Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1ste verjaardag

+4
-Ieniemienie-
Parisienne
Bruintje Beer
duckie
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

1ste verjaardag Empty 1ste verjaardag

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:32

Mijn dochter word over 2 maanden 1 jaar,

Maar we weten gewoon totaal niet wat we haar moeten geven voor haar eerste verjaardag,

we hebben zo ontzettend veel speelgoed, duplo, poppen, fisher price, knuffels enz enz.

Een zwembadje en zandbak, klimrek enz voor in de tuin hebben we ook, poppenwagen enz ook.

Dus ja wat ga je dan doen ? Speelgoed is dus niet echt een optie, iemand een ander leuk idee ?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

1ste verjaardag Empty Re: 1ste verjaardag

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:46

kleding?

abbonement op het zwembad (mits jullie en zij dit leuk vinden om te doen uiteraard)

speelgoed voor buiten

Tja,, en anders gewoon kleinigheidjes! Al is het met een eerste verjaardag nog niet zo erg aanwezig (altans hier was het besef van cadeautjes krijgen nog niet zo groot).. het uitpakken en de aandacht blijft toch leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:54

Hier hebben we trouwens ook bijna een eerste verjaardag (nouja nog een paar maandjes) en wij geven een tripp trapp stoel.
En van mijn ouders en schoonouders vragen we een houten loopwagen en dan kunnen vrienden gewoon een kleinigheidje geven.
Al is onze oudste een jongen en Lynn een meid speelt ze ook gewoon met Dylan zijn speelgoed dus zonde om alles weer te gaan kopen..

Gast
Gast

Bericht  duckie di 10 mei 2011 - 3:57

en een eigen stoeltje met haar naam dr op dan? kan zo ff geen plaatje vinden van welke ik bedoel maar er zijn er heel veel.

keukentje

knutselspulletjes
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Bruintje Beer di 10 mei 2011 - 4:04

Misschien een glijbaan voor in de tuin..
Loopfietsje..
Driewieler..
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne di 10 mei 2011 - 4:28

N. krijgt van ons een poppenwagen en daarbij nog wat van Duplo en/of Little People.

Misschien is het inderdaad leuk om een abonnement op iets te geven? Bijvoorbeeld de dierentuin of een pretpark in de buurt?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 4:31

Een driewieler inderdaad smile of iets voor "later".

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- di 10 mei 2011 - 4:33

Wow wat heeft ze dan al een hoop zeg!
Al mn ideeen heeft ze al haha!
Krijg je zoveel of kan je het niet laten om zelf al te kopen Very Happy?

Misschien iets van kleding? Dagje dierentuin? Een konijntje/cavia :P?
Succes!!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania di 10 mei 2011 - 4:35

Mijn zoontje werd gisteren 1 en heeft zo'n xylofoon in rupsvorm gekregen en een bumba flapjesboekje.
Verder zijn we een dagje naar het dolfinarium geweest, dat vond hij echt geweldig smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mida4you di 10 mei 2011 - 7:34

Ons dochtertje wordt begin augustus 1 jaar en we gaan waarschijnlijk een loopwagen geven smile

1ste verjaardag Walker_wp
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:44

.

Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose di 10 mei 2011 - 7:45

Ik denk zelf dat ik graag een driewielertje voor haar wil met de 1e verjaardag, met duwstang zodat ze er ook in het begin al wat aan heeft en ik haar kan duwen.

Dat is alleen niet echt een klein cadeautje, dus als ik het zelf niet voor haar koop denk ik dat ik aan de mensen die zullen vragen wat we leuk vinden zal vragen om een envelopje om dat uiteindelijk te kunnen kopen.

Verder zal ik waarschijnlijk tegen die tijd met hetzelfde 'probleem' zitten, ze is nu pas een half jaar en als ik kijk wat ze al niet allemaal heeft.. Ook al voor als ze wat groter is. Kan me zelf vaak niet inhouden als ik iets leuks zie, en ik krijg zo ontzettend veel!

Als ik het tegen die tijd echt niet weet denk ik dat ik ga voor nuttige dingen op het verlanglijstje, zoals kleding (in een grotere maat voor wat later), leuke slofjes, iets voor in haar kamertje.. Lastig hè, als je bijna alles al hebt?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:51

Leuke ideeën allemaal maar dat meeste hebben we dus helaas.

Sinds onze oudste zoon geboren is hebben we zo ontzettend veel gekregen waaronder dus een klimrek met glijbaan en 2 schommels, zandbak,keukentjes,driewielers ( ik had er op een gegeven moment gewoon 3 hier staan ) enz enz dus ja dat is gewoon lastig want dan hoef ik zelf niets meer te halen

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:51

PapillonRose schreef:
als ik kijk wat ze al niet allemaal heeft.. Ook al voor als ze wat groter is. Kan me zelf vaak niet inhouden als ik iets leuks zie, en ik krijg zo ontzettend veel!

+1 het is bij ons net een speel-o-theek! Ik koop bijna elke week wel wat voor ze. Maar geld vind ik niet leuk om voor ze te vragen en kleren moeten we echt zelf uitzoeken want we vinden heel veel niet mooi.
Voor onszelf ben ik er dan ook wel uit, maar wat ik verder moet vragen aan familie etc.?

Gast
Gast

Bericht  Mida4you di 10 mei 2011 - 7:52

Gelukkig hebben wij geen overvloed aan speelgoed. Ze heeft natuurlijk wel heel veel maar allemaal kleine speeltjes o.a. van v-tech. Er zijn genoeg leuke ideeën voor ons dochtertje.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:56

Herkenbaar, wij hebben ook een een overvloed aan speelgoed ook al hebben we in de afgelopen jaren al wat speelgoed naar de kringloop gebracht. M.ara heeft met haar eerste verjaardag naast speelgoed ook kleertjes en schoentjes gekregen en verzorgings producten van Lief.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:09

Een dagje naar een dierentuin ofzo
Kleren
Voorleesboek
Eigen bord/beker en bestek
Iets leuks voor op haar kamer.
Keukentje
Skippydier

*edit* zie dat jullie al een keukentje hebben. Heb je ook dingen voor ze om te *koken* bij de hema hebben ze leuke houten groente enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:18

Zelf hebben we voornamelijk "groter" speelgoed gekocht, waar hij lang mee kan spelen. Aan vrienden/familie vragen we cadeaubonnen van prenatal smile kunnen we zelf kijken wat we nodig hebben voor 'm, gezien de helft anders met "prulletjes" aankomt. Van oma krijgt hij trouwens een smart trike (dat weet ik toevallig wel al)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:33

S. krijgt ook die houten loopwagen van Woezel en Pip van ons van zijn verjaardag. Van mijn ouders krijgt hij de boerderij van Little People en van mijn schoonmoeder Duplo. Voor de rest weet ik het nog niet. Ik ga iig wel zo'n verjaardagsbox vullen bij de Intertoys. Dan krijg hij iig geen dubbele dingen of wat dan ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 2:39

dankje allemaal voor de leuke ideeën

Een dagje ergens heen gaan is inderdaad ook wel leuk, dan heeft onze zoon er ook iets aan,

Bedacht me ineens dat zo'n kinder picknicktafeltje voor buiten misschien ook wel leuk is Very Happy

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose do 12 mei 2011 - 3:50

Vandaag heb ik alvast iets voor haar verjaardag gekocht, en ze is nog niet eens 7 maanden Embarassed Maar ik kwam het tegen en kon het niet laten liggen.

Ik heb een speeltentje gekocht, een roze prinsessententje met raampjes en deurtje, zo schattig! Hij was er ook in jongensvariant. Misschien is zoiets ook nog een idee, tenzij je het al hebt natuurlijk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  moepie do 12 mei 2011 - 5:16

mijn dochter kreeg voor haar eerste verjaardag van mijn ouders een cadeaubon van de fotograaf voor een fotoreportage. Hier was ik heel blij mee smile (had het ook gevraagd hoor Wink ) Nu hangt er een hele mooie canvas aan onze muur!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:25

moepie schreef:mijn dochter kreeg voor haar eerste verjaardag van mijn ouders een cadeaubon van de fotograaf voor een fotoreportage. Hier was ik heel blij mee smile (had het ook gevraagd hoor Wink ) Nu hangt er een hele mooie canvas aan onze muur!

Oh dat is ook een leuk idee zeg! Very Happy Eens m'n schoonmoeder lief aankijken Wink

Gast
Gast

Bericht  moepie do 12 mei 2011 - 5:26

FoolishSam schreef:
moepie schreef:mijn dochter kreeg voor haar eerste verjaardag van mijn ouders een cadeaubon van de fotograaf voor een fotoreportage. Hier was ik heel blij mee smile (had het ook gevraagd hoor Wink ) Nu hangt er een hele mooie canvas aan onze muur!

Oh dat is ook een leuk idee zeg! Very Happy Eens m'n schoonmoeder lief aankijken Wink

ja m'n moeder wou nog graag wat erbij geven en echt iets waar zij/wij wat aan hadden. Dus vandaar smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:27

moepie schreef:
FoolishSam schreef:

ja m'n moeder wou nog graag wat erbij geven en echt iets waar zij/wij wat aan hadden. Dus vandaar smile

Ja, ik had er niet eens bij stil gestaan, maar onwijs leuk idee! Een blijvende herrinering smile beter dan NOG MEER speelgoed smile leuk idee!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: