Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

+7
Paper Crown
Pompoen
Flippin' Bitch
Slakje
Susan
Marin
rapa nui
11 plaatsers

Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  rapa nui wo 5 dec 2012 - 11:11

Op de AD site las ik een stukje over Doutzen Kroes. Er staat: Ondanks dat veel mannen haar zien als de mooiste vrouw op aarde, heeft ook Doutzen haar onzekerheden. 'Tuurlijk heb ik ook mijn dingen. Ik ben niet van plan die te delen met Sunnery, dan gaat hij ze ook zien'

Praat jij met je partner over de dingen in je uiterlijk waar jij onzeker over bent? Of noem jij ze: en ik heb ook zo'n dikke kont, flubber knieën, blubberbuik e.d.?

Of doe je als Doutzen en noem je dit juist niet om te voorkomen dat hij ze ook op die manier gaat zien en er juist meer op gaat letten?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 11:12

Ik benoem ze dagelijks meerdere malen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Marin wo 5 dec 2012 - 11:13

Ja natuurlijk, zowel uiterlijke als innerlijke dingen. Hij mag me er mee pesten als ik 't niet erg vind, en mag me troosten als ik er wel echt mee zit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Susan wo 5 dec 2012 - 11:14

Ik heb het daar sowieso niet heel veel over omdat het me niet zo bezighoudt. Ik doe er ook niet geheimzinnig over op het moment dat het me wel stoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 11:20

Ja hoor. Je kunt er ook niet om heen trouwens :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Slakje wo 5 dec 2012 - 19:46

Hij weet wat mij stoort aan mijn lichaam. Hij troost me als het nodig is, maar kan er evengoed grapjes over maken. Ik weet ook wat zijn onzekerheden zijn.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Flippin' Bitch wo 5 dec 2012 - 20:55

Eerst wel, gevolgd door mijn vriend's antwoord: 'hé, zo praat je niet over mijn vriendin!'.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 20:56

Ja hoor, ik zou niet weten waarom ik het hem niet zou vertellen.
Ik vertel het liever aan hem dan aan vriendinnen ofzo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 21:37

Ja hoor, maar probeer het de laatste tijd minder te doen. Het is vast niet aantrekkelijk als ik steeds zit te zeuren en er niks aan doe :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Pompoen wo 5 dec 2012 - 22:01

Ik ben onzeker op heel veel vlakken, maar op uiterlijk gebied niet echt. Ik vraag wel eens zijn mening over dingen die ik kan veranderen. En ik zeg het zeker ook als iets me stoort van mijn lijf. Maar ik heb het vaker over andere zaken waar ik onzeker over ben. Hij heeft trouwens ook wel een mening over kleding. Hij zegt het ook als hij het niets vind (met argumenten haha) en soms trek ik me er wat van aan, soms niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 22:44

Ik heb het nooit over mijn uiterlijke onzekerheden. Dat is sowieso al niet iets waar ik heel erg over inzit. Ik ben meer onzeker over mijn innerlijk, mijn vriend weet precies waar ik mee zit en probeert altijd wel te helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 22:56

Vroeger wel, tegenwoordig niet echt meer.. Of ik moet mezelf wel heel belabberd voelen en dan ook nog pukkels/buikpijn weet ik het hebben haha. Dat ik mezelf helemaal zielig vind Wink

Ik vind het wel prima zo.. Ik probeer het zelf ook gewoon positief te bekijken. Dan voel ik mezelf een stuk beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Paper Crown wo 5 dec 2012 - 22:56

O, ik wel hoor. Ik zeg regelmatig dat ik mijn neus niet mooi vind. Issie ook niet, en daar maakt hij wel eens een grapje over.. zoals de echofoto van de baby bekijken en zeggen: 'Gelukkig heeft ie mijn neus, he schat' Ik kan dat goed hebben van hem.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 23:04

haha PC wat flauw Wink

Maar dat soort flauwe inkopper grapjes die ken ik ook. Als we wel eens praten over hoe onze baby er later uitzien. Dan zeg ik altijd 'ik hoop dat hij mijn haar erft, anders heeft hij al inhammen met de geboorte' laughcry .. En mijn vriend vind het al zo verrot dat hij dat heeft hahaha. Hij is altijd jaloers op mannen met een strakke haarlijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  _Femme wo 5 dec 2012 - 23:41

Flippin' Bitch schreef:Eerst wel, gevolgd door mijn vriend's antwoord: 'hé, zo praat je niet over mijn vriendin!'.

Ah jouw vriend is leuk Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Middleme do 6 dec 2012 - 6:30

Jep, doe ik welhoor. En mijn vriend zwakt het dan weer af. (Als in, ik vind iets te dik, hij vind het goed)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Exogenesis do 6 dec 2012 - 6:39

Vaak genoeg. Meestal tikt hij dan tegen m'n kont of knijpt hij in m'n armen om aan te geven dat dáár wel wat meer bij mag. We zijn het er wel over eens.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Rouxxxe do 6 dec 2012 - 6:57

Ja hoor, hij doet het toch meestal af als gezeur en roept dan dat ie me prachtig vindt haha. Nu zeur ik ook niet heel veel over m'n uiterlijk eigenlijk.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 1:34

In het begin van de relatie deed ik dat niet inderdaad. Vond het niet nodig hem te wijzen op de dingen die me niet aanstonden aan mezelf, haha. Geen slapende honden wakker maken! Maar ondertussen is het zo vertrouwd dat ik af en toe wel even lekker tegen hem aan klaag. Gelukkig is hij het nooit met me eens I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?  Empty Re: Vertel jij je partner over je uiterlijk onzekerheden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum