Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie geeft me een schop onder mun hol!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie geeft me een schop onder mun hol! Empty Wie geeft me een schop onder mun hol!

Bericht  anne87 ma 8 aug 2011 - 22:04

oooh! ik moet zoveel doen in huis eigelijk... was/strijk/stofzuigen.. pfff maar ik kom maar niet achter de laptop vandaan!

Oh ja en de keuken is een rommeltje.. heb net american pancakes gebakken... wel lekker... maar nu moet ik echt van de bank af!

Kennen jullie dat? Dat je gewoon bijna je ene been niet vor je andere kan zetten.. zo lui! en normaal ben ik helemaal geen lui typje....

Geef me ff een schop!
anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie geeft me een schop onder mun hol! Empty Re: Wie geeft me een schop onder mun hol!

Bericht  Suus ma 8 aug 2011 - 22:05

Ik ken het gevoel wel Wink

*schop*
Aan het werk jij!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Wie geeft me een schop onder mun hol! Empty Re: Wie geeft me een schop onder mun hol!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 22:06

*schop*

Gast
Gast

Bericht  anne87 ma 8 aug 2011 - 22:19

oke.. ik ga nu ECHT aan de gang... haha

ik vind dit alleen zo leuk.. heb me gisteren aangemeld.. en het lijkt wel verslavend al die berichtjes en vraagjes enzo... kan ik uren doen geloof ik...

maar nu moet ik echt even streng zijn haha
anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jeanette ma 8 aug 2011 - 22:21

*SCHOP*

Al ben ik zelf net zo erg. laughcry Moet nog douchen en eten, echt te schandalig haha!

Laatst aangepast door Jeanette op ma 8 aug 2011 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 22:21

Ik vind het altijd juist een leuke 'beloning' om het zo te noemen. Eerst huis aan kant, en daarna even op het forum! Ik hoef me alleen nog maar bezig te houden met de was & stofzuigen, verder is het al klaar Very Happy

Gast
Gast

Bericht  anne87 ma 8 aug 2011 - 22:25

Pippa schreef:Ik vind het altijd juist een leuke 'beloning' om het zo te noemen. Eerst huis aan kant, en daarna even op het forum! Ik hoef me alleen nog maar bezig te houden met de was & stofzuigen, verder is het al klaar Very Happy

hmmz... dat ga ik ook maar instellen denk ik haha... want uhm... ik heb de vaatwasser al ingeruimd Very Happy nu echt is verder haha
anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 22:26

Hup, opschieten! Wink

Gast
Gast

Bericht  anne87 ma 8 aug 2011 - 22:46

Kijk en hoelang ben ik nu bezig geweest.... slaapkamer netjes... keuken opgeruimd.. vaatwasser aan... wctje is weer schoon... en de was in de kast die nog aant rek hing (en niet gestreken hoefde te worden.. dat dat maar 2 tshirts zijn zeggen we er niet bij :P)

ik zeg.... goed bezig toch! haha
anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch di 9 aug 2011 - 0:53

Hihi, leuk hè, zo'n forum! Very Happy
Nu ik in between jobs ben (om het maar even positief te benoemen) ben ik er ook niet meer vanaf te slaan!

Oh ja, en nog bedankt voor je berichtje van net! lol!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  anne87 di 9 aug 2011 - 2:03

whaha ja heerlijk zon forum!

ik keek en ik dacht nog nouska87 het zal toch nie zeker!
maaar jaawel!

tja.. wij die zoveel thuis zijn moeten wat he! :P
anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: