Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duowagen

+5
Darius
Nijntje
Mom-Of-3
Nana
Susan
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Duowagen - Pagina 2 Empty Re: Duowagen

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 20:05

Nee geen luchtbanden, onder de wagen die we nu hebben (mutsy 4 rider) zitten ook geen luchtbanden, dit bevalt eigenlijk wel want we crossen er overal mee naar toe, naar bos en duinen, binnenwegen hier enz...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mom-Of-3 do 19 apr 2012 - 20:10

Ok, dan zou ik de wagen in de winkel uitproberen, kijken hoe je hem vind lopen enz.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  woezel do 19 apr 2012 - 21:01

liesje schreef:ik heb een duo wagen van topmark een beige/taupe kleur.iseen type tandem. ik heb geen klachten eroveren koste volgens mij rond de 180 euro

Duowagen - Pagina 2 Topmark_tandem_taupe

Wij hebben ook deze gehad. Heb hem alleen in het dorp gebruikt, en dat ging prima.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 0:26

Laurientje85 schreef:De Kees K2 is geen tandemwagen..

Het is deze:

[url=http://www.duowagens.nl/duo-buggys/sets-met-reiswieg/kees-k2-duo-kinderwagen-set-met-babynestje
http://www.duowagens.nl/duo-buggys/sets-met-reiswieg/kees-k2-duo-kinderwagen-set-met-babynestje[/quote[/url]]

Ik ken een tweelingmoeder die deze heeft, en zij is er heel tevreden over.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 1:55

Fijn om te horen!

Nu belt manlief weer op.. Geen wagen kopen waar ze naast elkaar zitten zegt hij.. Zijn collega had er een en die vond het een onding omdat hij geen winkel in kon.. Die zegt weer neem een tandem...
Grrrr.. Ik wil geloof ik echt geen tandem..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 2:01

Laurientje85 schreef:Fijn om te horen!

Nu belt manlief weer op.. Geen wagen kopen waar ze naast elkaar zitten zegt hij.. Zijn collega had er een en die vond het een onding omdat hij geen winkel in kon.. Die zegt weer neem een tandem...

Ik heb er dan 1 gehad, en je kunt er echt wel goed mee lopen, maar zelf vond ik het gewoon niet zo lekker lopen als een gewone wagen, of zoals ik nu heb, een duo met luchtbanden, maar dat is ook logisch. En ws. gebruik je 'm toch niet heel lang, dus het is wel het overwegen waard hoor.

Wat ik zelf op een gegeven moment deed, zodra de jongste kon zitten, hem voorin zetten en de oudste voorin, dan loopt het al weer minder zwaar dan wanneer de zwaarste voorin zit.

O, en met mijn dubbele wagen, naast elkaar, kom ik vrijwel overal in hoor. Alleen de kruidvat is lastiger, maar dan laat ik de wagen gewoon zo dichtbij mogelijk staan en pak snel wat ik nodig heb.

Hmmm, mijn antwoord maakt het je niet makkelijker denk ik, haha!

Een dubbele buggy zie je niet zitten? Al zijn die qua prijs niet eens zoveel goedkoper...En dan zit je al snel op de MacLaren, een Koelstra heb ik wat ik eerder schreef, en die raad ik echt af.

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw vr 20 apr 2012 - 4:36

_MamaRosa_ schreef:
Laurientje85 schreef:Fijn om te horen!

O, en met mijn dubbele wagen, naast elkaar, kom ik vrijwel overal in hoor. Alleen de kruidvat is lastiger, maar dan laat ik de wagen gewoon zo dichtbij mogelijk staan en pak snel wat ik nodig heb.

.

Klopt onze buren hadden die ook voor de tweeling je kon elke winkel in behalve de kruidvat en sommige kleding winkels (hier dan tenminste).
Als mijn buurvrouw na het kruidvat moest was ik vaak mee en dan bleef ik buiten staan met de wagen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 20 apr 2012 - 4:47

Wij hebben de easywalker duo, dus naast elkaar!

Wij komen eigenlijk wel elke winkel in.. zeker nu ik er vaker mee loop heb ik hem ook op breedte een beetje goed ingeschat. Maar ja hier in het dorp hebben we een Hema, dan hebben ze een grote betonnen paal midden in een winkelpad en dan iets schuin er voor staat bijvoorbeeld een mand met iets in de aanbieding.. tja dan kan ik daar niet tussen door.

De kruidvat is idd geen pretje, maar ik hoor van vriendinnen met een enkele kinderwagen dat zij het ook geen pretje vinden.

Wat ik me bij zo'n duowagen af vraag, hoe je de deur van een winkel op doet? Want je bent in mijn ogen best lang.. en je armen zijn niet zo lang om die deur dan open te houden. Maar goed dat zal ook wel een kwestie van wennen zijn en iets bedenken. Want ik red me nu ook goed met mijn wagen..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:51

Achteruit. Ik duw met mijn rug de deur open en ga dan achteruit naar binnen en draai de wagen dan om.

Kruidvat heb ik nooit problemen gelukkig en de wagen is zo wendbaar dat ik bij de meeste winkels in het gangpad kan draaien.

En ik vind het ideaal dat ik ze allebei met gezicht naar me toe kan zetten. En dat ze doordat het smaller is als ik bij bijv de kassa sta niet aan beide kanten de schappen leeg kunnen trekken omdat ze daar dichtbij komen. Daarvoor is de wagen te smal.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:09

We zijn vanmiddag naar een winkel geweest waar ze de Kees hadden staan, ik vond m tegenvallen.. Zitje voor de oudste was best krap en ik vond t babynestje erg klein en t lijkt me erg warm voor in de zomer..

Nu is het deze geworden:

http://www.babyonline.nl/info/koelstra-flexxo-twin-zand-6356.html

En voor de jongste een reiswieg!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:51

Oh, die is ook mooi Lau!

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 za 21 apr 2012 - 21:28

Die heb ik ook en die wagen is echt fijn. Al uitgeprobeerd?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 21:33

Die gaan wij ook kopen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 21:48

Die is idd mooi! Maar kan dat voorwiel wel 360 gr draaien? Kan het zo niet goed zien, maar dat vind ik zelf wel heel belangrijk, anders stuurt het wel erg zwaar.

Heb het al gevonden, Dat kan dus wel!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: