Nav jou droom van vroeger mbt kinderen
+48
Curious
Aimee
LotteK
Silver
Bruintje Beer
Makamba
Jade
Bolleke
Viva
Mermaid
Teddyaapje
Joss1
loesje
Sylvana
Susan
Stuiterbal
Sanne
Rouge
Rush
Rovine
Bloem86
Phileine
nillis
Pandora
myloon
Sophiee
Aagje!
Flip Fluitketel
MamaDaan
CCC
M-G
Roodkapje
Puggle
Supertalentje
Twellie
Aggi
Jezzie
Monte
Mamsie
Darius
Thunder
hellowkitty
Pussycat
Happydobby
Tania
sabje
*Troela*
Marin
52 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen
Ik wilde nooit kinderen. Rond mijn 19e veranderde dat in: als ik kinderen wil dan pas na mijn 30ste en sinds mijn 24ste ben ik er toch serieuzer over na gaan denken en waren mijn bezwaren voor kinderen voornamelijk nog van praktische aard (geld, woonruimte e.d.) en nu op mijn 26ste hebben we besloten om er voor te gaan en ben ik zwanger van de eerste.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb altijd al geweten dat ik kinderen wilde, en het liefst ook nog voor mijn 30ste... Ontzettend mooi en bijzonder dat dat ook is gelukt!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Als kind wist ik zeker dat ik kinderen wilde en het liefst zo vroeg mogelijk, toen ik voor mezelf alles op een rijtje had wat ik wilde voor ik moeder werd (huis, vriend, vaste baan, spaargeld), begon ik heel erg te twijfelen, en zag alleen maar nadelen van een baby/kind. Ik heb toen nog een opleiding gevolgd en wist het daarna zeker dat ik wel moeder wilde worden!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Er is altijd een kinderwens aanwezig gewees, maar was nooit echt aan een leeftijd gebonden. Nu ben ik 30 en op mijn 28e moeder geworden. Vind ik nu een mooie leeftijd.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde voor mijn 25e graag moeder worden! En heb altijd geroepen dat ik zo graag kindjes wilde met rood haar! Haha
Ik ben bevallen van mijn dochter toen ik 23 was. Haarkleur maakte me uiteraard niet meer uit, maar toch heeft ze rode krullen
Ik ben bevallen van mijn dochter toen ik 23 was. Haarkleur maakte me uiteraard niet meer uit, maar toch heeft ze rode krullen
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik had niet echt een ''droom'' maar meer een toekomstbeeld. Ik zou voor mijn 30e twee kids krijgen, een echt meidengezin. Inmiddels ben ik 25, ik beval van onze dochter als ik 26 ben. En zoals het er nu naar uitziet (en kan), willen we graag snel hierna een tweede. Dan zou ik voor mn 30e inderdaad 2 kids hebben, maar of het een meidengezin wordt?! Wie zal het zeggen..
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik had de wens vroeger altijd om op mijn 28ste moeder te worden, nu ben ik 30 en nog altijd geen moeder.
Wij zijn nu de medische molen in gestapt, dus ik hoop nu voor mijn 32ste wel moeder te zijn.
Wij zijn nu de medische molen in gestapt, dus ik hoop nu voor mijn 32ste wel moeder te zijn.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Vroeger droomde ik nooit van kinderen. Nu nog steeds niet. Ik ben 33. Dus ik denk niet dat mijn moedergevoelens nog komen.
Gast- Gast
ik wlde heel graag jong moeder worden en dat is gelukt.
Gast- Gast
Mijn droom was altijd om 2 kinderen te krijgen, eerst een meisje rond mijn 28e (dat is gelukt) en dan een jongen zodat ze niet gepest kon worden door haar grote broer
Ik ben nu zwanger van de tweede en wordt maandag 30, dat vind ik zelf een mooie leeftijd en leeftijdsverschil tussen de twee. We weten het geslacht van de baby niet en zullen dit zeer waarschijnlijk bij de geboorte pas te weten komen....
Ik ben nu zwanger van de tweede en wordt maandag 30, dat vind ik zelf een mooie leeftijd en leeftijdsverschil tussen de twee. We weten het geslacht van de baby niet en zullen dit zeer waarschijnlijk bij de geboorte pas te weten komen....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik wilde altijd op mijn 23e trouwen en daarna snel kinderen. Het is wat anders gelopen, omdat ik andere keuzes heb gemaakt, zoals een huis bouwen en een studie volgen van 4 jaar en vervolgens heel snel zwanger en mocht ik mij toch op mijn 28e mama noemen. Nu willen we graag een 2e kindje en mijn droom is 3 kids.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Als klein meisje wilde ik geen moeder worden. Bijna alle klasgenootjes wilden dit wel en vulden altijd moeder in bij vragen die in de schoolkrant kwamen, maar ik vulde steevast automonteur of iets dergelijks in als het mij gevraagd werd Dat is wel veranderd, nu zou ik wel moeder willen worden. Eerst had ik 25 als leeftijd in mijn hoofd, dat gaat niet meer lukken, later werd dit 28. Ik denk dat het later zal worden dan 28, maar ik weet wel heel zeker dat ik moeder wil worden, in ieder geval van 1 uk.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde altijd rond mijn 27e moeder worden. En dan het liefst van 4 kinderen. Eerst een meid, dan een jongen en dan weer 2 meiden! Volgens mij wist ik zelfs de namen al. Ik weet ze niet meer, maar waarschijnlijk niet passend bij de namen die ik nu mooi vind!
Nu ben ik al op mijn 24e mama geworden. Wel eerst van een meid! Wordt op mijn 26e mama van een tweede dochter. En 4 kinderen willen we niet hoor! Over een 3e denken we evt nog even na!
Nu ben ik al op mijn 24e mama geworden. Wel eerst van een meid! Wordt op mijn 26e mama van een tweede dochter. En 4 kinderen willen we niet hoor! Over een 3e denken we evt nog even na!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Ik wilde heel graag twee kindjes voor mijn 30ste. Dat gaat niet meer lukken, want ik ben nu 29 en nummer 2 heeft blijkbaar niet zoveel haast om zich aan te kondigen.......
Gast- Gast
Mij leek het wel tof zes zeslingen te krijgen, allemaal meisjes. Ik heb zomaar het idee dat dat hem niet gaat worden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Rovine schreef:Mij leek het wel tof zes zeslingen te krijgen, allemaal meisjes. Ik heb zomaar het idee dat dat hem niet gaat worden.
Niet?
Mijn droom was altijd om moeder te worden op m`n 21e. Helaas is dit niet gelukt met wat jaartjes verschil maar ach nu ben ik getrouwd en is het alleen maar de juiste keuze geweest om te wachten op de juiste man (en niet met een ex bv)
Gast- Gast
Ik wilde altijd jong moeder worden. Sinds m`n puberteit weet ik helemaal niet of ik wel moeder wil worden en zeker niet jong in ieder geval.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik weet niet meer hoe oud ik toen precies was, maar het was wel een vrij serieuze wens toendertijd. Denk een jaar of 6 ongeveer.
Later wilde ik ze helemaal niet en nu op zich wel, maar pas over een aantal jaar en zeker geen 36 stuks.
Later wilde ik ze helemaal niet en nu op zich wel, maar pas over een aantal jaar en zeker geen 36 stuks.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Ik wilde jong moeder worden, een jongen en een meisje. Dit klopt ook precies. Toen de 1e geboren was dacht ik dat ik op mijn 27e de tweede zou krijgen, ook dat klopt!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik wilde graag rond mijn 25e een eerste kindje en ik had de naam (als het een meisje werd) ook al jaren in mijn hoofd.
Nou is mijn dochtertje geboren, ik ben 25 jaar en mijn vriend vond de naam ook prachtig, dus wat dat betreft is mijn 'droom' helemaal uitgekomen.
Oh ja, ik wilde ook graag trouwen voor er kindertjes zouden komen. Dat is niet gelukt, want dat wil mijn vriend helaas niet.
Nou is mijn dochtertje geboren, ik ben 25 jaar en mijn vriend vond de naam ook prachtig, dus wat dat betreft is mijn 'droom' helemaal uitgekomen.
Oh ja, ik wilde ook graag trouwen voor er kindertjes zouden komen. Dat is niet gelukt, want dat wil mijn vriend helaas niet.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wilde mama worden van 3 kindjes. Geen voorkeur voor jongen of meisje en ook niet leeftijd gebonden.
Wel riep ik altijd, ik hoef alleen een papa om een baby te maken opvoeden doe ik wel alleen !
Dat eerste kan zonaar nog uitkomen. Het 2e is uitgekomen een jaar lang haha. Nu niet meer ;-)
Wel riep ik altijd, ik hoef alleen een papa om een baby te maken opvoeden doe ik wel alleen !
Dat eerste kan zonaar nog uitkomen. Het 2e is uitgekomen een jaar lang haha. Nu niet meer ;-)
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Je hebt twee afleveringen van Kinderen voor Kinderen, nummer 6 en 7, waar een gezin met vier kinderen in voorkomt, Edwin Rutten speelt dan de vader. Dat was wel zo'n beetje mijn ideaalbeeld, vier kinderen, liefst zoals zij twee jongens en twee meisjes, later gezellig met z'n allen om de keukentafel en dan een groot huis in een landelijke omgeving. Lekker druk, soms wat onschuldig gekibbel of geplaag, maar over het algemeen heel gezellig. Zoiets.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik wilde jong moeder worden en een groot gezin. Als over een tijdje de pil de deur uit gaat ben ik 27 en weet natuurlijk ook niet of ik zwanger kan worden. Een groot gezin wil ik niet meer. Ik vind één kind prima. Mijn vriend wil er, als het kan, twee. Wij zien wel. Ik vind het ook helemaal niet meer erg dat ik niet heel jong moeder ben geworden. Ik heb nu mijn eigen leven goed op de rails en het is stabiel. Daar past nu beter een kindje bij dan 4 jaar geleden.
Gast- Gast
Mij leek 27 wel een goede leeftijd om moeder te worden (toen ik nog klein was). Hoe ik bij die specifieke leeftijd kwam weet ik niet haha maar het is in ieder geval wel iets vroeger geworden dan dat .
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
ik wilde op mijn 25ste moeder worden en dan eerst een meisje en dan een jongetje maar is beide niet gelukt ben op mijn 28ste moeder geworden van een jongen waar ik heel trots op ben! en wat ik nu in mijn buik heb zitten dat weet ik nog niet.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Nare droom
» Droom in duigen....
» Droom 'uiteengespat'
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Nare droom
» Droom in duigen....
» Droom 'uiteengespat'
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: