Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe belangrijk is uiterlijk?

+14
Discordia
Esperanza
Koffieleut
Tabbert
Susan
LDJ
Lolly
May
Rush
Jade
Marin
Bolleke
Mermaid
SuperGrover
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Esperanza vr 20 apr 2012 - 17:50

Susan schreef:Als er in eerste instantie helemaal geen aantrekkingskracht is, maar wel een klik, dan denk ik dat je gewoon vrienden wordt. Het kan dan natuurlijk wel dat de aantrekkingskracht alsnog gaat groeien, maar al echt iets met iemand beginnen terwijl je je helemaal niet tot diegene aangetrokken voelt, dat lijkt mij echt niks. Volgens mij is het dan heel ongemakkelijk om te zoenen of seks te hebben.
+1

Ik had een goede vriend waar ik me absoluut niet tot aangetrokken voelde, maar het klikte zo goed tussen ons dat ik wel eens gedacht heb dat het misschien wel meer zou kunnen zijn. Maar het idee dat ik met hem zou moeten zoenen of laat staan seks hebben, nee daar werd ik echt niet blij van haha. Het was trouwens verder best een leuke jongen om te zien, maar de aantrekkingskracht was er gewoon niet.

Ik vraag me toch af, wat het maakt dat je je aangetrokken voelt tot iemand....
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Discordia vr 20 apr 2012 - 18:51

Als ik me aangetrokken voel tot iemand heeft uiterlijk daar vaak weinig mee te maken. Vaak leer ik mensen graag beter kennen omdat hun persoonlijkheid me aanstaat. Als na een paar afspraken blijkt dat dat tegenvalt, zal ik sneller stoppen met afspreken dan als ze bijvoorbeeld minder aantrekkelijk zijn qua uiterlijk. Ik heb vorig jaar wat dates gehad met mannen die ik fysiek best aantrekkelijk vond, maar die ik nogal saai, vlak enz vond.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  SuperGrover za 21 apr 2012 - 5:15

Er zit ook wel een verschil tussen geen topmodel zijn en echt uitgesproken afstotelijk.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:27

Ik vraag me altijd af hoe het 'later' is..

Mensen worden niet per definitie knapper als ze ouder worden silent .. Waar haal je de aantrekkingskracht dan uit?

Gast
Gast

Bericht  Bazinga za 21 apr 2012 - 5:39

Punk'd schreef:Ik vraag me altijd af hoe het 'later' is..

Mensen worden niet per definitie knapper als ze ouder worden silent .. Waar haal je de aantrekkingskracht dan uit?

Een 'zwoele' blik, iemands kracht, iemands haar, zachte huid, sterke handen, überhaupt een blik of twinkel in iemands ogen...

Ik heb een man van 48 echt onwijs sexy gevonden, juist door z'n rimpels. Klinkt zó fout waarschijnlijk :P Maar die man had prachtige ogen en niet direct een oude kop, maar wel lachrimpels hier en daar en ik vond 'm gewoon wel wat hebben smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:51

haha ja dat is ook waar.. maar niet veel mannen (in mijn ogen) drogen op als George Clooney.

Soms ben ik wel eens bang dat ik dan in de toekomst mijn vriend niet meer aantrekkelijk vind omdat hij misschien wel kaal wordt ofzo hahaha.. (okee waar kun je je druk om maken Wink )

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 21 apr 2012 - 5:54

Ik vind uiterlijk wel belangrijk maar meer in de zin van dat hij gewoon verzorgd moet zijn. Het hoeft echt geen super hunk te zijn.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bazinga za 21 apr 2012 - 6:01

Punkie, ik begrijp dat wel, hoor. Ik heb jarenlang (nouja, nu klink ik echt als een oud wijf of als iemand die er extreem vroeg bij was, maar even voor de vorm) geroepen, dat ik vaste, langdurige relaties niet snap; Ergens vind ik 't echt een rare gedachte dat je de rest van je leven (om en rondom) 't bed deelt, met één man! Eentje! Hoeveel trucjes heeft die dan in z'n hoge hoed zitten, om 't allemaal nog leuk te houden?

Beetje kort door de bocht natuurlijk en ik weet ook echt wel, dat 't heus niet deprimerend hoeft te zijn, maar 't schoot wel regelmatig door m'n hoofd Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 6:10

Ik ken echt nog wel erg leuke mannen van oudere leeftijd. Niet dat ik daar nu op zou vallen maar ik kan me wel voorstellen dat ik er tegen die leeftijd voor zou vallen. Sommige mannen zijn gewoon knap in hun leeftijdscategorie Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 7:05

Zusje schreef:

Ik ken echt nog wel erg leuke mannen van oudere leeftijd. Niet dat ik daar nu op zou vallen maar ik kan me wel voorstellen dat ik er tegen die leeftijd voor zou vallen. Sommige mannen zijn gewoon knap in hun leeftijdscategorie Very Happy.

Ja zeker, maar je weet niet of je huidige vent in die categorie gaat vallen :P

Dat is meer waar ik over nadenk.. maar nu klink ik als een man van 45 die op een grietje van 25 valt hahaha.. (alleen dan andersom).

Gast
Gast

Bericht  Feline za 21 apr 2012 - 7:09

Haha.. ik heb juist steeds sjans met 'oude' knappe mannen Very Happy Maar daar heb ik nu nog niet zoveel aan laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Guus za 21 apr 2012 - 7:12

Mijn vriend heeft nog een paar jaar te gaan voordat hij kaal is (kijkend naar broer en vader) en ondanks dat ik zijn krullen heel mooi vind denk ik niet dat het lang duurt voor ik eroverheen ben. Dat is namelijk niet wat hem sexy maakt.

Gelukkig blijven zijn ogen hetzelfde I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga za 21 apr 2012 - 7:18

Goochempie schreef:Mijn vriend heeft nog een paar jaar te gaan voordat hij kaal is (kijkend naar broer en vader) en ondanks dat ik zijn krullen heel mooi vind denk ik niet dat het lang duurt voor ik eroverheen ben. Dat is namelijk niet wat hem sexy maakt.

Gelukkig blijven zijn ogen hetzelfde I love you

't Was toch jouw vriend die z'n haren toen had geknipt? Volgens mij had je toen een dramatische topictitel waardoor iedereen schrok Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Guus za 21 apr 2012 - 7:49

Hahaha klopt!

Toen dacht iedereen dat ik het uit ging maken nerd

Dat heeft me wel geholpen in het proces van afscheid met z'n haar, dat bleek heel erg mee te vallen daarom kan ik nu zeggen dat ik er niet over zou vallen Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: