Wat kan dit zijn? (pakketje)
+13
slaatje
Monte
Eris
Sneeuwvlok
Ibbeltje
SarahKey
_Summer
Lejow
Angela_1986
Blond
Kaat
TukTuk
Caroow
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat kan dit zijn? (pakketje)
Toen ik vanmiddag thuiskwam lag er een niet-thuis briefje van PostNL in de bus. Er staat op dat het pakketje van een onbekende afzender is en niet door de brievenbus past. Ik heb alles nagekeken maar ik heb niks besteld op internet, dat kan het niet zijn.
Wat zou het wel kunnen zijn? Ik ben zo nieuwsgierig!
Wat zou het wel kunnen zijn? Ik ben zo nieuwsgierig!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wat kan dit zijn? (pakketje)
Kan je ook niet met de track and trace code online de afzender zien?
Ik zou ook super nieuwsgierig worden:P
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien heb je iets gewonnen? Spannend zulke dingen. Straks haal je het pakketje op en denk je... "O ja.. is dat het?!"
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
AngelNyn schreef:Kan je ook niet met de track and trace code online de afzender zien?
Waar vind ik die code?
Caroow- Lady Post-a-lot
Misschien iets gewonnen?
Mijn vriend had dit ook laatst toen lag er een pakketje bij de brievenbus met zijn naam. Maar zelf wist ik niet dat hij iets besteld had, bellen en meneer wist ook van niks. Pas toen ik het pakketje open maakte viel het kwartje. Mijn vriend had meegedaan aan een wedstrijd en een spel voor de PS3 gewonnen, hij was het alleen even vergeten, de sukkel.
Mijn vriend had dit ook laatst toen lag er een pakketje bij de brievenbus met zijn naam. Maar zelf wist ik niet dat hij iets besteld had, bellen en meneer wist ook van niks. Pas toen ik het pakketje open maakte viel het kwartje. Mijn vriend had meegedaan aan een wedstrijd en een spel voor de PS3 gewonnen, hij was het alleen even vergeten, de sukkel.
Gast- Gast
Op het niet thuis briefje van TNT. Staat er ook op uitgelegd naar welke website je moet. Vaak kan je dan ook nieuwe dag aangeven van bezorgen.
TukTuk- Ratel
Ik kan me ook niet herinneren dat ik aan een wedstrijd ofzo heb meegedaan.. OOoo ik wil zo graag weten wat het is
Caroow- Lady Post-a-lot
AngelNyn schreef:Op het niet thuis briefje van TNT. Staat er ook op uitgelegd naar welke website je moet. Vaak kan je dan ook nieuwe dag aangeven van bezorgen.
Helaas, dat staat er niet op
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:AngelNyn schreef:Op het niet thuis briefje van TNT. Staat er ook op uitgelegd naar welke website je moet. Vaak kan je dan ook nieuwe dag aangeven van bezorgen.
Helaas, dat staat er niet op
Dat is gek? Ieder pakketje heeft namelijk een track and trace code.. Is het niet zo'n formuliertje?
TukTuk- Ratel
Nee, het is een half a4tje op z'n kant zegmaar. Aan de linkerkant staan oranje streepjes en er staat op:
Geachte Mevrouw/Heer Caroow
Postcode
Vandaag heb ik een voor u bestemde zending helaas niet kunnen uitreiken. De zending is afkomstig van: ?
Het betreft een zending die niet door de brievenbus kan.
Geachte Mevrouw/Heer Caroow
Postcode
Vandaag heb ik een voor u bestemde zending helaas niet kunnen uitreiken. De zending is afkomstig van: ?
Het betreft een zending die niet door de brievenbus kan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Misschien is het iets wat verstuurd is als brievenbus post, maar er toch niet doorheen blijkt te passen. Niks ook via het forum gekocht ofzo?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Misschien is het iets wat verstuurd is als brievenbus post, maar er toch niet doorheen blijkt te passen. Niks ook via het forum gekocht ofzo?
Nee, niet onlangs. Heb ook echt m'n mail al helemaal doorgespit, maar ik kan niks vinden. Ik heb wel een bestelling gedaan bij Zalando, maar dat wordt niet verstuurd door PostNL en is natuurlijk wel een bekende afzender, dat staat groot op de doos. En ik heb dat gister besteld, dus verwacht het vandaag nog niet..
Maar wat het nu toch wel is
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik kreeg een keer een pakketje. Mijn moeder meteen :'wat heb je NU weer besteld?'. Maar dat was een dvd die ik had gewonnen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je Tele2?
Klanten van Tele2 TV krijgen een nieuwe decoder, daar heb je dan onlangs bericht van gehad. Dit pakketje wordt door postNL bezorgd en past inderdaad niet door de brievenbus.
Ik had zaterdag ook 'n briefje in de bus en kon me ook maar niet bedenken wat ik had besteld en nog niet geleverd zou zijn. Toen heb ik het track- en tracenummer ingevoerd en bleek het van Tele2 te zijn. Moet het pakketje overigens nog ophalen bij het postkantoor.
Klanten van Tele2 TV krijgen een nieuwe decoder, daar heb je dan onlangs bericht van gehad. Dit pakketje wordt door postNL bezorgd en past inderdaad niet door de brievenbus.
Ik had zaterdag ook 'n briefje in de bus en kon me ook maar niet bedenken wat ik had besteld en nog niet geleverd zou zijn. Toen heb ik het track- en tracenummer ingevoerd en bleek het van Tele2 te zijn. Moet het pakketje overigens nog ophalen bij het postkantoor.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, hier stond vandaag ook de postbode aan de deur met een enorme doos.
Alleen was dat voor Telfort alles in 1.
Alleen was dat voor Telfort alles in 1.
Gast- Gast
Ik heb Kpn, dus dat kan het ook niet zijn.
En morgen kan ik hem vanaf 10.00 ophalen maar juist nu moet ik vannacht tot 06.00 werken
En morgen kan ik hem vanaf 10.00 ophalen maar juist nu moet ik vannacht tot 06.00 werken
Caroow- Lady Post-a-lot
Is er niemand die het voor je kan ophalen?
En anders haal je het na je slapen op?
Haha, irritant he?
En ook helemaal niet nieuwsgierig!
En anders haal je het na je slapen op?
Haha, irritant he?
En ook helemaal niet nieuwsgierig!
Gast- Gast
Ja zodra ik wakker ben ga ik het gelijk halen! Ik wil zo graag weten wat het is!
Caroow- Lady Post-a-lot
Spaaaannneeenddd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had ook een keer zo'n briefje in de bus en toen ik het ging ophalen, bleek het niet eens een pakketje te zijn, maar een aangetekende brief.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
SarahKey schreef:En wat was het nu? Ben nu ook wel benieuwd
Ja ik ben nu ook wel benieuwd
Gast- Gast
_Summer schreef:Ik had ook een keer zo'n briefje in de bus en toen ik het ging ophalen, bleek het niet eens een pakketje te zijn, maar een aangetekende brief.
+ 1, het was mijn nieuwe pinpas. Wat een teleurstelling.
Gast- Gast
June schreef:_Summer schreef:Ik had ook een keer zo'n briefje in de bus en toen ik het ging ophalen, bleek het niet eens een pakketje te zijn, maar een aangetekende brief.
ja ik ook een aangetekende brief idd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:June schreef:_Summer schreef:Ik had ook een keer zo'n briefje in de bus en toen ik het ging ophalen, bleek het niet eens een pakketje te zijn, maar een aangetekende brief.
ja ik ook een aangetekende brief idd.
Ik heb dat ook een keer gehad! Bleek het een of ander gratis fluttijdschrift te zijn dat extra dik was die maand en niet door de brievenbus paste. Inderdaad, wat een teleurstelling
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pakketje
» Aangetekend pakketje
» Tips pakketje buitenland?
» Pakketje kwijt geraakt
» Pakketje naar Thailand
» Aangetekend pakketje