje, een witte romper met lange mouwen met daarover een lichtroze/lichtblauw shirtje met korte mouwen met een kroontje en hun naam erop. En dan een bijpassend mutsje en sokjes.
*weg*
Floor, Wij moesten trouwens aan de vk het 1ste pakje al geven voor dat onze kindjes geboren waren.
Dan rolde ze de kleertjes om een kruik heen, en werden ze lekker warm.
Dus ik zou wel van te voren kiezen welk pakje je wilt. En 56 passen alle baby's. Al is het maar even.
Onze zoon (4700gr, en 56cm) paste ook gewoon 56 van alle merken.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik heb twee pakjes in gedachten, we weten het geslacht niet.
In maat 50: een wit broekje met voetjes eraan met een grijs shirtje met witte opdruk "Limited Edition" (Prenatal)
In maat 56: een rood broekje met een wit shirtje met rode opdruk "Hello I am new here" (Hema)
Het ligt er dus aan hoe groot ons ukkie zal zijn.
Heb zelf twee mutsjes met de naam gemaakt die ukkie dan op krijgt (met flock folie). Moet overigens de meisjesmuts nog overnieuw maken, want die was mislukt, maar daar ben ik zo mee klaar.
In maat 50: een wit broekje met voetjes eraan met een grijs shirtje met witte opdruk "Limited Edition" (Prenatal)
In maat 56: een rood broekje met een wit shirtje met rode opdruk "Hello I am new here" (Hema)
Het ligt er dus aan hoe groot ons ukkie zal zijn.
Heb zelf twee mutsjes met de naam gemaakt die ukkie dan op krijgt (met flock folie). Moet overigens de meisjesmuts nog overnieuw maken, want die was mislukt, maar daar ben ik zo mee klaar.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Wij hadden een pakje van Noppies. UIteindelijk heeft ze die pas aangekregen toen ze 4 dagen oud was...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb een pakje maat 44, 50 en 56 in mijn tas zitten. die 44 heb ik van de week gekocht, omdat hij wel wat klein wordt ingeschat, anders had ik alleen maat 50 en 56 bij me. en als hij maat 44 niet aan kan, vind ik het niet zo erg, want dan is het maar 1 pakje (shirtje en broekje). erbij kopen kan ik altijd.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ons meisje had dit pakje aan van de Hema. Erg populair als eerste pakje, te zien aan alle foto's in de WIJ Jonge Ouders. Volgende keer zou ik een iets minder standaard iets kiezen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Kian had deze jumpsuit aan van Silky Label:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pakje van Lief met een blauw mutsje van Lief maar alles was veel te groot :-(
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Oeps, das wel een heel klein fotootje en je ziet het pakje amper!
Maar wij hadden een lichtblauw setje, van zo'n heeele zachte stof. Ik wilde Tomas alleen al knuffelen omdat hij zo'n lekker zacht pakje aan had haha
We hadden het trouwens tweedehands gekregen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pakje van de HEMA:
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hadden deze setjes:
Bij Joris van Prenatal het broekje was zo'n standaard zacht broekje in dezelfde blauwe kleur.
Bij Milou van Noppies zat een broekje bij in dezelfde bruine kleur met een randje van het motief van het shirt.
Bij Joris van Prenatal het broekje was zo'n standaard zacht broekje in dezelfde blauwe kleur.
Bij Milou van Noppies zat een broekje bij in dezelfde bruine kleur met een randje van het motief van het shirt.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Dit was M.ax zijn eerste pakje. Was wel te groot (maat 50), maar hij was maar een klein frummeltje.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Deze was de bedoeling:
Maar ik was bang dat het te klein zou zijn, dus is het een wit pakje met voor de 1 I Papa en met de ander I Mama.
Daarvan heb ik geen eerste foto van samen, Jesse was te snel weg om aan de beademing te gaan, dus show ik even een andere mooie foto
Maar ik was bang dat het te klein zou zijn, dus is het een wit pakje met voor de 1 I Papa en met de ander I Mama.
Daarvan heb ik geen eerste foto van samen, Jesse was te snel weg om aan de beademing te gaan, dus show ik even een andere mooie foto
Gast- Gast
Zoals het er nu uit ziet wordt het deze:
Maar dat zou ook nog heel goed kunnen veranderen...
Maar dat zou ook nog heel goed kunnen veranderen...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste pakje van je baby
» 1ste verjaardag
» pop voor 1ste verjaardag ?
» Cadeau 1ste verjaardag ; meisjesmama's?
» Opzien tegen 1ste verjaardagsfeestje...
» 1ste verjaardag
» pop voor 1ste verjaardag ?
» Cadeau 1ste verjaardag ; meisjesmama's?
» Opzien tegen 1ste verjaardagsfeestje...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: