Schop onder kont-topic
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schop onder kont-topic
Wie wil jij een schop onder zijn of haar kont verkopen vandaag? Ik nomineer bij deze mijn collega, die al de hele ochtend voor mijn noot neus chocoladekruidnootjes zit te eten en ze telkens aan mij aanbiedt, om vervolgens te zeggen: Oh nee, jij bent aan de lijn he? Nou dan moet ik die van jou ook maar opeten!
Laatst aangepast door Caroline. op wo 28 nov 2012 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Schop onder kont-topic
Flauwe collega!
Ik moet eigenlijk zelf een schop onder mijn kont om wat te doen, maar ik heb besloten dat ik vandaag lekker mag niksen! Verder geen genomineerden
Ik moet eigenlijk zelf een schop onder mijn kont om wat te doen, maar ik heb besloten dat ik vandaag lekker mag niksen! Verder geen genomineerden
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hahaha ik moest echt even zoeken wat je bedoelde maar ik zie 'm! Ik zat zo met m'n hoofd bij die kruidnootjes, ik noem alles noot!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Haha, ik dacht al zoiets. Helemaal in de ban van alle kruidnootjes
Gast- Gast
Haha ik snapte helemaal niets van deze reactie. Zat me al af te vragen of je soms 'nood' bedoelde en wat je dan met de opmerking zou bedoelen... Duurde best lang voordat het kwartje viel dat het misschien met de OP te maken hadPippa schreef:Voor jouw noot?
Gast- Gast
Mezelf
Heb het net even geprobeerd, maar het is best moeilijk om jezelf met sufficiente kracht te trappen Wie helpt?
Heb het net even geprobeerd, maar het is best moeilijk om jezelf met sufficiente kracht te trappen Wie helpt?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb er ook eentje nodig.. Mijn opdracht moet af maar ik ben niet tevreden erover... Dus ik wil hem verbeteren maar eigenlijk geen energie erin steken...
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Geeft Coco een zachte, maar effectieve trap tegen haar pinpin-billen! (een pinquin heeft toch een staart? )Kowalski schreef:Mezelf
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Even een schop onder de kont nodig
» Schop onder m'n kont nodig
» Ik heb een schop onder mijn kont nodig!
» Schop onder mijn kont nodig..
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
» Schop onder m'n kont nodig
» Ik heb een schop onder mijn kont nodig!
» Schop onder mijn kont nodig..
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: