Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

+48
Curious
Aimee
LotteK
Silver
Bruintje Beer
Makamba
Jade
Bolleke
Viva
Mermaid
Teddyaapje
Joss1
loesje
Sylvana
Susan
Stuiterbal
Sanne
Rouge
Rush
Rovine
Bloem86
Phileine
nillis
Pandora
myloon
Sophiee
Aagje!
Flip Fluitketel
MamaDaan
CCC
M-G
Roodkapje
Puggle
Supertalentje
Twellie
Aggi
Jezzie
Monte
Mamsie
Darius
Thunder
hellowkitty
Pussycat
Happydobby
Tania
sabje
*Troela*
Marin
52 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 Empty Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  Joss1 di 17 apr 2012 - 22:41

Tot ik een jaar of 15 was wilde ik absoluut geen kinderen, totdat ik mijn ex leerde kennen. Toen wilde ik er 3 en het liefste met zo min mogelijk leeftijdsverschil. Daar ben ik nu wel op terug gekomen, toen onze zoon 2 was wilde ik nog lang geen tweede. 3 kinderen is nog wel een beetje mijn droom, maar is niet haalbaar, denk ik nu. Misschien dat het in de toekomst verandert, maar we gaan maar eerst eens voor een tweede!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 Empty Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  Teddyaapje di 17 apr 2012 - 23:09

Ik wilde voor mijn 25ste twee kindjes. Was op mn 23ste zwanger van de eerste en ben nu 26 en we gaan voor een tweede. Niet helemaal gelukt, maar ik hoop nu voor mn 28ste zwanger te mogen raken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 23:13

Ik wilde geen kinderen en dat is gelukt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva di 17 apr 2012 - 23:28

ik wilde rond mijn 25e moeder worden, sowieso niet "pas" op mijn 30e.
Ik wilde altijd graag 3 kinderen, met 2.5jr leeftijdsverschil. Waarvn het meerendeel meisje, dus of allemaal, of 1 jongetje.

Ik ben op mijn 17e moeder geworden van onze dochter.
En nu zwanger van de 2e, er zal bijna 4 jaar leeftijdsverschil tussen komen helaas.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:36

Lizardje schreef:Ik wilde geen kinderen en dat is gelukt.

nerd

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 17 apr 2012 - 23:44

Ik wilde graag jong moeder worden van een zoon, en wilde maar 1 kindje. Dus mijn droom is wel uitgekomen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade di 17 apr 2012 - 23:52

Ik wilde altijd heel jong moeder worden, dat kan nog steeds (ben 21).

Eerst droomde ik altijd over een groot jongensgezin, meisjes vond ik niet leuk. Later droomde ik van een meisje en en jongen, de laatste tijd krijgen wij in gedachten een jongen en 2 meisjes.

Ik ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:52

Jolicious schreef:

nerd
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Makamba wo 18 apr 2012 - 0:49

Ik heb altijd graag twee kinderen gewild. Het eerste kind wou ik graag op mijn 25e krijgen en dat is gelukt. Het eerste deel is nog niet uitgekomen, maar we zullen zien of dat nog gaat gebeuren.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Bruintje Beer wo 18 apr 2012 - 0:52

Ik heb wel altijd kinderen gehad maar niet speciefiek een leeftijd. Ik werd op mijn 27e voor het 1e moeder. En heb op mijn 30e jaar nu 2 kinderen. Vind ik wel een mooie leeftijd. Niet te oud en niet te jong!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Silver wo 18 apr 2012 - 0:58

Ik wilde altijd jong moeder worden. Liefst voor mijn 25e. Dat is niet gelukt. Ben nu 25 en het zit er (voorlopig) nog niet in. Eerst het werk en spaargeld verhaal.. Daarna kijken we weer. Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 Ga er nu geen tijdsdruk van maken, maar stiekem hoop ik toch voor mijn 30e de eerste te hebben... Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  LotteK wo 18 apr 2012 - 1:18

Ik wilde wel altijd kinderen, maar ik kan me niet herinneren dat ik een specifieke droom had van een bepaald aantal kinderen icm geslachten en leeftijden. Dat beeld vormde zich meer toen ik met mijn vriend besloot dat het ons leuk leek een kindje te krijgen.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Mermaid wo 18 apr 2012 - 2:01

Zelda schreef:
Jolicious schreef:

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 827601
Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 394967

Nouja ik ken nog best veel mensen die zwanger zijn geworden zonder kinderwens.
Inmiddels wil ik wel ooit kinderen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Roodkapje wo 18 apr 2012 - 2:13

Susan schreef:Je hebt twee afleveringen van Kinderen voor Kinderen, nummer 6 en 7, waar een gezin met vier kinderen in voorkomt, Edwin Rutten speelt dan de vader. Dat was wel zo'n beetje mijn ideaalbeeld, vier kinderen, liefst zoals zij twee jongens en twee meisjes, later gezellig met z'n allen om de keukentafel en dan een groot huis in een landelijke omgeving. Lekker druk, soms wat onschuldig gekibbel of geplaag, maar over het algemeen heel gezellig. Zoiets.

Dat is zo'n beetje mijn beeld voor later smile Wij willen ooit een huisje in Zweden ( we weten nog niet of we dan zouden emigreren of vakantiehuisje ivm de baan van mijn man) maar ik zie onze kinderen al rennen in het bos, visjes vangen met een netje bij het meer etc..smile En die keukentafel zit hier dalijk natuurlijk ook nog eens vol! Ik heb pas al een grotere theepot gekocht en koekjesblik smile Ik zie ons dalijk al zitten. haha!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:17

Roodkapje schreef:
Susan schreef:Je hebt twee afleveringen van Kinderen voor Kinderen, nummer 6 en 7, waar een gezin met vier kinderen in voorkomt, Edwin Rutten speelt dan de vader. Dat was wel zo'n beetje mijn ideaalbeeld, vier kinderen, liefst zoals zij twee jongens en twee meisjes, later gezellig met z'n allen om de keukentafel en dan een groot huis in een landelijke omgeving. Lekker druk, soms wat onschuldig gekibbel of geplaag, maar over het algemeen heel gezellig. Zoiets.

Dat is zo'n beetje mijn beeld voor later Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 Wij willen ooit een huisje in Zweden ( we weten nog niet of we dan zouden emigreren of vakantiehuisje ivm de baan van mijn man) maar ik zie onze kinderen al rennen in het bos, visjes vangen met een netje bij het meer etc..Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 En die keukentafel zit hier dalijk natuurlijk ook nog eens vol! Ik heb pas al een grotere theepot gekocht en koekjesblik Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 Ik zie ons dalijk al zitten. haha!

Laat dat nou précies overeen komen met ons ideaalbeeld! Maar daar zal het in ons geval wel bij blijven. Emigreren zal nooit gebeuren. Daarvoor heb ik teveel last van heimwee. Maar wie weet een vakantiehuisje.

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 18 apr 2012 - 2:20

Ik wilde altijd een meisjestweeling die ik dan Julia en Amber zou noemen... Die tweeling kan er eventueel nog wel komen over een paar jaar, maar Julia en Amber wordt het niet meer Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roodkapje wo 18 apr 2012 - 2:23

_MamaRosa_ schreef:
Roodkapje schreef:

Dat is zo'n beetje mijn beeld voor later Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 Wij willen ooit een huisje in Zweden ( we weten nog niet of we dan zouden emigreren of vakantiehuisje ivm de baan van mijn man) maar ik zie onze kinderen al rennen in het bos, visjes vangen met een netje bij het meer etc..Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 En die keukentafel zit hier dalijk natuurlijk ook nog eens vol! Ik heb pas al een grotere theepot gekocht en koekjesblik Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 561177 Ik zie ons dalijk al zitten. haha!

Laat dat nou précies overeen komen met ons ideaalbeeld! Maar daar zal het in ons geval wel bij blijven. Emigreren zal nooit gebeuren. Daarvoor heb ik teveel last van heimwee. Maar wie weet een vakantiehuisje.

Wij waarsch ook een vakantiehuisje. De sector waar mijn man in werkt is in Zweden amper te vinden. Ja, in Stockholm, maar ik zou liever in Dalarna willen wonen als het echt voor vast is. Qua vakantiehuisje lijkt het me ook fijner qua familie, ik heb een ontzettend goede band met mijn gezin ( ouders , zussen) ik zou ze niet voor altijd achter kunnen laten al is het maar 2 uurtjes vliegen ( dat doe je met gezin van 6 toch weer wat minder dan denk ik). Vakantiehuisjes kosten daar niets trouwens in vergelijking met hier... wij hebben al eens rondgekeken en een Pippi Langkous huisje met prachtige veranda, stukje grond en eigen aanlegplek aan het meer was iets van 25.000 euro. Als ons huis hier af is toch maar eens sparen. Er zitten ook wel wat nadelen aan een vakantiehuisje, iemand moet het onderhouden, de post moet gelezen worden, belastingen betaald worden van daar, gas water licht gaat ook gewoon door. Maar goed:) We zien wel! Het is iig de volgende droom voor als ons 4e kindje er is... !
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Roodkapje wo 18 apr 2012 - 2:25

Aimee schreef:Ik wilde altijd een meisjestweeling die ik dan Julia en Amber zou noemen... Die tweeling kan er eventueel nog wel komen over een paar jaar, maar Julia en Amber wordt het niet meer Wink

Mijn zusje had altijd van die vreselijke namen op haar lijstje "Savannah en Crystal ofzo". Julia en Amber vind ik nog goed te doen smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Curious wo 18 apr 2012 - 4:32

Ik wilde jong moeder worden, liefst rond mn 25e, maar iig voor mijn 30ste.
Een groot gezin, liefst 4 kinderen. In ieder geval geen 3, dan nog liever 2. Ik kom zelf uit een gezin van 3, en ik viel er altijd net buiten.
Die droom gaat niet waar worden, ook niet half.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 4:35

Ik wilde jong moeder worden en verder had ik niet echt een voorkeur voor geslacht en aantal.
Dat jong moeder worden is gelukt smile Ben nu 25 en heb 2 kindjes.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 4:36

Mijn ouders hebben een vakantiehuisje in Nederland en er komt inderdaad heel veel bij kijken aan onderhoud en extra kosten. Als je een vakantiehuisje in het buitenland hebt komen daar ook nog eens heel veel reiskosten bij. Het lijkt me wel leuk, maar ik zou dat alleen willen als we echt flink rijk waren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Darius wo 18 apr 2012 - 4:45

Roodkapje schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Roodkapje schreef:

Wij waarsch ook een vakantiehuisje. De sector waar mijn man in werkt is in Zweden amper te vinden. Ja, in Stockholm, maar ik zou liever in Dalarna willen wonen als het echt voor vast is. Qua vakantiehuisje lijkt het me ook fijner qua familie, ik heb een ontzettend goede band met mijn gezin ( ouders , zussen) ik zou ze niet voor altijd achter kunnen laten al is het maar 2 uurtjes vliegen ( dat doe je met gezin van 6 toch weer wat minder dan denk ik). Vakantiehuisjes kosten daar niets trouwens in vergelijking met hier... wij hebben al eens rondgekeken en een Pippi Langkous huisje met prachtige veranda, stukje grond en eigen aanlegplek aan het meer was iets van 25.000 euro. Als ons huis hier af is toch maar eens sparen. Er zitten ook wel wat nadelen aan een vakantiehuisje, iemand moet het onderhouden, de post moet gelezen worden, belastingen betaald worden van daar, gas water licht gaat ook gewoon door. Maar goed:) We zien wel! Het is iig de volgende droom voor als ons 4e kindje er is... !

Roodkapje, kun je mij een website mailen van die vakantiehuisjes?

Overigens is Zweden prachtig, maar wel berekoud en donker in de winter. Voor ons zou Zweden dan wel goed te reizen zijn met de auto.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir wo 18 apr 2012 - 5:23

Mijn droom was om voor/op mijn 30ste klaar te zijn. Als ik het echt voor het zeggen had gehad, dan had ik met 26 jaar de 1e gekregen, met 28 jaar de 2e en met 30 jaar mijn 3e kindje. Het liefst had ik ze dan in de volgorde meisje, jongen, meisje gekregen smile .

Helaas is de werkelijkheid anders geworden en wachten we nu al bijna 2 jaar op ons 1e kindje. Als alles ineens nog heel erg mee gaat zitten, zou ik nog net op mijn 28e kunnen bevallen van mijn eerste kindje. Maar goed, ik mag dus al heel blij zijn als we eerst maar 1 kindje mogen krijgen...

Laatst aangepast door Le Chat Noir op wo 18 apr 2012 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:23

Eerst riep ik 24 (maar dat vond mijn vriend veel te jong), toen werd het 26.. toen 27.. en nu denk ik eerder 28/29. Ik wil nog zoveel dingen alleen meemaken, en echt een baan hebben voor mijzelf met een inkomen, een huisje kunnen kopen. En helaas duurt het even voordat dat allemaal waar gemaakt kan worden :P

In mijn droom heb ik wel voor mijn 30e mijn eerste kindje.. en dan op mijn 32/33 mijn 2e kindje.

Gast
Gast

Bericht  Alyssa wo 18 apr 2012 - 6:03

Curious schreef:Ik wilde jong moeder worden, liefst rond mn 25e, maar iig voor mijn 30ste.
Een groot gezin, liefst 4 kinderen. In ieder geval geen 3, dan nog liever 2. Ik kom zelf uit een gezin van 3, en ik viel er altijd net buiten.
Die droom gaat niet waar worden, ook niet half.
Nav jou droom van vroeger mbt kinderen - Pagina 3 699888
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: