Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

+4
mzcharlotte
M@niek
Bolleke
Roza
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. - Pagina 2 Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:57


  1. Piano spelen is mijn grote hobby, maar het conservatorium beviel toch niet zo goed. Ik heb wel nog steeds pianoles, want ik wil mezelf wel blijven verbeteren.
  2. Ik ben bij vlagen vrij timide en op andere momenten juist een behoorlijke flapuit, maar beide eigenlijk altijd op de verkeerde momenten.
  3. Ik zit net als Youandi vaak de hele avond achter de laptop, tot ergernis van mijn vriend.
  4. Ik kan me maar moeilijk tot dingen zetten en hang veel te veel op de bank.
  5. Ik hou van mijn werk en ben er ook goed in.
  6. Ik heb grote moeite met inrichten en leuke kleding bij elkaar zoeken. Ik zie gewoon niet voor me wat bij wat past en kan ook niet bedenken wat er nu nog ontbreekt in onze inrichting. Daarnaast ben ik altijd saai gekleed (op een enkele keer na) omdat ik niet goed ben in het samenstellen van een leuke outfit.
  7. Mensen verwachten niet van mij dat ik van (o.a.) Within Temptation, Nightwish en Muse hou.
  8. Sinds we vorig jaar een huis hebben gekocht, lukt het me eindelijk voor het eerst om het schoonmaken regelmatig bij te houden.
  9. Ik denk altijd een heleboel (met name negatief) over alle mensen die ik overal tegenkom en ik denk dat mensen ook zo over mij denken (vervelende eigenschap die ik probeer af te leren).
  10. Als ik in een groep iets wil vertellen, ben ik bang dat het niet interessant genoeg is wat ik te vertellen heb, dus raffel ik het af en kan niemand me volgen, waardoor ik in mijn gevoel bevestigd wordt omdat niemand echt reageert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. - Pagina 2 Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Zininzon do 19 apr 2012 - 9:04

..........

(10 punten, sorry kon het niet laten maar was het eerste wat ik dacht bij de topictitel)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. - Pagina 2 Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Lady4 do 19 apr 2012 - 9:26

1. Ik ben een sociaal, lief en betrokken persoon.
2. Over het algemeen heb ik zelfvertrouwen, maar ik kan soms ook erg onzeker zijn.
3. Ik ben dol op mijn werk en ga dan ook nooit met tegenzin daar naar toe.
4. Ik ben dolverliefd momenteel. smile
5. Ik heb soms weinig doorzettingsvermogen en kan dingen lang uitstellen.
6. Ik ben best wel netjes, kan niet goed tegen troep in mijn huis.
7. Mijn vrienden en vriendinnen zijn erg belangrijk voor me en ik geniet van momenten met hen.
8. Vorig jaar ben ik tante geworden, een van de mooiste dingen die me ooit overkomen is.
9. Ik vind het belangrijker dat een ander het leuk heeft, dan dat ik het zelf leuk heb. Dit gaat soms ook echt ten koste van mijzelf.
10. Ik hou van kleding en schoenen en volg het liefst een beetje de laatste mode.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. - Pagina 2 Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum