Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Slakje: beterschap voor jullie beide
Parel: beterschap met je meisje!
Blondje: je zegt dat je dochter de eerste paar maanden non-stop verkouden was... Waar had ze toen zoal last van?? En heeft ze het nu ook nog zo erg?? Zoniet, wanneer is het bij haar beter geworden??
K vraag je dit omdat mijn zoontje ook al verkouden is vanaf zijn geboorte, hij hoest, proest, snottert en doet maar. Ook heel veel last van een dichte neus (vooral 's nachts!) Al 5x voor bij de huisarts geweest en nu 2x bij de KNO, maar daar is niets geks uit gekomen. Volgens KNO moet het vanzelf overgaan, nou het zal me benieuwen
Parel: beterschap met je meisje!
Blondje: je zegt dat je dochter de eerste paar maanden non-stop verkouden was... Waar had ze toen zoal last van?? En heeft ze het nu ook nog zo erg?? Zoniet, wanneer is het bij haar beter geworden??
K vraag je dit omdat mijn zoontje ook al verkouden is vanaf zijn geboorte, hij hoest, proest, snottert en doet maar. Ook heel veel last van een dichte neus (vooral 's nachts!) Al 5x voor bij de huisarts geweest en nu 2x bij de KNO, maar daar is niets geks uit gekomen. Volgens KNO moet het vanzelf overgaan, nou het zal me benieuwen
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een hoop zieke kindjes!
Slakje: Wat gek dat ze zo piept zeg.. beterschap voor je meisje!
Parel: Aaah is L ook al ziek? Hoe gaat het nu mer haar? Gister kon ze niet lekker in slaap komen he.. misschien dat ze zich toen al niet lekker voelde ofzo? Hoop dat ze gauw opknapt en het 'broeien' niet door zet in oorontsteking oid. Jeetje wat een zwaar kind (ja reageer beetje laat, maar las net over die grote baby een paar pagina's terug). Een kindje van een vriendin van mij was met 6 maand ook al bijna 10 kilo, maar is nu (iets ouder dan een jaar) helemaal bijgetrokken en keurig, normaal gewicht. Hij is ook echt nooit ziek of verkouden, zat reserves denk ik maar.
Studie: Lekker druk met je werk dus. Hoop dat het uiteindelijk goed komt met al die afspraken. Aaah, wat klinkt dat schattig dat ze wel samen spelen maar af en toe elkaars handje vastpakken . Zouden tweelingen elkaar niet missen tijdens het slapen? Zou ik mij best voor kunnen stellen, lig je gezellig samen in een klein tentje te slapen dicht op elkaar en daarna heb je ineens zo'n mega wieg voor jezelf. Ach, ik denk te veel door. Hoe gaat het verder met het bijvoeden? Lusten ze veel?
Mickey: wat een lekker slaapkoppie zeg! Gaat hij morgen voor het 1st naar het kinderdagverblijf?
WB bevalpijn: ik kan mij de weeën niet zo goed meer herinneren. Wel dat ik het heeeel vervelend vond dat ze ook telkens heel eventjes weggingen. Ik bleef er liever in hangen dan dat ik telkens 'niets' voelde en dan weer hoppa die pijn. Ik kan mij nog wel precies herinneren hoe de tang werd ingebracht en hoe L er echt uitgetrokken werd. En het persen daarna tot het lijfje ook geboren werd, maar dat vind ik eigenlijk wel een mooi gevoel. Gek hé, hoe je de echte pijn vergeet (misschien maar goed ook). Zouden jullie opzien tegen nog een keer bevallen? Ik eigenlijk niet, het is nu zó anders gegaan dan ik gedacht had dat ik er nu alleen maar nog relaxter in sta.
Pindaatje: jeetje wat vervelend adt hij al zo lang verkouden is. Kan best wel lang gaan duren tot het 'vanzelf' overgaat denk ik.. maarja wat moet je anders zo'n kleintje al geven he? Heeft hij er zelf veel last vna?
Slakje: Wat gek dat ze zo piept zeg.. beterschap voor je meisje!
Parel: Aaah is L ook al ziek? Hoe gaat het nu mer haar? Gister kon ze niet lekker in slaap komen he.. misschien dat ze zich toen al niet lekker voelde ofzo? Hoop dat ze gauw opknapt en het 'broeien' niet door zet in oorontsteking oid. Jeetje wat een zwaar kind (ja reageer beetje laat, maar las net over die grote baby een paar pagina's terug). Een kindje van een vriendin van mij was met 6 maand ook al bijna 10 kilo, maar is nu (iets ouder dan een jaar) helemaal bijgetrokken en keurig, normaal gewicht. Hij is ook echt nooit ziek of verkouden, zat reserves denk ik maar.
Studie: Lekker druk met je werk dus. Hoop dat het uiteindelijk goed komt met al die afspraken. Aaah, wat klinkt dat schattig dat ze wel samen spelen maar af en toe elkaars handje vastpakken . Zouden tweelingen elkaar niet missen tijdens het slapen? Zou ik mij best voor kunnen stellen, lig je gezellig samen in een klein tentje te slapen dicht op elkaar en daarna heb je ineens zo'n mega wieg voor jezelf. Ach, ik denk te veel door. Hoe gaat het verder met het bijvoeden? Lusten ze veel?
Mickey: wat een lekker slaapkoppie zeg! Gaat hij morgen voor het 1st naar het kinderdagverblijf?
WB bevalpijn: ik kan mij de weeën niet zo goed meer herinneren. Wel dat ik het heeeel vervelend vond dat ze ook telkens heel eventjes weggingen. Ik bleef er liever in hangen dan dat ik telkens 'niets' voelde en dan weer hoppa die pijn. Ik kan mij nog wel precies herinneren hoe de tang werd ingebracht en hoe L er echt uitgetrokken werd. En het persen daarna tot het lijfje ook geboren werd, maar dat vind ik eigenlijk wel een mooi gevoel. Gek hé, hoe je de echte pijn vergeet (misschien maar goed ook). Zouden jullie opzien tegen nog een keer bevallen? Ik eigenlijk niet, het is nu zó anders gegaan dan ik gedacht had dat ik er nu alleen maar nog relaxter in sta.
Pindaatje: jeetje wat vervelend adt hij al zo lang verkouden is. Kan best wel lang gaan duren tot het 'vanzelf' overgaat denk ik.. maarja wat moet je anders zo'n kleintje al geven he? Heeft hij er zelf veel last vna?
Gast- Gast
Ayla: hoe was het bij de huisarts? Voelt E.lena zich al beter??
Gast- Gast
Ahh allemaal zieke beebs, hier ook eerst een verkouden meid nu steeds hoesten vind dat zo eng klinken beetje slijm in de keel denk ik vooral 's avonds is t erg na der laatste fles van 12u maar ff dokter bellen morgen ze heeft wel neusspray maarja hoesten blijft
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Slakje beterschap!
Parel fijn dat je zelf met je meisje naar de huisarts kon. Hoe is de nacht gegaan? Vandaag gaat ze mee naar je eigen kdv toch? nou werkze en ik hoop dat L het daar leuk heeft!
Ayla hoe is het bij de huisarts gegaan?
Nicci, hoe gaat het met jou en je bekkenpijn? Hier met de meiden gaat het goed, ja ze lusten best veel, en ze vinden het eten volgens mij ook wel leuk dus het gaat goed!
Zo ik heb de dames bij mijn ouders afgeleverd, kan ik mooi ff rustig mijn werkmail bekijken enzo voor ik naar mijn afspraken ga.
Parel fijn dat je zelf met je meisje naar de huisarts kon. Hoe is de nacht gegaan? Vandaag gaat ze mee naar je eigen kdv toch? nou werkze en ik hoop dat L het daar leuk heeft!
Ayla hoe is het bij de huisarts gegaan?
Nicci, hoe gaat het met jou en je bekkenpijn? Hier met de meiden gaat het goed, ja ze lusten best veel, en ze vinden het eten volgens mij ook wel leuk dus het gaat goed!
Zo ik heb de dames bij mijn ouders afgeleverd, kan ik mooi ff rustig mijn werkmail bekijken enzo voor ik naar mijn afspraken ga.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag met Louise terug naar de kinderarts geweest om de voortgang met haar reflux te bespreken onder andere. Louise is ook al een week lang wakker vanaf 5u in de ochtend. Ze houdt het nog maar vol van 23u tot 5u, terwijl het anders van 22u (ten laatste) tot 7-8u was. Serieus verschil dus. Nu zit ze terug op 6 flessen, en dat is veel te veel. Dus we moeten van de kinderarts beginnen met bijvoeden. 's Avonds en 's morgens zo die dingen van Nestlé erbij doen en ook groente- en fruitpapje.
Dus strakjes gaan we eens kijken of ze even graag banaan eet als mama.
Dus strakjes gaan we eens kijken of ze even graag banaan eet als mama.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Het was oké bij de dokter, geen longontsteking ofzo. Wel infectie van de bovenste luchtwegen (net als Slakje) maar dat is gewoon een kwestie van uitzieken.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Veel beterschap voor de kleine meid!
Louise vond de banaan superlekker. Ging vlotjes binnen. Ook niet zuigen aan de lepel, maar echt happen.
Louise vond de banaan superlekker. Ging vlotjes binnen. Ook niet zuigen aan de lepel, maar echt happen.
Slakje- Ratel
Slakje zoveel zijn 6 flessen toch nog niet voor een baby van 3 maand oud? Nou ja het zal ook wel zo zijn als de kinderarts het zegt.. maar het komt op mij niet over als "wat onzettend veel dat zij nog 6 flessen krijgt"
Ayla, beterschap met de kleine meid.
Ik heb zoooooooooo geen zin meer om te werken.. bah bah.. geen goed dagje vandaag!
Ayla, beterschap met de kleine meid.
Ik heb zoooooooooo geen zin meer om te werken.. bah bah.. geen goed dagje vandaag!
studiebol- Ratel
Ik snap dat je eraan begint als de kinderarts het zegt hoor, maar ik vind het zo´n raar advies! Ik zou zeggen rijstebloem ok, maar met 3,5 maand ook al fruit & groente? Niks tegen jou hoor Slakje, maar ik vind dat zo snel en idd helemaal niet raar als een baby nog op 6 flessen zit.
Studie, ze vond het wel leuk hoor maar ze is nog niet lekker vandaag. Ze slaapt heel veel, dus heb haar om 11 uur opgehaald van mijn werk, had met collega geregeld dat ik eerder weg kon, vond haar zo zielig! Mijn vriend is ook naar huis gekomen en die heeft even een paar uur met haar thuisgezeten kon ik de grote boodschappen doen, en hoeven we het huis niet meer uit de komende dagen. Ik laat haar idd gewoon lekker uitzieken, dus heb alle afspraken gecanceld.
Ze heeft net een broodkortstje gekregen, ze vond het zoooooo lekker! Het ging gelijk die mond in en hoppa! Toen ik hem op een gegeven moment weg haalde, was het huis te klein kreeg ik natuurlijk weer te horen 'dat heb je overduidelijk van je moeder!' haha was wel superaandoenlijk om te zien, ze heeft nog nooit ergens zo van genoten!
Studie, ze vond het wel leuk hoor maar ze is nog niet lekker vandaag. Ze slaapt heel veel, dus heb haar om 11 uur opgehaald van mijn werk, had met collega geregeld dat ik eerder weg kon, vond haar zo zielig! Mijn vriend is ook naar huis gekomen en die heeft even een paar uur met haar thuisgezeten kon ik de grote boodschappen doen, en hoeven we het huis niet meer uit de komende dagen. Ik laat haar idd gewoon lekker uitzieken, dus heb alle afspraken gecanceld.
Ze heeft net een broodkortstje gekregen, ze vond het zoooooo lekker! Het ging gelijk die mond in en hoppa! Toen ik hem op een gegeven moment weg haalde, was het huis te klein kreeg ik natuurlijk weer te horen 'dat heb je overduidelijk van je moeder!' haha was wel superaandoenlijk om te zien, ze heeft nog nooit ergens zo van genoten!
Gast- Gast
Parel, wat fijn dat je eerder naar huis kon. Groot gelijk dat je haar lekker laat uitzieken hoor! Beterschap er maar mee. Wat goed dat ze dat broodkorstje zo lekker vond. Ik durf ze dat hier niet te geven, ze zijn zo gulzig als ze eten krijgen en daar zitten best wat stukjes in, ik geef ze groente en fruit niet glad gemaakt, maar met stukjes. Maar het gebeurt regelmatig dat ze goed hoesten omdat ze zich verslikken. Dus ik ben bang dat ze niet lekker gaan sabbelen op dat korstje maar het ook meteen door slikken...
Ik heb net zo gelachen.. stond weer van alles te koken voor de dames, komt mijn vriend in de keuken. Zegt hij ineens "ik kan echt geen kinderen in mijn eentje op voeden ik weet dat echt allemaal niet wat jij nu doet" Haha dus ik zei tegen hem of hij soms dacht dat je als je moeder was dat ineens allemaal wist En dat ik dat soort dingen gewoon googlen of van een forum haal of uit het boek opperdepop. Nou ja ik moest er wel om lachen.
Dames die al bijvoeding doen, hoelang heb je meerdere dagen achter elkaar hetzelfde gegeven? Ze eten hier best goed, dus ik denk dat als ik ze twee dagen het zelfde geef het ook wel goed gaat. En laten jullie nog steeds een dag tussen de een soort groente en het andere soort?
Ik heb net zo gelachen.. stond weer van alles te koken voor de dames, komt mijn vriend in de keuken. Zegt hij ineens "ik kan echt geen kinderen in mijn eentje op voeden ik weet dat echt allemaal niet wat jij nu doet" Haha dus ik zei tegen hem of hij soms dacht dat je als je moeder was dat ineens allemaal wist En dat ik dat soort dingen gewoon googlen of van een forum haal of uit het boek opperdepop. Nou ja ik moest er wel om lachen.
Dames die al bijvoeding doen, hoelang heb je meerdere dagen achter elkaar hetzelfde gegeven? Ze eten hier best goed, dus ik denk dat als ik ze twee dagen het zelfde geef het ook wel goed gaat. En laten jullie nog steeds een dag tussen de een soort groente en het andere soort?
studiebol- Ratel
6 flessen van 210 + 1 van 100 lijkt mij wel veel te veel, maar goed. In mijn omgeving weet ik ook niet veel anders dan dat ze nu al groentjes en fruit krijgen.
Slakje- Ratel
Louise draaide zich zonet vlot van buik naar rug Ik ben supertrots! Hihi.
Slakje- Ratel
TJa 6 flessen van 210 is feitelijk teveel... Die meid van jullie drinkt dan ook wel veel.. dan snap ik het ook wel weer want meer flessen kun je dan echt niet geven.
Wat goed dat ze gedraaid is!
Wat goed dat ze gedraaid is!
studiebol- Ratel
Dat is ook te veel, kindjes mogen maar max 1 liter flesvoeding per dag, anders tast het de niertjes aan. Maar je hebt dat niet vermeld toch, alleen puur hoeveel flessen ze krijgt. Zit je al aan de flesvoeding voor hongerige baby´s? Misschien helpt dat iig haar honger stillen, want ze zal ook niet gelijk de volledige bijvoeding wegslikken, anders heb je al een hele grote meid!
Studie, ze verslikte zich ook wel een keer hoor, maar heb er de hele tijd naast gezeten en naar dr zitten kijken, maar helemaal rechtop in de wipper en ze vond het heerlijk! Van het weekend gaan wij aan de bijvoeding, heb bananen, appels en peren gehaald, ga eerst een week of 2 fruit toevoegen en daarna groente er bij proberen.
Hier slaapt diva alweer vanaf 17.15 uur .. zal blij zijn als ze weer de oude is, dit is ook niks!
Studie, ze verslikte zich ook wel een keer hoor, maar heb er de hele tijd naast gezeten en naar dr zitten kijken, maar helemaal rechtop in de wipper en ze vond het heerlijk! Van het weekend gaan wij aan de bijvoeding, heb bananen, appels en peren gehaald, ga eerst een week of 2 fruit toevoegen en daarna groente er bij proberen.
Hier slaapt diva alweer vanaf 17.15 uur .. zal blij zijn als ze weer de oude is, dit is ook niks!
Gast- Gast
Ja, ze krijgt al sinds het begin (allez, na de bv) Nutrilon Verzadiging. En van hetgeen ze in haar mondje had, kwam het er niet meer uit. Nu heb ik deze middag wel maar een klein schepje of 10 gegeven.
Slakje- Ratel
Parel misschien moet ik mijn angst gewoon op zij zetten, en ze ook is een broodje stukje geven.. recht op in de wipper kan er niet veel mis gaan. misschien dit weekend...
studiebol- Ratel
Ben er wel bij gaan zitten hoor, maar het was meer sabbelen wat ze deed (al zag ik dr met die mond zonder tanden een druk zetten joh, ze zat te bijten en te trekken met die tandloze giechel aan dat brood haha, ze ging helemaal los!) .. gewoon proberen, is het niks dan mik je het gewoon weg!
Gast- Gast
Ik heb even een bijvoedingsvraagje, denk dat jullie het hier wel weten omdat de meesten hier ook in de bijvoedingsperiode zitten. Ik probeer mijn nogal hongerige dochter aan de rijstebloem te krijgen, ze raakt van de voeding voor hongerige baby's nog niet voldoende verzadigd (drinkt ruim over de liter per dag). Alleen ze lust het niet! Ik heb het gehaald van Bambix en het zijn een soort vlokken, volgens mij is die struktuur het probleem. Bestaat er ook egalere rijstebloem? En zo ja, van welk merk?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Volgens mij heeft Nestlè het ook? Geen idee wat voor structuur het heeft!
Bambix heeft naturel rijstebloem en ook vanille rijstebloem, misschien dat ze het met een smaakje wel lekker vind? Geef je het met een papspeen al, een groot gat? Denk het wel hoor, maar anders zuigt ze zich rot en komt er niks omdat er een rijstevlok in de weg zit!
Bambix heeft naturel rijstebloem en ook vanille rijstebloem, misschien dat ze het met een smaakje wel lekker vind? Geef je het met een papspeen al, een groot gat? Denk het wel hoor, maar anders zuigt ze zich rot en komt er niks omdat er een rijstevlok in de weg zit!
Gast- Gast
Het enige egale papje wat ik ken is pyama papje van Nestlé, dat is echt poeder. Maarja, mag pas vanaf 6 maanden. Wat Parel zegt is wel een goeie, misschien met een smaakje?
Ayla- Kletskop
De smaaktip had ik al gekregen, maar ik wilde eerst eens even kijken of er ook egalere papjes bestonden. Ik geef het met zo'n Y-speen van Avent, met extra groot gat. Eerst inderdaad gewoon in een fles met een maat-3 speen, maar daar kreeg ze geen druppel uit inderdaad.
Ik probeer het gewoon nog een dagje en anders ga ik maar pap halen met een smaakje.
Ik probeer het gewoon nog een dagje en anders ga ik maar pap halen met een smaakje.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Alleen bambix verkoopt rijstebloem toch? Of je zou is bij een natuurwinkel ofzo moeten kijken, maar tot nu toe heb ik maar 1 papje gevonden wat vanaf 4 maanden mag, en dat is de rijstebloem van bambix. Heb je al nutriton geprobeerd? Dat schijnt ook te vullen.
Ayla- Kletskop
Wij hebben die van Nestlé met vanillesmaak. Net voor het eerst gegeven, ging vlotjes binnen met Avent speen nr 3.
Slakje- Ratel
Hebben ze bij jullie dan ook eentje van Nestlé Slakje? Ik kan hier in alle winkels alleen maar bambix rijstebloem vinden.
Ayla- Kletskop
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011