Nav jou droom van vroeger mbt kinderen
+48
Curious
Aimee
LotteK
Silver
Bruintje Beer
Makamba
Jade
Bolleke
Viva
Mermaid
Teddyaapje
Joss1
loesje
Sylvana
Susan
Stuiterbal
Sanne
Rouge
Rush
Rovine
Bloem86
Phileine
nillis
Pandora
myloon
Sophiee
Aagje!
Flip Fluitketel
MamaDaan
CCC
M-G
Roodkapje
Puggle
Supertalentje
Twellie
Aggi
Jezzie
Monte
Mamsie
Darius
Thunder
hellowkitty
Pussycat
Happydobby
Tania
sabje
*Troela*
Marin
52 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Nav jou droom van vroeger mbt kinderen
"Vroeger" zei ik altijd dat ik vóór mijn 30ste toch wel 2 kinderen zou willen. Dat ik op m'n 25ste m'n eerste kindje kreeg en een paar jaar later een tweede kindje. Het eerste kindje moest dan een jongen zijn en het tweede kindje een meisje. Zo had het meisje een grote stoere broer die haar kon beschermen op het schoolplein haha
Nou ik ben nu 28 en heb op m'n 26ste een zoon gekregen. Of er ooit een tweede komt geen idee maar ik heb al half mijn droom van "vroeger" waar gemaakt
Jullie?
Nou ik ben nu 28 en heb op m'n 26ste een zoon gekregen. Of er ooit een tweede komt geen idee maar ik heb al half mijn droom van "vroeger" waar gemaakt
Jullie?
Gast- Gast
Re: Nav jou droom van vroeger mbt kinderen
Nou, ik wilde altijd voor m'n 25e moeder worden en dat heb ik niet gehaald. Nu hoop ik rond m'n 30e. We zullen zien. Het zou kunnen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Voor mijn 30e 4 gezonde kinderen, maar dat wordt 'm niet. Nu zien we het allemaal wel.
Gast- Gast
Ik heb altijd 2 kinderen willen hebben, en zo rond mijn 27 ofzo. Uiteindelijk 2 kinderen gekregen en ik was op mijn 24 al 'klaar'.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik wilde rond mijn 26e een meisje krijgen. Ik ben 3 weken voor mijn 26e verjaardag bevallen. Dus dat ik gelukt . Ik heb altijd geroepen dat ik meisje wilde omdat ik daar lekker mee zou kunnen tutten. Toen ik zwanger werd maakte het me niet meer uit. Ik ben heel blij met mijn mannetje "geef" me nog maar zo'n jongen:D .
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde altijd op mijn 24ste moeder worden (omdat mijn oma toen mijn moeder kreeg en mijn moeder mij) . En voor mijn dertigste wilde ik dan nog een tweede kindje.
Ik was 25 toen ik J. kreeg en ben nu 27. Dus niet helemaal 'gelukt' maar goed genoeg hoor
Ik was 25 toen ik J. kreeg en ben nu 27. Dus niet helemaal 'gelukt' maar goed genoeg hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik 16 was wilde ik geen kinderen later Dat zei ik ook tegen iedereen.
Pas toen ik 24 was wist ik dat ik moeder wilde worden.
Pas toen ik 24 was wist ik dat ik moeder wilde worden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik wilde rond mijn 25e voor het eerst moeder worden, liefst alleen maar meisjes.
Nu ben ik op mijn 20ste bevallen van mijn zoon, 22ste van mijn dochter en beval ik binnenkort van onze tweede zoon, ben nu 24.
Nu ben ik op mijn 20ste bevallen van mijn zoon, 22ste van mijn dochter en beval ik binnenkort van onze tweede zoon, ben nu 24.
Gast- Gast
Ik heb altijd al geroepen dat ik jong moeder wilde worden (in ieder geval voor de 30) en dan sowieso 2 kinderen misschien meer, maar sowieso 2.
Eentje is al gelukt. Het maakte me niet uit of het een jongen of meisje zou worden.
Nu zou ik wel 4 kinderen willen. Sowieso 2 voor mijn 30e als het kan 3 (moet wel lukken theoretisch gezien, maar je weet het maar nooit....) En die 4e plakken we ergens tussen als mijn vriend het tegen die tijd ermee eens is
Eentje is al gelukt. Het maakte me niet uit of het een jongen of meisje zou worden.
Nu zou ik wel 4 kinderen willen. Sowieso 2 voor mijn 30e als het kan 3 (moet wel lukken theoretisch gezien, maar je weet het maar nooit....) En die 4e plakken we ergens tussen als mijn vriend het tegen die tijd ermee eens is
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik wilde altijd vroeg kinderen heb op mijn 24ste de eerste gekregen en wilde altijd als eerst een meisje en ik kreeg een meisje.
Had alleen altijd eerst het idee eerst te trouwen maar dat is er niet van gekomen.
wil nog meer kinderen en ooit trouwen dus hoop dat deze wensen nog in vervulling gaan.
Had alleen altijd eerst het idee eerst te trouwen maar dat is er niet van gekomen.
wil nog meer kinderen en ooit trouwen dus hoop dat deze wensen nog in vervulling gaan.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Ik wilde geen kinderen, nu heb ik er 2.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik wilde graag vier of vijf meisjes, leeftijd om moeder te worden heb ik nooit over nagedacht.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wilde geen kinderen. Dan kon ik ze ook geen 'zeer' doen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Darius schreef:Ik wilde graag vier of vijf meisjes, leeftijd om moeder te worden heb ik nooit over nagedacht.
Weet je het geslacht van nummer 3 al of niet?
Gast- Gast
Mamsie schreef:Ik wilde geen kinderen. Dan kon ik ze ook geen 'zeer' doen.
En toen was je ineens zwanger.. Had je dat gevoel toen nog of veranderde dat meteen?
Gast- Gast
Ik hoopte met 25 een kindje te krijgen, dus zwanger met 24. Nou dat gaat denk ik niet meer lukken, ik ben bijna 24 en heb op dit moment geen vriend. Qua jongen-meisje en aantallen had ik nooit echt een idee, behalve dat ik van allebei 1 wilde.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik wilde altijd jong moeder worden. Het liefst voor mijn 30ste 3 kinderen.
Ben bijna 23 en zwanger van mijn eerste kindje. Dus jong moeder worden is gelukt! Of de rest ook lukt zien we wel, het maakt me nu niet zo veel meer uit. Wil ook niet snel op elkaar kinderen krijgen, mag wel 2 jaar tussen zitten.
Ben bijna 23 en zwanger van mijn eerste kindje. Dus jong moeder worden is gelukt! Of de rest ook lukt zien we wel, het maakt me nu niet zo veel meer uit. Wil ook niet snel op elkaar kinderen krijgen, mag wel 2 jaar tussen zitten.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Razz_ schreef:Mamsie schreef:Ik wilde geen kinderen. Dan kon ik ze ook geen 'zeer' doen.
En toen was je ineens zwanger.. Had je dat gevoel toen nog of veranderde dat meteen?
Nee hoor ik was niet ineens zwanger hahaha. Dat gevoel is over gegaan toen ik 14/15 was.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik wist eerst niet of ik wel kinderen zou willen, maargoed dat was zo rond mijn 18de.
Rond mijn 20ste riep ik altijd dat ik rond mijn 23ste getrouwd zou zijn en kinderen zou hebben. Dit is niet gelukt, toen heb ik altijd gezegd dat ik rond mijn 28ste wel moeder zou willen worden van de eerste en van de 2de zo na mijn 30ste... Mijn voorkeur voor de 1ste zou een jongentje zijn.
En dat is gelukt. Was 27 toen ik zwanger werd van mijn eerste en net 2 dagen 28 toen mijn zoon werd geboren.
Benieuwd of ik na mijn 30ste van de tweede ga bevallen.
Rond mijn 20ste riep ik altijd dat ik rond mijn 23ste getrouwd zou zijn en kinderen zou hebben. Dit is niet gelukt, toen heb ik altijd gezegd dat ik rond mijn 28ste wel moeder zou willen worden van de eerste en van de 2de zo na mijn 30ste... Mijn voorkeur voor de 1ste zou een jongentje zijn.
En dat is gelukt. Was 27 toen ik zwanger werd van mijn eerste en net 2 dagen 28 toen mijn zoon werd geboren.
Benieuwd of ik na mijn 30ste van de tweede ga bevallen.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb heel lang geen plannen gehad om uberhaupt kinderen te krijgen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik wilde heel graag kinderen maar niet heel jong en ook pas als ik getrouwd was. Oeps.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik wilde heel graag kinderen maarniet heel jong en ook pas als ik getrouwd was. Oeps.
+1
Ik ging van nooit geen kinderen naar misschien later als ik groot ben, maar ineens ben ik groot geworden.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik wilde ook geen kinderen. Dit gevoel was er ook nog tot ik een jaar of 23 was, ik ben nu 27 en zwanger van eerste kindje.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik wilde absoluut geen kinderen.
Dit was ook echt een discussiepunt in het begin van onze relatie. Toen ik mijn familie ( ouders en zussen) vertelden dat ik zwanger was hebben ze eerst keihard gelachen en dachten ze echt dat ik een grapje maakte. Mijn jongste zusje had een week ervoor nog zitten verkondigen dat zij de eerste zou zijn die een kind zou krijgen ( toen 14 jr) omdat ik geen kids wilde en mijn oudste zusje carriere wilde maken eerst.
Mijn "droom van vroeger" is dus niets van terecht gekomen. Ik heb inmiddels 2 dochters van 5 en 4 en een zoontje van 1.5 jaar. Ook zijn we nu in blijde verwachting van ons 4e kindje. Dan is ons gezin compleet.
Dit was ook echt een discussiepunt in het begin van onze relatie. Toen ik mijn familie ( ouders en zussen) vertelden dat ik zwanger was hebben ze eerst keihard gelachen en dachten ze echt dat ik een grapje maakte. Mijn jongste zusje had een week ervoor nog zitten verkondigen dat zij de eerste zou zijn die een kind zou krijgen ( toen 14 jr) omdat ik geen kids wilde en mijn oudste zusje carriere wilde maken eerst.
Mijn "droom van vroeger" is dus niets van terecht gekomen. Ik heb inmiddels 2 dochters van 5 en 4 en een zoontje van 1.5 jaar. Ook zijn we nu in blijde verwachting van ons 4e kindje. Dan is ons gezin compleet.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Nare droom
» Droom in duigen....
» Droom 'uiteengespat'
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Nare droom
» Droom in duigen....
» Droom 'uiteengespat'
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: