Schop onder mijn kont nodig..
3 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Schop onder mijn kont nodig..
..want ik heb volgende week een tentamen en ben nog niet echt begonnen met leren. Ik voel me bluhhh (moe, ongesteld, etc) en ik heb net mijn macbook pro binnengekregen dus dat leidt me nogal af..
Wie kan me een schop onder mijn kont geven? Of wie heeft er zelf eentje nodig?
Wie kan me een schop onder mijn kont geven? Of wie heeft er zelf eentje nodig?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Schop onder mijn kont nodig..
Ik moet straks veel huiswerk maken, maar ook ik heb geen motivatie. Maar als je dan eenmaal bezig bent gaat het wel snel. Dus hup gewoon doen!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Oke, komt ie *schopt*
Kun je niet een soort planning maken of ben je daar juist geen held in?
Kun je niet een soort planning maken of ben je daar juist geen held in?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
*Schop!!!*
Kun je dan niet met jezelf afspreken dat je morgen ECHT begint?
Kun je dan niet met jezelf afspreken dat je morgen ECHT begint?
Gast- Gast
Pff, ik kan me er echt niet toe zetten.. Morgen kan ik helaas niet studeren, dus zaterdag misschien? Denk niet dat het er vanavond nog van komt, ben eerst met mn mac aan het spelen haha.
Ik heb net iets gedaan op dat ding, nouja eigenlijk met/op mijn externe harde schijf, waardoor ie al een uur iets aan het 'processen' is :S
Ik heb net iets gedaan op dat ding, nouja eigenlijk met/op mijn externe harde schijf, waardoor ie al een uur iets aan het 'processen' is :S
Try- Kletskop
In het eggie? wil je weer ns zien!Smikkell schreef:Zullen we elkaar even schoppen?
Try- Kletskop
Haha, maar als we in het eggie afspreken zitten we alle twee op dat moment niet aan school te werken. Ik heb het niet normaal druk en daarom zou ik graag een avondje op de bank hangen. Er komt niet zo veel uit mijn handen maar ik kan nu ook even niet zeggen: ik ga nu op de bank, doe het morgen wel. Ik ben Zaterdag ook al weg en dus niet de hele dag met school bezig.Try schreef:In het eggie? wil je weer ns zien!Smikkell schreef:Zullen we elkaar even schoppen?
Maar, ik wil inderdaad wel even afspreken. Misschien maandag avond ergens wat gaan eten of een filmpje pakken of beiden?
Gast- Gast
Uhm, ik heb woensdag tentamen dus doe het liever daarna.. Maar filmpje ofzo klinkt goed, ben echt blut want ik heb een mac gekochtSmikkell schreef:Haha, maar als we in het eggie afspreken zitten we alle twee op dat moment niet aan school te werken. Ik heb het niet normaal druk en daarom zou ik graag een avondje op de bank hangen. Er komt niet zo veel uit mijn handen maar ik kan nu ook even niet zeggen: ik ga nu op de bank, doe het morgen wel. Ik ben Zaterdag ook al weg en dus niet de hele dag met school bezig.Try schreef:In het eggie? wil je weer ns zien!Smikkell schreef:Zullen we elkaar even schoppen?
Maar, ik wil inderdaad wel even afspreken. Misschien maandag avond ergens wat gaan eten of een filmpje pakken of beiden?
Try- Kletskop
Misschien kan ik vrijdag of anders die maandag erna. Op maandag kun je al voor 6 euro een prima maaltijd eten hoor...Try schreef:Uhm, ik heb woensdag tentamen dus doe het liever daarna.. Maar filmpje ofzo klinkt goed, ben echt blut want ik heb een mac gekochtSmikkell schreef:Haha, maar als we in het eggie afspreken zitten we alle twee op dat moment niet aan school te werken. Ik heb het niet normaal druk en daarom zou ik graag een avondje op de bank hangen. Er komt niet zo veel uit mijn handen maar ik kan nu ook even niet zeggen: ik ga nu op de bank, doe het morgen wel. Ik ben Zaterdag ook al weg en dus niet de hele dag met school bezig.Try schreef:In het eggie? wil je weer ns zien!Smikkell schreef:Zullen we elkaar even schoppen?
Gast- Gast
I know maar zelfs dat is al wel veel.. Anders doen we een drankje alleen? Of filmpje, heb een biosbon nogSmikkell schreef:Misschien kan ik vrijdag of anders die maandag erna. Op maandag kun je al voor 6 euro een prima maaltijd eten hoor...Try schreef:Uhm, ik heb woensdag tentamen dus doe het liever daarna.. Maar filmpje ofzo klinkt goed, ben echt blut want ik heb een mac gekochtSmikkell schreef:Haha, maar als we in het eggie afspreken zitten we alle twee op dat moment niet aan school te werken. Ik heb het niet normaal druk en daarom zou ik graag een avondje op de bank hangen. Er komt niet zo veel uit mijn handen maar ik kan nu ook even niet zeggen: ik ga nu op de bank, doe het morgen wel. Ik ben Zaterdag ook al weg en dus niet de hele dag met school bezig.Try schreef:In het eggie? wil je weer ns zien!Smikkell schreef:Zullen we elkaar even schoppen?
Vrijdags kan ik btw niet; rugbytraining, maandag kan ik dan wel weer
Try- Kletskop
Ik kan eigenlijk alleen op maandag dus die maandag maar doen dan (6 dec)?
Gast- Gast
Ja zal m zo gelijk in mijn agenda zettenSmikkell schreef:Ik kan eigenlijk alleen op maandag dus die maandag maar doen dan (6 dec)?
Try- Kletskop
zo, dat was weer even een kwartiertje afleiding van je huiswerk. Gelukkig is het je eigen topic dat we aan het vervuilen zijn. Ik moet nog een presentatie voorbereiden voor morgen over 'b.elang van goed ouder.schap' in combinatie met het onderwijs.
Gast- Gast
En, is t nog een beetje gelukt met die presentatie?Smikkell schreef:zo, dat was weer even een kwartiertje afleiding van je huiswerk. Gelukkig is het je eigen topic dat we aan het vervuilen zijn. Ik moet nog een presentatie voorbereiden voor morgen over 'b.elang van goed ouder.schap' in combinatie met het onderwijs.
Try- Kletskop
Nee. De persoon waar ik het mee moest doen was onberijkbaar en ook al een paar lessen niet op school. Gelukkig kwamen we niet aan de beurt en zijn we dus over twee weken aan de beurt. Ik ben wel heel trots op mezelf ik heb besloten dat ik vandaag he-le-maal niets aan school ga doen. Moest eigenlijk werken maar dat werd afgebeld. Ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger zit nu ik vooraf heb besloten deze avond niets te doen. Heerlijk de wijn open getrokken.
Jij nog wat kunnen doen?
Jij nog wat kunnen doen?
Gast- Gast
Nee, heb echt nog 0,0 gedaan. Ik ga zo ook een fles wijn opentrekken denk ik, het stond/staat in de planning maar voel me niet 100%.Smikkell schreef:
Jij nog wat kunnen doen?
Fijn dat je twee weken langer hebt, wel vervelend dat jouw 'partner' onbereikbaar was :S
Try- Kletskop
Oh ik doe mee! Ik schop jij, schop jij mij dan? Dan mogen we zo lekker een wijntje en dan gaan we morgen echt wat doen
Gast- Gast
Haha, Sananas, ik hou van je!!! Allemaal aan de wijn en morgen ons leven beteren...Sannanas schreef:Oh ik doe mee! Ik schop jij, schop jij mij dan? Dan mogen we zo lekker een wijntje en dan gaan we morgen echt wat doen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, Sananas, ik hou van je!!! Allemaal aan de wijn en morgen ons leven beteren...Sannanas schreef:Oh ik doe mee! Ik schop jij, schop jij mij dan? Dan mogen we zo lekker een wijntje en dan gaan we morgen echt wat doen
Ik hou ook van jou hoor! En van mijn heerlijke Berberana wijn die toevallig bij de Appie in de aanbieding was
Gast- Gast
Morgen even langs de appie dus Kijk, na een paar flessen wijn houdt de hele wereld van elkaar..Sannanas schreef:Smikkell schreef:Haha, Sananas, ik hou van je!!! Allemaal aan de wijn en morgen ons leven beteren...Sannanas schreef:Oh ik doe mee! Ik schop jij, schop jij mij dan? Dan mogen we zo lekker een wijntje en dan gaan we morgen echt wat doen
Ik hou ook van jou hoor! En van mijn heerlijke Berberana wijn die toevallig bij de Appie in de aanbieding was
Gast- Gast
Smikkell schreef:Morgen even langs de appie dus Kijk, na een paar flessen wijn houdt de hele wereld van elkaar..Sannanas schreef:Smikkell schreef:Haha, Sananas, ik hou van je!!! Allemaal aan de wijn en morgen ons leven beteren...Sannanas schreef:Oh ik doe mee! Ik schop jij, schop jij mij dan? Dan mogen we zo lekker een wijntje en dan gaan we morgen echt wat doen
Hahahahaha En ik heb pas één glas op, kun je nagaan
Gast- Gast
Daarom! Dit gaat zo'n fantastisch forum wordenSannanas schreef:Smikkell schreef:Morgen even langs de appie dus Kijk, na een paar flessen wijn houdt de hele wereld van elkaar..Sannanas schreef:Smikkell schreef:Haha, Sananas, ik hou van je!!! Allemaal aan de wijn en morgen ons leven beteren...Sannanas schreef:Oh ik doe mee! Ik schop jij, schop jij mij dan? Dan mogen we zo lekker een wijntje en dan gaan we morgen echt wat doen
Hahahahaha En ik heb pas één glas op, kun je nagaan
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb een schop onder mijn kont nodig!
» Schop onder m'n kont nodig
» Even een schop onder de kont nodig
» Schop onder kont-topic
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
» Schop onder m'n kont nodig
» Even een schop onder de kont nodig
» Schop onder kont-topic
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: