Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?
+7
Paper Crown
Pompoen
Flippin' Bitch
Slakje
Susan
Marin
rapa nui
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?
Op de AD site las ik een stukje over Doutzen Kroes. Er staat: Ondanks dat veel mannen haar zien als de mooiste vrouw op aarde, heeft ook Doutzen haar onzekerheden. 'Tuurlijk heb ik ook mijn dingen. Ik ben niet van plan die te delen met Sunnery, dan gaat hij ze ook zien'
Praat jij met je partner over de dingen in je uiterlijk waar jij onzeker over bent? Of noem jij ze: en ik heb ook zo'n dikke kont, flubber knieën, blubberbuik e.d.?
Of doe je als Doutzen en noem je dit juist niet om te voorkomen dat hij ze ook op die manier gaat zien en er juist meer op gaat letten?
Praat jij met je partner over de dingen in je uiterlijk waar jij onzeker over bent? Of noem jij ze: en ik heb ook zo'n dikke kont, flubber knieën, blubberbuik e.d.?
Of doe je als Doutzen en noem je dit juist niet om te voorkomen dat hij ze ook op die manier gaat zien en er juist meer op gaat letten?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?
Ik benoem ze dagelijks meerdere malen
Gast- Gast
Ja natuurlijk, zowel uiterlijke als innerlijke dingen. Hij mag me er mee pesten als ik 't niet erg vind, en mag me troosten als ik er wel echt mee zit.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb het daar sowieso niet heel veel over omdat het me niet zo bezighoudt. Ik doe er ook niet geheimzinnig over op het moment dat het me wel stoort.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hoor. Je kunt er ook niet om heen trouwens
Gast- Gast
Hij weet wat mij stoort aan mijn lichaam. Hij troost me als het nodig is, maar kan er evengoed grapjes over maken. Ik weet ook wat zijn onzekerheden zijn.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Eerst wel, gevolgd door mijn vriend's antwoord: 'hé, zo praat je niet over mijn vriendin!'.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ja hoor, ik zou niet weten waarom ik het hem niet zou vertellen.
Ik vertel het liever aan hem dan aan vriendinnen ofzo!
Ik vertel het liever aan hem dan aan vriendinnen ofzo!
Gast- Gast
Ja hoor, maar probeer het de laatste tijd minder te doen. Het is vast niet aantrekkelijk als ik steeds zit te zeuren en er niks aan doe .
Gast- Gast
Ik ben onzeker op heel veel vlakken, maar op uiterlijk gebied niet echt. Ik vraag wel eens zijn mening over dingen die ik kan veranderen. En ik zeg het zeker ook als iets me stoort van mijn lijf. Maar ik heb het vaker over andere zaken waar ik onzeker over ben. Hij heeft trouwens ook wel een mening over kleding. Hij zegt het ook als hij het niets vind (met argumenten haha) en soms trek ik me er wat van aan, soms niet.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het nooit over mijn uiterlijke onzekerheden. Dat is sowieso al niet iets waar ik heel erg over inzit. Ik ben meer onzeker over mijn innerlijk, mijn vriend weet precies waar ik mee zit en probeert altijd wel te helpen.
Gast- Gast
Vroeger wel, tegenwoordig niet echt meer.. Of ik moet mezelf wel heel belabberd voelen en dan ook nog pukkels/buikpijn weet ik het hebben haha. Dat ik mezelf helemaal zielig vind
Ik vind het wel prima zo.. Ik probeer het zelf ook gewoon positief te bekijken. Dan voel ik mezelf een stuk beter.
Ik vind het wel prima zo.. Ik probeer het zelf ook gewoon positief te bekijken. Dan voel ik mezelf een stuk beter.
Gast- Gast
O, ik wel hoor. Ik zeg regelmatig dat ik mijn neus niet mooi vind. Issie ook niet, en daar maakt hij wel eens een grapje over.. zoals de echofoto van de baby bekijken en zeggen: 'Gelukkig heeft ie mijn neus, he schat' Ik kan dat goed hebben van hem.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
haha PC wat flauw
Maar dat soort flauwe inkopper grapjes die ken ik ook. Als we wel eens praten over hoe onze baby er later uitzien. Dan zeg ik altijd 'ik hoop dat hij mijn haar erft, anders heeft hij al inhammen met de geboorte' .. En mijn vriend vind het al zo verrot dat hij dat heeft hahaha. Hij is altijd jaloers op mannen met een strakke haarlijn.
Maar dat soort flauwe inkopper grapjes die ken ik ook. Als we wel eens praten over hoe onze baby er later uitzien. Dan zeg ik altijd 'ik hoop dat hij mijn haar erft, anders heeft hij al inhammen met de geboorte' .. En mijn vriend vind het al zo verrot dat hij dat heeft hahaha. Hij is altijd jaloers op mannen met een strakke haarlijn.
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Eerst wel, gevolgd door mijn vriend's antwoord: 'hé, zo praat je niet over mijn vriendin!'.
Ah jouw vriend is leuk
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Jep, doe ik welhoor. En mijn vriend zwakt het dan weer af. (Als in, ik vind iets te dik, hij vind het goed)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vaak genoeg. Meestal tikt hij dan tegen m'n kont of knijpt hij in m'n armen om aan te geven dat dáár wel wat meer bij mag. We zijn het er wel over eens.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ja hoor, hij doet het toch meestal af als gezeur en roept dan dat ie me prachtig vindt haha. Nu zeur ik ook niet heel veel over m'n uiterlijk eigenlijk.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
In het begin van de relatie deed ik dat niet inderdaad. Vond het niet nodig hem te wijzen op de dingen die me niet aanstonden aan mezelf, haha. Geen slapende honden wakker maken! Maar ondertussen is het zo vertrouwd dat ik af en toe wel even lekker tegen hem aan klaag. Gelukkig is hij het nooit met me eens
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Uiterlijk versus innerlijk
» Hoe belangrijk is uiterlijk?
» Het uiterlijk van het forum
» Uiterlijk en zwangerschap
» Lingo - uiterlijk deelnemers
» Hoe belangrijk is uiterlijk?
» Het uiterlijk van het forum
» Uiterlijk en zwangerschap
» Lingo - uiterlijk deelnemers
Pagina 1 van 1