Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

+48
Curious
Aimee
LotteK
Silver
Bruintje Beer
Makamba
Jade
Bolleke
Viva
Mermaid
Teddyaapje
Joss1
loesje
Sylvana
Susan
Stuiterbal
Sanne
Rouge
Rush
Rovine
Bloem86
Phileine
nillis
Pandora
myloon
Sophiee
Aagje!
Flip Fluitketel
MamaDaan
CCC
M-G
Roodkapje
Puggle
Supertalentje
Twellie
Aggi
Jezzie
Monte
Mamsie
Darius
Thunder
hellowkitty
Pussycat
Happydobby
Tania
sabje
*Troela*
Marin
52 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen Empty Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:52

"Vroeger" zei ik altijd dat ik vóór mijn 30ste toch wel 2 kinderen zou willen. Dat ik op m'n 25ste m'n eerste kindje kreeg en een paar jaar later een tweede kindje. Het eerste kindje moest dan een jongen zijn en het tweede kindje een meisje. Zo had het meisje een grote stoere broer die haar kon beschermen op het schoolplein haha laughcry

Nou ik ben nu 28 en heb op m'n 26ste een zoon gekregen. Of er ooit een tweede komt geen idee maar ik heb al half mijn droom van "vroeger" waar gemaakt

Jullie? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen Empty Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 8:53

Nou, ik wilde altijd voor m'n 25e moeder worden en dat heb ik niet gehaald. Nu hoop ik rond m'n 30e. We zullen zien. Het zou kunnen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Nav jou droom van vroeger mbt kinderen Empty Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:55

Voor mijn 30e 4 gezonde kinderen, maar dat wordt 'm niet. Nu zien we het allemaal wel.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 17 apr 2012 - 8:56

Ik heb altijd 2 kinderen willen hebben, en zo rond mijn 27 ofzo. Uiteindelijk 2 kinderen gekregen en ik was op mijn 24 al 'klaar'.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  sabje di 17 apr 2012 - 8:57

Ik wilde rond mijn 26e een meisje krijgen. Ik ben 3 weken voor mijn 26e verjaardag bevallen. Dus dat ik gelukt Very Happy . Ik heb altijd geroepen dat ik meisje wilde omdat ik daar lekker mee zou kunnen tutten. Toen ik zwanger werd maakte het me niet meer uit. Ik ben heel blij met mijn mannetje "geef" me nog maar zo'n jongen:D .
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania di 17 apr 2012 - 8:58

Ik wilde altijd op mijn 24ste moeder worden (omdat mijn oma toen mijn moeder kreeg en mijn moeder mij) Laughing . En voor mijn dertigste wilde ik dan nog een tweede kindje.
Ik was 25 toen ik J. kreeg en ben nu 27. Dus niet helemaal 'gelukt' maar goed genoeg hoor smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 8:58

Toen ik 16 was wilde ik geen kinderen later Nav jou droom van vroeger mbt kinderen 394967 Dat zei ik ook tegen iedereen.

Pas toen ik 24 was wist ik dat ik moeder wilde worden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:00

Ik wilde rond mijn 25e voor het eerst moeder worden, liefst alleen maar meisjes.

Nu ben ik op mijn 20ste bevallen van mijn zoon, 22ste van mijn dochter en beval ik binnenkort van onze tweede zoon, ben nu 24.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat di 17 apr 2012 - 9:03

Ik heb altijd al geroepen dat ik jong moeder wilde worden (in ieder geval voor de 30) en dan sowieso 2 kinderen misschien meer, maar sowieso 2.
Eentje is al gelukt. Het maakte me niet uit of het een jongen of meisje zou worden.

Nu zou ik wel 4 kinderen willen. Sowieso 2 voor mijn 30e als het kan 3 (moet wel lukken theoretisch gezien, maar je weet het maar nooit....) En die 4e plakken we ergens tussen als mijn vriend het tegen die tijd ermee eens is Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  hellowkitty di 17 apr 2012 - 9:04

Ik wilde altijd vroeg kinderen heb op mijn 24ste de eerste gekregen en wilde altijd als eerst een meisje en ik kreeg een meisje.
Had alleen altijd eerst het idee eerst te trouwen maar dat is er niet van gekomen.
wil nog meer kinderen en ooit trouwen dus hoop dat deze wensen nog in vervulling gaan.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Thunder di 17 apr 2012 - 9:08

Ik wilde geen kinderen, nu heb ik er 2.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Darius di 17 apr 2012 - 9:11

Ik wilde graag vier of vijf meisjes, leeftijd om moeder te worden heb ik nooit over nagedacht.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 9:12

Ik wilde geen kinderen. Dan kon ik ze ook geen 'zeer' doen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:14

Darius schreef:Ik wilde graag vier of vijf meisjes, leeftijd om moeder te worden heb ik nooit over nagedacht.

Weet je het geslacht van nummer 3 al of niet? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:15

Mamsie schreef:Ik wilde geen kinderen. Dan kon ik ze ook geen 'zeer' doen.

En toen was je ineens zwanger.. Had je dat gevoel toen nog of veranderde dat meteen?

Gast
Gast

Bericht  Monte di 17 apr 2012 - 9:16

Ik hoopte met 25 een kindje te krijgen, dus zwanger met 24. Nou dat gaat denk ik niet meer lukken, ik ben bijna 24 en heb op dit moment geen vriend. Qua jongen-meisje en aantallen had ik nooit echt een idee, behalve dat ik van allebei 1 wilde.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:16

Ik wilde nooit kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie di 17 apr 2012 - 9:17

Ik wilde altijd jong moeder worden. Het liefst voor mijn 30ste 3 kinderen.
Ben bijna 23 en zwanger van mijn eerste kindje. Dus jong moeder worden is gelukt! Of de rest ook lukt zien we wel, het maakt me nu niet zo veel meer uit. Wil ook niet snel op elkaar kinderen krijgen, mag wel 2 jaar tussen zitten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 9:19

Razz_ schreef:
Mamsie schreef:Ik wilde geen kinderen. Dan kon ik ze ook geen 'zeer' doen.

En toen was je ineens zwanger.. Had je dat gevoel toen nog of veranderde dat meteen?

Nee hoor ik was niet ineens zwanger hahaha. Dat gevoel is over gegaan toen ik 14/15 was.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Aggi di 17 apr 2012 - 9:39

Ik wist eerst niet of ik wel kinderen zou willen, maargoed dat was zo rond mijn 18de.

Rond mijn 20ste riep ik altijd dat ik rond mijn 23ste getrouwd zou zijn en kinderen zou hebben. Dit is niet gelukt, toen heb ik altijd gezegd dat ik rond mijn 28ste wel moeder zou willen worden van de eerste en van de 2de zo na mijn 30ste... Mijn voorkeur voor de 1ste zou een jongentje zijn.

En dat is gelukt. Was 27 toen ik zwanger werd van mijn eerste en net 2 dagen 28 toen mijn zoon werd geboren.

Benieuwd of ik na mijn 30ste van de tweede ga bevallen.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Twellie di 17 apr 2012 - 9:46

Ik heb heel lang geen plannen gehad om uberhaupt kinderen te krijgen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:50

Ik wilde heel graag kinderen maar niet heel jong en ook pas als ik getrouwd was. Oeps.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 17 apr 2012 - 10:09

Elodie schreef:Ik wilde heel graag kinderen maar niet heel jong en ook pas als ik getrouwd was. Oeps.

+1
Ik ging van nooit geen kinderen naar misschien later als ik groot ben, maar ineens ben ik groot geworden. :P Embarassed

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Puggle di 17 apr 2012 - 10:23

Ik wilde ook geen kinderen. Dit gevoel was er ook nog tot ik een jaar of 23 was, ik ben nu 27 en zwanger van eerste kindje.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Roodkapje di 17 apr 2012 - 10:53

Ik wilde absoluut geen kinderen.

Dit was ook echt een discussiepunt in het begin van onze relatie. Toen ik mijn familie ( ouders en zussen) vertelden dat ik zwanger was hebben ze eerst keihard gelachen en dachten ze echt dat ik een grapje maakte. Mijn jongste zusje had een week ervoor nog zitten verkondigen dat zij de eerste zou zijn die een kind zou krijgen ( toen 14 jr) omdat ik geen kids wilde en mijn oudste zusje carriere wilde maken eerst.

Mijn "droom van vroeger" is dus niets van terecht gekomen. Ik heb inmiddels 2 dochters van 5 en 4 en een zoontje van 1.5 jaar. Ook zijn we nu in blijde verwachting van ons 4e kindje. Dan is ons gezin compleet.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: