Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

+48
Curious
Aimee
LotteK
Silver
Bruintje Beer
Makamba
Jade
Bolleke
Viva
Mermaid
Teddyaapje
Joss1
loesje
Sylvana
Susan
Stuiterbal
Sanne
Rouge
Rush
Rovine
Bloem86
Phileine
nillis
Pandora
myloon
Sophiee
Aagje!
Flip Fluitketel
MamaDaan
CCC
M-G
Roodkapje
Puggle
Supertalentje
Twellie
Aggi
Jezzie
Monte
Mamsie
Darius
Thunder
hellowkitty
Pussycat
Happydobby
Tania
sabje
*Troela*
Marin
52 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 4 Empty Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  Alyssa wo 18 apr 2012 - 6:05

Ik zei vroeger ook altijd dat ik een jonge mama wilde worden, en zoals het er nu naar uitziet ben ik 25 als ik de voor eerste keer mama word. Heb ook altijd gezegd 2 kinderen te willen met +/- 2 jaar leeftijdsverschil, maar dat weet ik nu zo niet meer. Ik wil wel 2 kinderen, maar ik weet neit hoe groot ik het leeftijdsverschil ongeveer wil hebben.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 4 Empty Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  SarahKey wo 18 apr 2012 - 6:12

Ik zei altijd: voor mijn 25ste wil ik graag mijn gezin compleet hebben. Dat riep ik voordat ik wist dat het niet zo makkelijk ging. Nu ben ik 25 en heb nu 1 kindje, maar mijn gezin is nog niet compleet. Mijn man roept nu dat hij voor zijn 30ste graag nou een kindje zou willen krijgen. Hij is nu 28, we zullen zien.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:20

Rejoy. schreef:ik wlde heel graag jong moeder worden en dat is gelukt.

+1

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 18 apr 2012 - 6:36

Ik wilde graag jong moeder worden en dat is er van gekomen. Verder had ik heel vroeger de droom om een tweeling te krijgen, twee meisjes. Dat is niet gebeurd, maar die droom was in de loop der tijd ook alweer veranderd (aangezien het niet erg realistisch was) en ik hoopte in elk geval 1 meisje te krijgen en minstens 2 kindjes. Het meisje is er al, en ik sluit meer kinderen niet uit. Voorlopig is het trouwens goed zo, maar ik hou alle opties nog wel open.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: