Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 8:52

Ach! Gewoon even een dikke knuffel! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 699888

Wijmoetenhetdezemaandenookevenrustigaandoenhoor,wegaandetuinaanpakken en doordiekutbelastingdienstisdespaarrekeningweerleegenhebbenweinjuniooknogeenseen
bruiloften3verjaardagenenvaderdag! Laughing

Maar idd, L. is het zonnetje in ons leven! StiekembenikookwelblijdatweLalhebben,anderswaszeervoorlopignietgekomenvreesik.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla za 26 mei 2012 - 8:56

Zo dat wordt een drukke (dure) maand dan Parel! En ik denk indd ook dat als we nu voor een kindje zouden gaan dan het even op de lange baan geschoven ging worden. Maarja, als we E. niet hadden hadden we ook deze auto niet, had het huis waarschijnlijk ook nog niet te koop gestaan maar hadden we alles rustig afgewacht. As is verbrande turf zegt mama altijd Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:02

Hahahhaa, bij jullie wel!
Hier hadden we dit ook zonder L gehad haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 19:42

Parel en Ayla, balen van al dat geld. Stomme auto's die kapot gaan en stomme belastingdienst.

Merk ook wel dat het geld hier eerder op is hoor.. maar ja ben ook gewoon echt minder gaan verdienen. Maar de vaste uitgave worden niet minder. Wel de uitgave van het stappen/uiteten gaan/ lunchen dat soort dingen maar de rest helaas niet.

De nacht was hier vreselijk. Er is iets met V maar ik kan niet bedenken wat.. ik heb haar uiteindelijk maar bij mij in bed gelegd, maar ze bleef onrustig, wiebelen,draaien, op de kop liggen, en maar jammeren want ja ze zal ook wel moe geweest zijn. Best zielig voor haar, maar ook voor mezelf. En nu is het sinds ze wakker is vanmorgen, eigenlijk alleen maar jammeren, jammeren en jammeren. Ben bang dat dit weer een lange dag gaat worden, we zullen zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor za 26 mei 2012 - 19:47

@blondje, fijn dat het zo goed gaat met haar en dat ze al goed kan zitten. Oefenen jullie dat zitten? Wij zetten hem nooit neer, alleen even in de kinderstoel maar dat is maar een kwartier per dag met het avondeten.
Is ze al wat beter of heeft ze nog koorts?

@studie, hebben ze bij jou langer geslapen met het rolluik dicht?
Gisterennacht ging het al wat beter, hij had ‘maar’ 2x de fles (rond 1 u en 6 u) verder was hij rond 4 u even ‘wakker’ maar met een tutje sliep hij weer door.
Gisterenmiddag heeft hij ook nog lang geslapen en daardoor had hij 1 fles minder, om 18.30u toen hij wakker werd (ipv om 15 en 19, heeft hij om 13 en 18.30 de fles gehad). Daarna heeft hij rond 20 uur nog avondeten op en tegen 21.30 uur ging hij slapen. Ik ben om 22 uur ook gaan slapen, heb hem niet meer wakker gemaakt voor de fles van 23 u ik was gewoon weg te moe. Hij kwam netjes om 1 uur en vanmorgen was hij pas om 6.30 uur wakker, daartussen heb ik hem niet meer gehoord! Eindelijk een beetje kunnen slapen.

@tuinstoel, oh dan is er nog hoop!! Hahaha om mij heen zijn alleen maar hele makkelijke kindjes en die zijn inmiddels allemaal al wat groter en lieve voorbeeldige kindjes geworden, ik had me al voorbereid op het ergste dat dit nog jaren door gaat! Maar er is dus hoop.

@nicci, wat fijn dat het langzaamaan de goede kant op gaat met je gezondheid. Lijkt me heftig dat je voor zoveel dingen hulp nodig hebt (ik heb het gehad na een ongeluk maar loop nu al te zeuren dat ik nog steeds pijn heb aan mijn buik, moet er echt even niet aan denken dat ik nu ook zoveel hulp nodig zou hebben, sorry)

@parel, wow waarom moest je zoveel terugbetalen zeg. Ik heb geen idee hoeveel wij moeten betalen/terugkrijgen, wij hebben elk jaar uitstel omdat we een bedrijf hebben doen wij later aangifte.
Ahhh die foto is schattig!!!

Dames, ik hoor onze zoon wakker in zijn bedje liggen kletsen tegen zijn knuffels! Hahaha zo schattig!! (hij wou net toch weer naar bed, dus hij heeft nog een half uurtje geslapen nu)
We moeten echt een rolluik gaan kopen voor zijn kamer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla za 26 mei 2012 - 20:04

Studie anders geef je haar een paracetamol. Misschien heeft ze wel pijn dat ze daarom zo moppert. Weet niet hoe je over medicijnen geven denkt, misschien wil je dat alleen doen als ze duidelijk pijn heeft, maar als je hem geeft en ze wordt rustig heeft ze waarschijnlijk pijn.

Floor jeej :cheering: Nu hopen dat hij het zo een beetje volhoud!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 27 mei 2012 - 8:44

Ayla heb ik over gedacht hoor een zetpil staat zeker in mijn optie lijstje.
Maar ik heb haar om half negen weer in bed gelegd en toen heeft ze tot half 11 geslapen en na de fles zijn we weg gegáan. En het ging super ze waren erg goed gehumeurd, veel lachen erg gezellig een heel verschil met gisteren ze wilde ook niet slapen en ook daar werd ze niet vervelend van. Toen ik ze naar bed bracht zijn ze ook lekker gaan slapen gewoon echt een heel verschil met gister. Gelukkig!!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie zo 27 mei 2012 - 11:23

Even kijken of jullie hier nog tips hebben, omdat onze kindjes allemaal ongeveer even oud zijn. Onze jongste komt 's nachts nog voor een voeding. Geen enorm probleem, maar ik blijf liever in mijn bed liggen als het even kan natuurlijk Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 3079029344 .

Ze is altijd al een hongerige baby geweest: ze dronk een liter kunstvoeding voor hongerige baby's, maar dat was niet genoeg meer. Ze eet er nu ook fruit en groente bij. Sindsdien krijgt ze nog maar een klein flesje 's nachts, ze heeft gewoon niet zo'n trek meer als eerder. Dat is heel fijn, maar ze blijft dus nog wel om dat kleine beetje voeding vragen.

Hoe komen we daar nu vanaf? Ik voed altijd op verzoek, alleen onze oudste sliep daar met zes weken al op door. Ik ga geen dingen doen als laten huilen, maar verder zijn alle tips welkom als jullie die hopelijk hebben.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Floor zo 27 mei 2012 - 18:10

Ik heb van de week voor hetzelfde een topic geopend. Onze zoon krijgt ook 's nachts nog voeding dus ik kan je er niet bij helpen. Hij krijgt overdag fruit, een hele boterham en groenten maar toch wil hij voeding.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 27 mei 2012 - 19:30

Tuinstoel, kan je in dat kleine flesje niet steeds minder doen.. zodat ze went met steeds minder weer in te slapen uit eindelijk niet meer wakker wordt?

Floor, hoe gaat het slapen nu bij jou nu je de ramen hebt afgeplakt? Gaat dat nog steeds goed?! Hier is het gelukkig geen 5 uur meer klaar wakker geweest, nu is het weer tussen kwart voor 7 en 7! Nou ik probeer het maar positief te bekijken dat ik wat aan me dag heb. En mijn paard is er wel blij mee die stond al om half 8 buiten, haha!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 27 mei 2012 - 20:06

Het slapen gaat een stuk beter, vannacht had hij om iets na 2 uur honger, maar ik had hem geen fles om 23 uur gegeven, ik ben zelf nog steeds doodop en ziek dus ik vond het wel prima toen hij sliep, sliep ik ook. Dus om 2uur de fles daarna ging hij weer slapen en iets na 6 uur hoorde ik hem weer, naar beneden fles gemaakt maar toen ik boven kwam hoorde ik hem niet meer (gaan kijken kan niet omdat hij dan wakker wordt) dus ik weer naar bed, toch nog even geslapen want iets voor 7uur was hij wakker!
Het gaat echt een stuk beter.
Ik ben alleen bang dat die fles van 23 uur gewoon niet handig is hier, hij gaat past tegen 21/22 uur slapen en dan moet hij er bijna direct weer uit voor een fles en daarna weer slapen, dan werd hij altijd dus om 3/4 uur weer wakker voor een fles, als ik hem net zoals nu gewoon geen fles geef wordt hij om een uur of 1 a 2 zelf wakker voor een fles. misschien moet ik het dus hier maar bij houden.

Ik probeer alle tips die ik hier krijg te gebruiken, het praten/vertellen wat we gaan doen lukt me nog niet, ik vergeet het gewoon maar ik merkte altijd al snel op dat hij moe was maar vervolgens kreeg ik hem in bed niet in slaap en moest hij dus minimaal 30 minuten op mijn arm in slaap vallen en dan kon ik hem pas neerleggen. Enorm tijdrovend en vermoeiend maar sinds een dag of 3 (ik hoop niet dat het aan het warme weer ligt maar dat het gewoon zo blijft) gaat hij sneller slapen. Ik merk op dat hij moe is (jengelig op de grond/op schoot) ik hou hem dan even bij me zodat hij enigszins rustig word (anders is hij echt te hyper) dan loop ik naar boven met hem, leg hem neer met tutje in bed, muziekje aan (soms ook de projector maar afhankelijk van hoe moe hij is vind hij dat wel of niet fijn), soms blijf ik dan bij hem soms ga ik weg en zeg ik dat ik zo terug ben. Hij blijft dan liggen maar gaat niet slapen, na een tijdje gaat hij huilen of krijsen en dan pak ik hem bij me (op zijn kamer ga ik op een krukje zitten met hem) dan valt hij wel weer in slaap op mijn arm maar binnen een paar minuten ipv een half uur.
Het is natuurlijk nog niet wat het moet zijn maar in elk geval scheelt het mij heel wat tijd op de bank zitten met zoon op mijn arm om hem in slaap te krijgen.
In elk geval ben ik er trots op dat hij zo snel gaat slapen nu. Zelfs mijn man zei gisteravond, ik vind het echt zo knap! je hebt hem net in 5 minuten in slaap gekregen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  MissD zo 27 mei 2012 - 20:13

Floor; Wat fijn dat het slapen een stuk beter gaat, kun je zelf ook weer een beetje bijtanken!

Studie; Hoe gaat het met V. is ze de nacht een beetje rustig doorgekomen?

Tuinstoel; Ik heb niet echt tips eigenlijk, onze T. was al vrij gauw van haar nachtvoedingen af. Wie weet is het iets studie zegt over steeds iets minder in het flesje doen?!

Nicci; Wat fijn dat je gezondheid langzaam aan iets beter gaat. Lijkt me enorm lastig om zoveel zelfstandigheid op te moeten geven en afhankelijk(er) te zijn van mensen om je heen.

Parel & Ayla; Balen he met dat geld. Wij hadden hier ook een flinke spaarrekening, maar nu met nieuwe meubels voor de woonkamer, stucken, wat dingen in de tuin en een nieuwe fiets voor ons allebei is het toch ook zo weer op.
Iemand trouwens een idee waar je leuke potten/bloembakken/accessoires voor in de tuin voor een beetje een leuke prijs kan halen... Willen de tuin nog een beetje opvrolijken maar er niet al te veel aan uit geven.

Gister voor het eerst met onze kleine meid gaan zwemmen. Eerst naar het babyzwemmen geweest en daarna nog even een uurtje recreatief zwemmen, vond ze helemaal geweldig! Vooral toen we haar in een zwemband zette in het peuterbadje en ze net met haar voetjes bij de grond kon komen en dus over de bodem kon "lopen". Ze was helemaal uitgeput erna en is lekker gaan slapen.

Gister hebben we ons nieuwe loungeset in de tuin gezet, heerlijk gezeten de hele middag/avond. Zometeen maar weer even lekker de tuin in en daarna naar mijn mama haar verjaardag. T. gaat daar lekker een nachtje slapen omdat ik morgen even een uurtje cursus heb en ze niet mee kan en morgen haal ik haar weer op.
Mijn ouders hebben gezorgd voor een box voor bij ons beneden (erg handig aangezien de tuin natuurlijk beneden is en de woonkamer op de eerste verdieping, zo hoef ik niet continue heen en weer te lopen naar boven als we lekker in de tuin zitten of ik de was aan het doen ben, dan kan ze lekker in de box beneden liggen/spelen/slapen).

Fijne dag meiden!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Floor ma 28 mei 2012 - 1:21

wat leuk dat het zwemmen zo goed is bevallen. Wij gaan binnenkort naar centerparks een dagje zwemmen. Ben benieuwd, heb zo'n zwemband voor hem en een zwembroekje en zwemluiers dus ik ben er klaar voor! Het opblaasbadje in de tuin vind hij helemaal geweldig maar of hij dat ook vind in zo'n groot bad met veel mensen erbij?

Geniet van je nieuwe tuinset! wij zijn die van ons aan het opknappen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  MissD ma 28 mei 2012 - 18:55

Haha dat is altijd maar de vraag he Floor! T. vind het in het bad hier ook hartstikke leuk, maar ze was echt helemaal onder de indruk tijdens het zwemmen. Grote ogen, mondje een beetje open, ondertussen flink rondkijken, lachen en spetteren.
Gaan het waarschijnlijk 1x in de maand doen, of misschien wel om het weekend (omdat ik om het weekend moet werken en het op zondagochtend is), wel leuk om echt met zijn drietjes ook bezig te zijn met iets.

MissD
Prater
Prater

Bericht  studiebol di 29 mei 2012 - 7:09

MissD hoe zit de nieuwe loungeset? Wat leuk dat je bent wezen zwemmen, het is dus wel voor herhaling vatbaar?

Floor fijn dat het slapen iets beter gaat!

De kids waren bij mijn ouders vandaag. Mijn moeder had ook door dat V niet zichzelf is, heel veel huilen en jammeren en weinig was goed. Maar ja wat het is... geen idee. Heb haar met een zetpil naar bed gebracht dus ik hoop dat het haar helpt. Ik weet het echt niet en dat frustreert me wel een beetje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla di 29 mei 2012 - 8:40

Misschien gewoon een sprongetje Studie?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 29 mei 2012 - 19:24

[quote="Ayla"]Misschien gewoon een sprongetje Studie?lor=blue]Ja had ik het gisteren ook over met mijn moeder, dus ik ga straks het oei ik groei boek er is bij pakken, had ik gisteren geen zin meer in Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla di 29 mei 2012 - 19:27

Ja je weet het he, ik gooi het altijd op een sprongetje als ze zo vervelend is Very Happy

Ik was overgestapt op kruidvat voeding, maar volgens mij lust mevrouwtje het niet... Ze dronk net zelfs de eerste fles niet lees. Dadelijk even nutrilon halen en de proef op de som nemen, als ze die fles vanmiddag wel gewoon op drinkt vind ze de kruidvat voeding dus niet lekker.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje di 29 mei 2012 - 20:09

Dames, kunnen jullie mij nog wat fruit zeggen dat ik aan Louise kan geven? We hebben al appel, banaan, peer en mango gehad. Vandaag gaat ze meloen krijgen.

En van groenten? Ik heb haar nu steeds alleen maar wortelen gegeven. Wat mag ze nog?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  pitbullgup di 29 mei 2012 - 20:21

Op smikkels.nl staan veel handige recepten Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Happydobby di 29 mei 2012 - 20:36

Slakje schreef:Dames, kunnen jullie mij nog wat fruit zeggen dat ik aan Louise kan geven? We hebben al appel, banaan, peer en mango gehad. Vandaag gaat ze meloen krijgen.

En van groenten? Ik heb haar nu steeds alleen maar wortelen gegeven. Wat mag ze nog?

Geef
geen nitraatrijke groenten, zoals spinazie, andijvie of bietjes voor je
baby zes maanden is. Daarna niet vaker dan twee keer per week.

Bloemkool, broccoli, spercieboon, courgette,pompoen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Slakje di 29 mei 2012 - 20:38

Ah. Bloemkool heb ik in huis.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  MissD di 29 mei 2012 - 20:57

Studie; De loungeset bevalt enorm goed, heb vanaf zaterdag iedere dag al lekker de hele dag buiten gezeten/gelegen!
Gister nog wat plantjes gekocht voor in de tuin, binnenkort kijken voor nog wat meer aankleding en een nieuwe bbq en dan kunnen we binnenkort eens wat vrienden/familie uitnodigen voor een bbq.

Pbg; Handig die site!

Slakje; Hier heeft T. banaan, appel, peer en perzik op. Wil haar binnenkort mango en meloen gaan geven. En wanneer we groente eten die ze kan eten (worteltjes, bloemkool, boontjes, doperwten) dan maak ik dat fijn en kan ze daar ook wat van proeven. Echt eten doet ze het nog niet. Het fruit begint wel te komen, in plaats van meteen uit haar mondje blijft er nu ook wat binnen.

Hier lekker een rustig dagje. Ga zo lekker met T. in de tuin zitten, vanmiddag misschien even wandelen. Nog even wat in huis doen en dan vanavond werken. Daarna lekker 2 dagen vrij. Begin al een beetje zenuwachtig te worden, morgenochtend mag ik voor het eerst in een jaar of 5 (of langer Embarassed ) weer naar de tandarts en ik vind het nog steeds doodeng.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Ayla di 29 mei 2012 - 22:17

Jeetje dat is lang MissD! Bang dat je gaatjes hebt of vind je tandarts gewoon niet leuk? Ik ben tot nu toe gewoon om het halfjaar geweest, maar mijn vorige tandarts (bij mijn ouders) heeft geen goed werk afgeleverd, waardoor ik nu in de 1,5 jaar dat ik bij deze tandarts zit al 9! gaatjes heb moeten laten vullen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 30 mei 2012 - 7:24

MissD zo jij bent lang niet naar de tandarts geweest. Succes dan morgen!

Ayla, jou tandarts verhaal daar ben ik ook wel is bang voor, ga al 29 jaar naar die man, heb nog nooit een gaatje gehad en altijd als ik daar kom dan zegt hij; nou dat is weer een mooi rijtje. Tja ik hoop er dan ook maar echt op en dat ik niet als hij ooit stopt en ik een andere tandarts krijg die van alles ontdekt...

Goed ik heb oei ik groei door gelezen.. tja er zijn wel wat dingen in die ik herken dus misschien is het idd wel een sprongetje. Weet je wat ik trouwens ook in dat boek las, dat diaree en koorts helemaal niks met tandjes krijgen te maken heeft. Apart he, hier lees ik toch altijd dat dunne luiers een teken kan zijn van tandjes.

Maar goed, V heeft vandaag voor haar doen veel geslapen, heb haar ook elke keer als ik dacht dat weer zo ver was in bed gelegd. L heeft minder veel geslapen maar die heeft voor het eerst vandaag weer haar groente goed gegeten Very Happy

Net nog even een avondwandeling met de dames gedaan.... via de hema:oops: maar ik ben heel verstandig geweest, heb alleen ledikanthoeslakens gekocht, die meiden hebben ook echt niks nodig.... en ik vond gelukkig ook niet iets heel leuks.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: