Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schop onder mijn kont nodig..

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schop onder mijn kont nodig.. - Pagina 2 Empty Re: Schop onder mijn kont nodig..

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:09

Dit wordt zeker een gezellig forum! Very Happy En je lever kan het wel aan joh, Smikkell, je hoeft niet meteen een dozijn flessen wijn leeg te drinken Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schop onder mijn kont nodig.. - Pagina 2 Empty Re: Schop onder mijn kont nodig..

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:18

Sinds Doedell zwanger en aan het bevallen is wordt er op het forum al minder gedronken en zijn er minder wijn-zuip-meetings!

Doeldell? Staat de wijn morgen koud tijdens het kraambezoek???

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:20

Smikkell schreef:Sinds Doedell zwanger en aan het bevallen is wordt er op het forum al minder gedronken en zijn er minder wijn-zuip-meetings!

Oh wat leuk, gaan jullie op kraambezoek?
Ik wil wel een keer een wijnproeverij organiseren hoor Wink Maar dan moet ik wel eerst mijn eigen woning hebben en dat schiet nog niet echt op, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:29

Sannanas schreef:
Smikkell schreef:Sinds Doedell zwanger en aan het bevallen is wordt er op het forum al minder gedronken en zijn er minder wijn-zuip-meetings!

Oh wat leuk, gaan jullie op kraambezoek?
Ik wil wel een keer een wijnproeverij organiseren hoor Wink Maar dan moet ik wel eerst mijn eigen woning hebben en dat schiet nog niet echt op, haha!
Dat zijn dus beloften van niets!!! Wel eens naar een meeting geweest?

Ja, ik wil heel graag de kleine Amé bewonderen en Doedell weer eens zien.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: