Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 wo 18 apr 2012 - 21:59

We zijn nog maar bezig met kleine stukjes korst. Het fruit gaat nu gewoon goed, groente is nog wennen, als ze daar telkens genoeg van eet gaan we over tot brood met boter en misschien beleg.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 18 apr 2012 - 22:00

@poison, anders misschien forte voeding/voeding voor hongerige baby's als je echt nog niet met bijvoeding wil beginnen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl wo 18 apr 2012 - 22:34

Floor heb ik ook aan gedacht, maar als we die keuze moeten maken, dan proberen we liever eerder met bijvoeding. Het is namelijk niet zo dat we perse willen wachten tot zes maanden, als hij het eerder nodig heeft doen we dat. Maakt niet heel veel uit. We zien wel, als hij de bijvoeding echt niet wil, dan kijken we dan idd naar fortevoeding. Ik heb zelf als baby helemaal fv geweigerd toen ik 3 maanden was, wilde helemaal niets meer. toen op advies van kinderarts zelfs babix gekregen, omdat er toch iets in moest. Is heel iets anders, maar moest er ineens aan denken :)m
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol do 19 apr 2012 - 21:10

Goedemorgen,

Gisteren weer goed gekeurd door het CB. V weegt 6260 en L 6530.. dus ze groeien keurig verder. Ze worden niet gemeten dus dat weet ik niet. Verder prima dat ik met bijvoeding ben begonnen(terwijl die CB arts zei dat ik geen dag eerder mag beginnen dan dat ze 6 maanden zijn Very Happy ) Ze vond het knap dat ze al konden rollen.. dus al met al weer positief.

Ben nog steeds niet fit, het wordt er ook niet beter van, want V had vannacht ook last van zich zelf dus die is heeel lang wakker geweest en daardoor ik ook. En vanmorgen was het weer vroeg dag.... maar goed.

Poison, als hij idd al op het maximale zit zou ik zelf ook beginnen met bijvoeding. Maar wat ik nu merk, terwijl ik vind dat ze best goed eten, dat het ze niet ontzettend vult ze komen nog keurig op dezelfde tijden voor een fles.

Jullie nog weekend plannen? Ik heb morgenavond een feestje.. verder nog geen plannen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 do 19 apr 2012 - 21:26

Wow, Studie, ze zijn Lotte echt keihard voorbijgegroeid! Fijn dat ze het zo goed doen.
Beterschap.

Wij hebben vanavond een receptie van een bruiloft, sz komt dan hier even op Lotte passen, zij is niet uitgenodigd. Beetje vreemd, mijn broers allebei wel, en ik en mijn man ook (oude overbuurjongen waar we toch nog wel redelijk wat contact mee hebben), maar hun vriendinnen niet. Mijn man is al gepikeerd omdat ze bij ons gewoon op het feest zijn geweest en wij alleen op de receptie mogen komen, maar ja, dat moeten ze wat mij betreft helemaal zelf weten.
Morgen een bbq bij een vriend, Lotte gaat dan bij opa en oma logeren.
Zondag hebben we een keertje helemaal niks, ook lekker!

Ik weet niet of er nog gegadigden zijn voor het groepje op facebook wat we opgericht hebben, laat het dan maar weten. (Subtiele poging om Studiebol nog eens over te halen Wink)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  MissD do 19 apr 2012 - 21:38

Goedemorgen;,

Ik laat het topic een beetje versloffen merk ik nu we fb hebben (sorry studie!).

Studie; Wat zijn je meiden goed gegroeid. Gaat echt hard zeg.

Poison; Als J. nu alles aan voeding krijgt wat hij mag en dat is te weinig, dan zou ik ook starten met bijvoeding hoor! Een kindje geeft zelf wel aan of het nodig is of niet denk ik.

Parel; Leuk zo'n gipshandje/voetje... wij willen dat ook nog eens doen. En voor vaderdag ga ik met T. "knutselen", ga even wat knutselspullen halen en verf, en dan iets maken met haar handjes/voetjes. Wel leuk om te hebben voor later, die afdrukken.

All; Jullie zijn allemaal al bezig met bijvoeding. Daar is hier nog geen sprake van. T. drinkt met moeite haar flessen leeg (krijgt nu 4x 210 + 7) maar laat vaak nog zo'n 50cc staan.
Het spugen is gelukkig gestopt! Merk niets meer aan haar. Ook heeft ze al wat minder moeite met boeren.
In haar mondje zag ik een wit streepje op haar onderkaak, mw. heeft flinke poepluiers en mooie rode wangetjes, ben benieuwd of hier wel tandjes aan zitten te komen. Ze sabbelt/bijt echt op alles wat ze tegenkomt en ligt de hele dag te kwijlen (dus nu geen slab op voor het spugen maar het vele kwijlen).

Hier weinig weekendplannen, ik ga vandaag met T. een id kaart aanvragen, daarna naar de osteopaat. Morgen moet R. werken en gaan we denk ik niks doen. Zondag naar mijn oma en naar mijn ouders en maandag ben ik jarig maar moet R. werken dus doen we ook niks (alleen 's avonds T. weer naar mijn ouders brengen voor het logeren).

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Ayla do 19 apr 2012 - 23:14

Even uit mijn hoofd:

Studie fijn dat de dames weer goedgekeurd zijn, en hier merkte ik ook weinig van de bijvoeding in het begin hoor... Qua voedzaamheid. Ze at gewoon net genoeg om het tot 7 uur te redden, tot de papfles. Inmiddels eet ze wel genoeg om er 1 fles af te hebben. Hier ook 2 zieke dames smile E. hoest als een malle en ik voel mijn keel ook. Ze heeft mij gewoon aangestoken Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 394967 ipv ik haar.

Poison zoals ik tegen Studie ook al zei, hier maakte het net genoeg verschil om het te rekken tot de laatste fles... Alhoewel ze toen al op 4 flessen zat, dus in principe had ze wel een flesje tussendoor mogen hebben, extra. Hoop dat het voor J. ook zo werkt. En rijstebloem deed hier ook wonderen, ze sliep weer rustig.

Blondje veel plezier vanavond! Achja, ze hadden jullie ook helemaal niet uit kunnen nodigen Wink En misschien is het wel gewoon een financiële kwestie, bruiloft is duur toch?

MissD Het kan heel lang duren voor het tandje uiteindelijk door komt he.. Maar ik ben benieuwd! Hier nog geen tandje te bekennen, hoewel ze (bijna) de eerste was van alle kindjes met rode wangen en spuitluiers haha. Achja ze doet gewoon rustig aan Very Happy

Gisteren hier de makelaar geweest, morgen moet ik de map met gegevens af gaan geven, volgende week komt de fotograaf, en met een beetje geluk staat het over 2 weken op funda... En als de bank akkoord gaat dinsdag, gaat ie voor 109.500 de markt op... En makelaar dacht dat het tussen de 6 en 9 maanden zou duren voor het verkocht is... Spannend! bounce Ik hoop natuurlijk sneller, maar goed, we will see.
Mevrouwtje heeft vamorgen van half 8 tot half 10 geslapen (vond ik helemaaaaaaaaaaal niet erg, heb ook lekker uitgeslapen) en nu ligt ze alweer vanaf kwart over 11 te slapen... Dadelijk even tempen denk ik, misschien heeft ze ook wat verhoging. Heb in het schriftje van het kdv al gezet dat als het niet gaat ze moeten bellen, dan haal ik haar weer op. Maargoed, vriend haalt haar sowiezo om half 4 op, dus tis al met al maar 2,5 uur.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  MissD do 19 apr 2012 - 23:16

Ayla; Heel veel succes met het te koop zetten van jullie woning. Verwacht de makelaar dat jullie gauw mogen verwachten dat het huis weg is of duurt het bij jullie in de buurt wat langer?

Wij wilden hier eerst ook weg... Maar de huizen hier staan allemaal rond de 2 jaar te koop en voor minder dan wij ervoor betaald hebben, dus hebben we besloten lekker op te knappen.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Ayla do 19 apr 2012 - 23:20

Ja hij zei als we het voor die prijs te koop zetten tussen de 6 en 9 maanden... We moeten hier ook echt weg, maar 1 slaapkamer, en ik wil E.lena toch wel op haar eigen kamertje hebben voordat ze 2 is. Als het lukt. Straks liggen wij gezellig te doen, komt ze over de rand van het bedje koekeloeren "wat zijn jullie aan het doen?" dat zie ik niet zitten hihi. Vriend heeft 4 jaar geleden 107 betaald, dus hoop dat we het uiteindelijk ook voor zoveel kunnen verkopen weer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD do 19 apr 2012 - 23:22

Haha dat kan ik me voorstellen Ayla, is niks als ze straks ineens vraagt wat papa en mama doen.
Hoop voor jullie dat het snel verkocht word (en dat je de prijs krijgt die jullie willen).

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 1:14

Goedemiddag!

Ik vind dit veel leuker en fijner werken dan fb merk ik, heb de meldingen ook uit gezet want ik werd er gek van zoveel kletsen jullie haha

Studie, ik denk dat jouw zwaarste meisje mijn meisje ook voorbij is gegroeid! Knap zeg, ik vind het echt bewonderenswaardig hoe ze het doen qua groei en ontwikkeling, als je ziet dat ze 8 (of was het 10?) weken te vroeg zijn geboren! Jij beterschap, dat is moeilijk ziek zijn he, als mama?

Ayla, jullie ook beterschap! Ik heb vanochtend ook lekker uitgeslapen, ze kwam om 7 uur om een flesje, heb ik gegeven en toen was het half 10. Hoop dat je huis snel verkocht is!

MissD, spannend hoor, misschien zijn het wel tandjes! Hier een kwijlebal en een jankerd zo af en toe, maar niks geen tandjes hoor! Hebben wel zo`n 3 stappen tandenborstel van Nuby, die vanaf 3 maanden is met karteltjes en stekeltjes en dan kan ik haar tandvlees al een beetje masseren. Vanaf 6 maanden is het nog steeds een beetje plastic maar wel de vorm en structuur van een echte tandenborstel, en vanaf 9 maanden is het een echte tandenborstel. Vond het wel leuk, en zij vind het ook enig, zo kan ik ook stiekem even spieken of er al wat aan komt!

Hier zat net ineens holaagirl op de bank! We whatsappen wel veel hoor, maar hadden elkaar nog niet in real life gezien, ze was in de buurt, dus ze is gezellig even langsgewaaid! Was erg leuk!

Voor de rest ben ik aan het wassen, heb ik de bovenramen gezeemd, en de badkamer in de bleek gezet en schoongemaakt. L heeft toen lekker op ons bed liggen klooien en het zandkasteel gekeken.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 20 apr 2012 - 2:29

Over Facebook, voorlopig ga ik dat echt niet doen. Ik merk dat er veel mensen van het forum uit mijn omgeving komen en die kan ik ook werkgerelateerd tegen komen. Dat zie ik toch niet zo zitten. Plus dat ik facebook meer zie als leuk om te weten wat mijn vrienden doen en zelf af en toe te laten weten wat ik doe, maar niet om hele verhalen op te houden.

Ayla, spannend van jullie huis zeg! Ik hoop dat het waar is wat de makelaar zegt dan zouden jullie het huis snel kwijt kunnen zijn! Beterschap voor je!

Blondje, hoe zwaar weegt L dan?

Parel gezellig kom hier maar kletsen hoor :P 8 weken waren ze te vroeg. Ja ziek zijn gaat eigenlijk niet he.. en dan met zo'n nacht dan is het helemaal gedaan, maar goed we hopen op een betere nacht vannacht. Wat leuk dat je bezoek hebt gekregen zeg! Gezellig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 2:38

Ik ga mijn fb ook opruimen denk ik .. heb nu wel heel veel mensen van het forum op fb, ben het overzicht helemaal kwijt!

Gast
Gast

Bericht  Ayla vr 20 apr 2012 - 9:35

Ook beterschap voor jou Studie! Hoop ook dat we het huis snel kwijt zijn ja, maar goed, we kunnen niemand dwingen om te kopen helaas.

Parel ik ga ook opruiming houden haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey vr 20 apr 2012 - 9:42

Hey meiden

Ik kom hier ook ff een update geven, was weer een paar dagen geleden geloof ik Wink

Hier gaat alles prima. F gaat ook prima, al slaapt hij wel wat rommeliger. Hij wordt heeeeeel vroeg wakker, of midden in de nacht zelfs. Ene keer valt hij weer in slaap, andere keer wilt hij drinken en slaapt hij daarna weer verder.
Vandaag waren we naar het KDV, eerste keer wennen voor F. Bij ons KDV is het zo geregeld dat de eerste keer wennen een uurtje is, samen met mama en/of papa. Mijn vriend moest gewoon werken, dus ik ben met F alleen gegaan. Hij vond het wel prima daar. Heeft zijn ogen uitgekeken. Hij was wel wat moe, dus geprobeerd in bed te leggen, maar na een kwartier werd duidelijk dat hij daar geen zin in had. Daarna heeft hij ruim 2 uur in de maxi-cosi geslapen...
Woensdag gaat hij een ochtend wennen, en ik ook Very Happy Moet dan namelijk de ochtend meedraaien, zodat ik de groepen een beetje leer kennen. En dan de dinsdag daarna gaat het echte leven weer beginnen Laughing

Morgenavond ga ik met mijn zus en een vriendin uit eten en naar de bios. Vriend is dan alleen thuis met F Wink Zal vast goed komen allemaal.

Fijn weekend alvast!!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Ayla vr 20 apr 2012 - 9:51

Mickey E.lena moest ook enorm wennen aan het slapen op de opvang, dat ging pas na een week of 2-3 goed. Ze slaapt nog steeds geen uren achter mekaar maar dat doet ze thuis ook niet. Succes woensdag, spannend!

Morgen ga ik even iets halen voor het hoesten... Heb een zeehond in huis ipv een baby Rolling Eyes vriend had haar dennenknop-honing siroop gegeven haha, goed bedoeld maar dat mag ze nog niet... Naar mijn idee werd ze er ook misselijk van, alle eten weer uitgespuugd, maar hij dacht van niet. Ikke van wel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey vr 20 apr 2012 - 9:53

Ach... arm mupje. Die siroop ken ik niet. Inderdaad een geschikt siroopje halen. Mijn zus gebruikt altijd Kaloba voor mijn neefje, weet niet of E die ook al mag.

En met F: dat komt wel goed. Ik ben daar vrij makkelijk in. Slaapt hij, prima. Slaapt hij niet? Dan haalt hij het thuis wel weer in.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla vr 20 apr 2012 - 10:04

Oja zal ook is voor Kaloba kijken... Mijn zus had straks bisolvon gevonden, druppeltjes. Ga morgen gewoon ff bij de kruidvat kijken.

Ze is gelukkig al 6 maanden, dan mag ze al veel meer medicijnen.

Laatst aangepast door Ayla op vr 20 apr 2012 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey vr 20 apr 2012 - 10:08

Ja precies, gewoon ff kijken wat ze hebben. Ik weet niet of E die kaloba al mag, kan zijn dat het pas vanaf 1 jaar mag.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD vr 20 apr 2012 - 21:04

Studie; Beterschap. En een beetje anoniem blijven is niet verkeerd!

Ayla; Beterschap met E. Al iets gevonden wat ze mag hebben?

Mickey; Heb je zin om weer aan het werk te gaan, na zo'n tijd thuis zijn?

Hier weinig nieuws. Gister mijn rooster gekregen voor mei, echt heerlijk! Moet 2 a 3 avonden per week werken. En om het weekend de avond en/of ochtend. Is me alles meegevallen zeg.
R. is aan het werk... T. ligt te slapen en ik verveel me, huisje is schoon, wilde een appeltaart bakken maar heb niet alles in huis en het regent dus heb pech. Vanmiddag even proberen nog wat leuke foto's van T. te gaan maken... Als ze zin heeft tenminste Wink.

MissD
Prater
Prater

Bericht  studiebol vr 20 apr 2012 - 22:23

Ayla, wat sneu voor E dat ze klinks als een zeehond!

Mickey hoe vind je het dat je weer aan het werk gaat? Heb je er zin in?

MissD je verveelt je, haha nou lekker relaxen dan is toch ook wel fijn?

Zoo ik lag heel vroeg in bed, heb ook weinig mee gekregen meer gisteravond, maar mijn hoofdpijn en keelpijn is wel weg alleen nog een snothoofd.. maar goed dat zal wel ff duren voordat dat weg is... prettig is wel dat ik niks ruik van de poepluiers van de dames, dus mijn vriend helemaal gelukkig want dan kan ik ze ook wel gewoon verschonen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 561177

Vanavond een feestje ik hoop maar dat ik het een beetje volhoud.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:11

Allemaal beterschap hier! Gelukkig kan je geen ziektekiemen overbrengen via het internet Laughing

Ik heb mijn goede daad weer gedaan vandaag, bij mijn schoonouders geweest, al met al viel het (natuurlijk) weer reuze mee, ze hebben even met L gekroeld en voor de rest zijn we na 1,5 uur weer weggegaan. Hebben we ook weer gehad!

Daarna even naar de Kruidvat, en Star, stop maar met zorgen maken, daar was een vrouw met een kindje dat 1 mei 6 maanden wordt en dat ventje weegt (let op!) 11 kilo! Zat al in pampers nr 5 en in een gewone autostoel terwijl hij alleen nog maar kon rollen ..
hij was geboren met 4200 gram en zat nu al op dieet haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 21 apr 2012 - 4:06

Wow parel wat een verhaal 11 kilo! Das echt wel te zwaar...
Fijn dat het meeviel bij je schoonouders!

Zo ik heb nog ff een uurtje met de dames mee geslapen zodat ik hopelijk vanavond het een beetje volhoud!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla za 21 apr 2012 - 5:36

Jeetje 11 kilo... En wij ons maar druk maken over onze buddha's. Vraag me altijd af hoe je je kindje zo dik krijgt, gewoon proppen ofzo? E.lena geeft goed aan wanneer ze genoeg gehad heeft of iets niet lust, dan stoppen we ook gewoon.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 za 21 apr 2012 - 8:09

Goede avond dames,

even illegaal op mijn werk forummen haha.. clienten zitten toch lekker aan het stokbrood en toastjes met salades voor de buis. Pff ik baal er echt van dat ik moet werken.. bah heb er helemaal geen zin in vandaag. Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 3669069390

@Parel: Fijn dat het mee is gevallen bij je schoonouders . Jeetje 11 kilo.. dat is echt niet normaal nee. Maar wat betreft het autostoeltje.. D. kan nog niet eens rollen, wel goed rechtop zitten, en zij krijgt over een maandje ofzo ook een autostoel hoor. Maxi cosi is bijna niet meer te tillen en over een maand zal ze wel 9 kilo zijn ( die stoeltjes zijn toch vanaf 9 kilo?)

@Studiebol:Ik snap dat je wat anoniem wil blijven wat betreft je werk. Het zou wat zijn zeg als je 1 van je clienten of familie er van , hier tegen komt :shock: Nee daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Gelukkig zijn de familieleden van mijn clienten bijna allemaal rond de 70 haha. En mijn clienten... tja die weten amper hoe een computer aan moet Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 394967
Beterschap met je snothoofd Wink

@Ayla: Hier ook een dame die zelf duidelijk aangeeft als ze genoeg heeft. Ik heb volgens mij het 1 en ander gemist over jullie huis. Deze was toch ook met een bepaalde regeling gekocht door je vriend? Kunnen jullie het huis dan ook weer terug aanbieden? Spannend hoor !

@MissD: Gelukkig dat je een fijn rooster hebt Very Happy Het foto's maken is goed gelukt zag ik op fb.. wat een poppetje is het ook he , met die mooie bos haren I love you

Ik ga weer even aan het werk... ( lees : therapeutisch mee toastjes eten Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 394967 , kletsen en oke.. ook een beetje strijken hier)
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: