Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla wo 30 mei 2012 - 9:48

Maakt hij wel regelmatig foto's Studie? Want zo zijn die dingen bij mij allemaal aan het licht gekomen. Mijn vorige tandarts heeft 1x foto's gemaakt, toen ik 16 of 18 was (dus 6 of 8 jaar geleden) en daarna nooit meer, en al die gaatjes zitten tussen mijn tanden, die zie je niet zo 1-2-3. En hij heeft me op mijn kop gegeven dat ik moet flossen haha. Doe ik nu braaf elke dag, en niet meer snoepen (sinds deze week ofzo) want daar krijg ik ook echt gaatjes van... Maarja, wie niet Rolling Eyes

Hond heeft ook een bezoekje bij de dierenarts gehad, hij heeft vachtbroei of hotspot (het is hetzelfde hoor, alleen andere benaming) hij had zaterdag in het water gespeeld en na een tijdje was hij opgedroogd behalve 1 plek onder zijn oor, dus ik had al zoiets van ojee.... even nakijken. En jawel hoor, huid eronder helemaal rood en etterig en ontstoken. Meteen mijn tondeuse opgehaald en kaalgeschoren, maar helaas werkte dat niet, dus dinsdag toch naar de dierenarts geweest. Voordat ik ging nog een verder kaalgeschoren, plek was inmiddels 2x zo groot. Nu heeft hij een zalfje en antibiotica. Achja, zoals mijn vriend zegt "stront valt altijd op 1 hoop". Nu kan er hopelijk niks meer gebeuren, onze reserves zijn echt op. Voor de rest gaat het met kleine Leentje allemaal goed, drinkt alleen haar flessen ff niet leeg, maar zal wel door de warmte komen. Ga snel mijn bedje opzoeken!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  MissD wo 30 mei 2012 - 21:48

Goedemorgen dames,

Zojuist terug van de tandarts. Het was een enorm aardige en rustige vrouw, precies zoals R. had gezegd dat ze was. Ze had mijn dossier gekregen en zag dat ik al 7 jaar niet naar een tandarts ben geweest. Vroeg of ik klachten had; nou dat had ik dus niet. Was al bijna bang dat omdat ik geen pijn voelde dat er dus wel iets zou zijn. Ze heeft foto's gemaakt en alles nagekeken. Geen gaatjes, geen tandsteen, geen ontstekingen of andere enge dingen te zien. Kortom mijn gebit zag er volgens haar uit als dat van iemand die gewoon ieder half jaar netjes gaat. Is me dus alles meegevallen.
Voortaan ga ik gewoon netjes ieder half jaar samen met R. naar de tandarts en T. is ook meteen ingeschreven dus bij haar gaat ze ook iedere controle vast kijken zodat ze eraan went en niet zo bang kan gaan worden als ik ben (geweest!!).

Ayla; Ik ben zolang niet geweest omdat ik hartstikke bang was. Mijn eerste tandarts heeft gaatjes veroorzaakt waardoor ik toen ik daar weg ging en bij een nieuwe kwam 8 gaatjes had en 2 kiezen die in het ziekenhuis weggesneden moesten worden (gelukkig was ik niet de enige met slechte ervaringen bij deze persoon, het halve dorp had klachten over hem). Sindsdien erg bang gebleven, altijd heel gespannen als ik naar de tandarts moest, tranen liepen over mijn wangen als ik in de stoel lag. Laatste tandarts heeft me wel iets over de angst heen geholpen maar ook niet helemaal vond na een paar keer dat ik me niet meer zo moest aanstellen dus sindsdien ook niet meer geweest. En nu vandaag zo'n lieve vrouw gehad dat ik me eigenlijk meteen wel op mijn gemak voelde. Zie dat jij zo'n beetje een zelfde soort ervaring heb gehad met je vorige tandarts.

Balen zeg dat je naar de dierenarts moest, zijn ook nooit leuke bedragen wat die vragen voor een consult. Zie je al wel verbetering? Of gaat dat niet zo snel?

Studie; Heerlijk zo'n avondwandeling, en wat goed dat je niks gekocht hebt! Ik doe ook mijn best niks te kopen. T. heeft meer dan genoeg in haar kast liggen en de helft nog niet eens gedragen.

Vandaag verder geen plannen. Het is hier een beetje somber weer dus ik denk dat ik maar wat in huis ga doen, en even gtst, greys anatomy en desperate housewives terug ga kijken. Heerlijk een dagje niks doen en vanavond lasagne maken.

Fijne dag allemaal!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:34

*schaam schaam, hier ben ik ook weer eens*

MissD, wat ontzettend fijn dat je zo`n goed gebit hebt gehouden zeg, en dat je lekker op je gemak bent gesteld! Helaas heb ik wel altijd wat, altijd gaatjes, zolang ze me verdoven ben ik niet bang. Het enige wat soms stom is zijn de stomme opmerkingen van de tandarts, dat ik verkeerd poets en weet ik het wat, en ja ik flos echt niet elke avond, maar ik poets wel! Ik poets nu ook al bij L. en zij is ook ingeschreven. Ik ben ook bij de tandarts van mijn vriend nu. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid maar ik moet maar.

Studie, goed dat je niks hebt gekocht zeg! Ik heb L. haar kledingkast uitgeplozen, ze kan heus nog wel even vooruit, maar dingen die ze toch niet draagt of ik niet leuk vind heb ik te koop gezet of weggegeven.

Ayla, wat een tegenslagen zeg, bah!

Hier zijn we druk bezig met de tuin, en met L. gaat het goed. Momenteel ben ik een beetje aan het knutselen met haar schema, ze eet verre van genoeg fruit & groente om iets te laten vallen. Nu doen we het vandaag dus zo
6.15 fles 210 cc (kunnen geen papfles doen sochtends die spuugt ze uit)
930 fruit zo`n 75 gr denk ik
10.30 fles 210 cc
12.00 broodje of soepst en sap
14.30 fles 210 cc
17.00 groente
18.30 papfles

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 30 mei 2012 - 22:41

MissD fijn dat alles goed was!

Parel en als je de flessen kleiner maakt, en alleen 's avonds een grote van 210? En de rest 180? Of red ze dat niet? Ik weet ff niet meer hoe wij terug zijn gegaan naar 3 flessen... Toen ze goed groente en fruit at denk ik, dat ik toen alles een beetje verschoven heb. Het kan ineens goed gaan he, was hier wel, van de ene op de andere dag at ze kei veel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:55

S`nachts red ze het wel, het is een papfles van 160cc (maar vind ik te weinig dus ga dromerig avondpapje inwisselen voor iets anders, ze vind hem ook niet lekker geloof ik). Dan slaapt ze van 18.30 uur tot 6 uur bijv. Dan krijgt ze een fles en slaapt ze weer verder.

Ze is veel verzadigder als ze 210 cc om de 4 uur krijgt, dus dat hou ik erin. Ze is dan liever en vrolijker, en ze beweegt als een tierelier dus die energie heeft ze gewoon nodig. Gaat ook vanzelf wel goedkomen denk ik hoor, ga pas mijn twijfels krijgen als het over 3 maanden nog niet goed gaat!

En natuurlijk mag ze dit hebben, want in principe drinkt ze nu nog maar een kleine 900 melk. Dus er is al 100 cc vanaf Laughing sinds dr geboorte haha

Dank je voor het meedenken!

Ohja, en Ayla, als je nou eens overstapt naar Friso? Ipv Kruidvat of Nutrilon, is iets duurder dan de Kruidvat maar veeeeel goedkoper dan de Nutrilon!

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 30 mei 2012 - 22:56

Moet ze wat laten vallen al dan Parel? Krijgt ze nu teveel binnen? Misschien moet ze zelf nog even wennen aan het nieuwe groente,fruit en boterham en gaat ze daarna vanzelf nog wat laten vallen...
Ik weet niet of ik iets geks zeg hoor, probeer alleen mee te denken Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Aimee wo 30 mei 2012 - 22:57

Ooh te lang over mijn reactie gedaan, je bent er al uit zie ik Laughing
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:59

Haha, wilde het jullie gewoon even laten weten hoor Aimee!
Ze zat de laatste keer qua gewicht ondergemiddeld, dus nu weer spekkie spekkie haha
Ook al zo lief dat je meedenkt!
Hoe zit jouw L. nu?

Gast
Gast

Bericht  Aimee do 31 mei 2012 - 1:01

Parel schreef:Haha, wilde het jullie gewoon even laten weten hoor Aimee!
Ze zat de laatste keer qua gewicht ondergemiddeld, dus nu weer spekkie spekkie haha
Ook al zo lief dat je meedenkt!
Hoe zit jouw L. nu?

Gelukkig dat ze weer lekker aan het groeien is! Very Happy Op foto's te zien wordt ze in ene ook zo wijs!
Met Luuk gaat het ook goed. Komt nog wel vaak voor een voeding, vooral de nachten zijn nog wel vrij heftig... Maar hij groeit super, begint lekker te rollen, lekker kletsen en is gewoon een heel vrolijk mannetje. Dus ik geniet met volle teugen I love you
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 31 mei 2012 - 5:04

Ayla, balen van de hond. kan het verder geen kwaad voor hem zelf? Tja die rekening is niet echt leuk.
Mijn tandarts maakt volgens mij 1x in het jaar een foto, dus ja dat doet hij gelukkig wel.

MissD fijn dat het mee viel bij de tandarts. Hoe was het met filmpjes kijken? En weet je al wat over het helmpje?

Parel mooi schema heb je! Hier zitten ze ook nog steeds op de 4 flessen en sinds 2 dagen geef ik ze 210 want ze hadden hier voor mijn gevoel steeds honger. Dus hier is helemaal niks afgebouwd alleen maar meer geworden Very Happy En ze moeten het echt nog hebben van die flessen... ze komen precies om de 4 uur en schreeuwen dan soms moord en brand en doen als of ze vergaan van de honger.Geen idee dus wanneer ze hier op een fles minder uit komen. Maar aangezien ze ook niet super gegroeid waren ga ik ook niet afbouwen, ze moeten het hier gewoon hebben van de fles.. nou prima.

Ik heb lekker een weekje vakantie.. heerlijk als het goed is komt mijn vriend morgen ook thuis en heeft hij ook een weekje vrij. Nu hopen op een beetje mooi weer!

Ik had vanmiddag ook leuke post, post van de gemeente dat we bij de bibliotheek een gratis boekstart konden ophalen, zit een boek met liedjes met cd en een knisperboekje van Kikker en... de meiden zijn nu gratis lid van de bieb tot en met hun 17e jaar. Nou best educatief verantwoord toch:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 5:43

studiebol schreef:Ayla, balen van de hond. kan het verder geen kwaad voor hem zelf? Tja die rekening is niet echt leuk.
Mijn tandarts maakt volgens mij 1x in het jaar een foto, dus ja dat doet hij gelukkig wel.

MissD fijn dat het mee viel bij de tandarts. Hoe was het met filmpjes kijken? En weet je al wat over het helmpje?

Parel mooi schema heb je! Hier zitten ze ook nog steeds op de 4 flessen en sinds 2 dagen geef ik ze 210 want ze hadden hier voor mijn gevoel steeds honger. Dus hier is helemaal niks afgebouwd alleen maar meer geworden Very Happy En ze moeten het echt nog hebben van die flessen... ze komen precies om de 4 uur en schreeuwen dan soms moord en brand en doen als of ze vergaan van de honger.Geen idee dus wanneer ze hier op een fles minder uit komen. Maar aangezien ze ook niet super gegroeid waren ga ik ook niet afbouwen, ze moeten het hier gewoon hebben van de fles.. nou prima.

Ik heb lekker een weekje vakantie.. heerlijk als het goed is komt mijn vriend morgen ook thuis en heeft hij ook een weekje vrij. Nu hopen op een beetje mooi weer!

Ik had vanmiddag ook leuke post, post van de gemeente dat we bij de bibliotheek een gratis boekstart konden ophalen, zit een boek met liedjes met cd en een knisperboekje van Kikker en... de meiden zijn nu gratis lid van de bieb tot en met hun 17e jaar. Nou best educatief verantwoord toch:D

Leuk zeg van de Bieb! Ik vergeet alleen altijd de boekjes terug te brengen haha

Gelukkig maar, wat jij beschrijft over jouw meiden heb ik met die van mij! En feitelijk zijn ze (als je terugrekent) even oud he, dus zijn we helemaal zo gek nog niet bezig!

Gast
Gast

Bericht  MissD do 31 mei 2012 - 6:38

Parel schreef:
studiebol schreef:Ayla, balen van de hond. kan het verder geen kwaad voor hem zelf? Tja die rekening is niet echt leuk.

Leuk zeg van de Bieb! Ik vergeet alleen altijd de boekjes terug te brengen haha

Gelukkig maar, wat jij beschrijft over jouw meiden heb ik met die van mij! En feitelijk zijn ze (als je terugrekent) even oud he, dus zijn we helemaal zo gek nog niet bezig!

Leuk, ik kreeg ook een brief van de gemeentje met daarin een kaart waarmee ik inderdaad een koffertje op kan halen met 2 boekjes en dat T. dan gratis lid is van de bieb, ga van de week eventjes daarheen.

Studie; t. haar hoofdje voelt een stuk ronder aan en bij de laatste meting was ook al te zien dat het minder plat was. De uitslag komt als het goed is begin komende week binnen en dan horen we in hoeverre er verbetering heeft plaatsgevonden en of ze nog steeds in aanmerking komt voor een helmpje.

MissD
Prater
Prater

Bericht  studiebol do 31 mei 2012 - 7:08

MissD spannend van de uitslag, ik hoop dat haar hoofdje nog ronder is gewordenMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 561177 Dan zal jij wel het zelfde koffertje kunnen ophalen als wij! Vind het wel leuk dat ze dat doen hoor en het knisperboekje wat er bij zat is hier al meteen dankbaar in ontvangst genomen.

Parel, feitelijk zijn ze meiden dan 5,5 maand en dus nog jonger dan jou L.. Ik geloof echt nog wel dat ze hier te klein zijn om al goed en zoveel fruit en groente te eten dat ze er echt vol van zitten. Dus ik laat lekker die 4 flessen nog zitten, ze hebben altijd goed aangegeven als het anders moest dus ik ga er vanuit dat ze dat nu ook doen. En zolang ze die flessen nog lekker vinden, krijgen ze die gewoon, haha.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla do 31 mei 2012 - 8:15

Ik wilde (lekker intelligent) zeggen dat je toch ook van bovenaf op het hoofdje kan kijken, dan kan je ook zien of het al ronder is... Maar met die bos haar van jullie meisje MissD, kan dat niet haha.

Studie zeker balen ja, kwaad voor hem zelf kan het alleen als we er niet mee naar de dierenarts waren geweest, het is een bacterie op de huid, en breidt dus razendsnel uit. Ze kunnen er heel ziek van worden. Gelukkig ziet het er nu al een stuk beter uit, het geneest gelukkig ook snel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 31 mei 2012 - 19:21

Ayla, fijn dat het beter gaat met de hond.

Hier zitten we ook nog op 4 flessen, alleen laat ze er best veel van staan, misschien kan ik er ook wel eentje afbouwen (maar weet dan niet goed welke, ik denk die van 's middags). Vanmorgen heeft ze ook weer 90cc van haar papfles laten staan, gewoon bijna een halve fles!

Gisterenavond zijn we naar de verjaardag van de vriendin van mijn jongste broer geweest en Lotte heeft daar voor het eerst in het campingbedje zonder matras geslapen. Het ging gelukkig erg goed. Toen we om 23 uur thuis kwamen heeft ze nog een flesje gehad wat ze leegdronk (120 cc), dus we dachten dat ze wel goed lang zou slapen, helaas was ze weer om 6.15 wakker vanmorgen...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla do 31 mei 2012 - 19:25

Haha Blondje zo heb ik ook een keertje gezeten met E. die had ook 's avonds laat nog een flesje op, denk oh nu slaapt ze vast langer, nee hoor, toen was het ook 06:00 uur! Is Lotte nu van de bv af?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 31 mei 2012 - 19:34

Er ligt nog Ă©Ă©n flesje in de vriezer voor dinsdag bij het kdv. En soms leg ik haar 's morgens en 's avonds nog aan (als ik denk dat ze te weinig uit de fles gedronken heeft). Op het werk kolf ik op dinsdag en woensdag ook nog, maar dat is meer voor de vorm Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 2474380249 (lang verhaal), de opbrengst is dan zo minimaal dat ik het ook meteen weer weggooi.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol do 31 mei 2012 - 19:49

Ayla, fijn dat het met de hond iets beter gaat! Mijn ouders hebben ook al heel lang honden maar ik heb hier nog nooit van gehoord.

Blondje, haha ik heb dat ook wel is gedacht ja gewoon laat op de avond nog een fles en dan slapen ze wel lekker langer.. nee echt niet. Ik heb ook niet het idee dat ze hier s ochtends wakker worden van de honger maar meer gewoon omdat ze uitgeslapen zijn. Ze kunnen namelijk ook best even spelen hun bed,terwijl als ze echt honger hebben ze alleen maar krijsen:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla do 31 mei 2012 - 21:50

Zin om dat lange verhaal te typen Blondje? angel Je maakt me nieuwsgierig haha.

Studie ja ik vind het ook echt raar dat hij het heeft, meestal komt het voor bij langharige honden die een dikke vacht hebben, nou dat heeft hij allebei niet... Weet niet wat voor honden jou ouders hebben, maar bij kortharige honden komt het geloof ik niet veel voor. Ja het kan ook van een vlooienbeet of tekenbeet komen, dat die jeukt en dat hij krabt, waardoor er een ontsteking ontstaat en dat jeukt weer dus weer krabben. Maar vlooien heeft hij niet en teken is het nog te vroeg voor. Mja het zal wel, als het straks maar over is, dat is het belangrijkste.

Pff ik moet nog vanalles doen maar ik heb echt geen zin :s
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD do 31 mei 2012 - 22:00

Studie en Ayla; Ben ook erg benieuwd naar de uitslag ja. Haha Ayla dat gaat niet nee. Normaal gesproken kan je het zo zien ja maar met T. haar hele bos haar lukt dat gewoon echt niet. Maar als we met onze handen aan haar hoofdje voelen merken we al dat het ronder is, en dat vond de cb arts die haar een maand niet had gezien en de fysio die haar 3 weken niet had gezien ook. Dus dat is wel een goed teken denk ik.

MissD
Prater
Prater

Bericht  studiebol do 31 mei 2012 - 23:12

MissD ik heb gisteren de foto gemist, ben wel heel benieuwd naar haar bos haar, wil je nog een foto plaatsen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 3079029344

Ayla, mijn ouders hebben een kruising tussen labrador en golden retriever, nou ja nu dan ze hebben ook wel andere honden gehad. Wel vervelend dat het eigenlijk best een hardnekkig iets is, als je er dus niet snel genoeg achter bent heb je veel meer schade!

Haha ik heb de dames op bed liggen en ze slapen volgens mij net...waren mooi aan het keten met zijn tweeen. Dus ik heb eindelijk ff de tijd om wat te gaan doen. Merk wel dat het steeds drukker wordt met die meiden.

Maar ik heb vanmorgen mijn moeder op haar werk verrast...en daar waar ze werkt hebben ze ook een leuk centrum en ik heb al een vaderdag/verjaardags kado voor mijn vriend geregeld. Ik heb een nieuw naambordje bestelt voor bij de voordeur. Vond het wel moeilijk, mijn vriend heeft best een specifieke smaak, en we hebben nu een bordje met alleen onze namen, wilde eerst een zelfde bordje doen met dan de namen van de meiden, maar dan krijg je wel veel bordjes bij de deur, want het bordje wat wij hebben is ook al best groot. Dus het is nu een heel nieuw bordje geworden. En nou maar hopen dat mijn vriend het mooi vind want ik kan het niet meer ruilen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  MissD do 31 mei 2012 - 23:15

speciaal voor studie Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 281626781

Laatst aangepast door MissD op vr 1 jun 2012 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt

MissD
Prater
Prater

Bericht  studiebol do 31 mei 2012 - 23:17

MissD thanks!

Maar wat een haaar!!!! Jeetje zeg... daar kan je heel veel staartjes in maken en vlechtjes en speldjes in doen, hoe leuk!! Ze heeft ook een lekkere bolle toet zeg, en die beentjes, echt heel schattig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ do 31 mei 2012 - 23:54

studiebol schreef:MissD thanks!

Maar wat een haaar!!!! Jeetje zeg... daar kan je heel veel staartjes in maken en vlechtjes en speldjes in doen, hoe leuk!! Ze heeft ook een lekkere bolle toet zeg, en die beentjes, echt heel schattig!

Helemaal mee eens!! Wat een POPPIE!!! Helemaal geweldig!
Daar zul je wel een hoop reacties op krijgen, of niet?
Ik ben heel blij dat ik eens een foto van je meisje gezien heb Very Happy , ik las altijd alleen maar: 'wat is ze moooi!' en 'wat een haaaaar', dat ik toch wel nieuwsgierig was geworden Laughing .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  MissD vr 1 jun 2012 - 0:08

Dank jullie wel!!! Ze kan inderdaad al veel speldjes en staartjes in Wink echt zo leuk I love you.
Lana; krijgen inderdaad altijd veel reacties maakt niet uit waar we zijn... iedereen moet altijd even iets zeggen over haar enorme bos met haar, of haar altijd vrolijke gezichtje!
Studie; ze heeft inderdaad een lekker bol koppie en haar beentjes en armpjes zijn ook zo mollig... precies haar mama Wink. Al hoop ik dat dat nog wel over gaat en ze toch iets meer op haar papa gaat lijken.

Studie; Wat leuk dat je bij je moeder op het werk langs bent gegaan! En een leuk cadeau heb je besteld zeg Wink, hij zal het toch wel mooi vinden zeker?
Naambordje gaan we hier doen als ons gezinnetje helemaal compleet is... Anders ziet het er zo raar uit op het bordje, of moeten we over een jaar of 2 weer een nieuwe laten maken.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: