Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

slapen als het moet, maar het niet wil!

2 plaatsers

Ga naar beneden

slapen als het moet, maar het niet wil! Empty slapen als het moet, maar het niet wil!

Bericht  SleepingBeauty di 17 apr 2012 - 2:54

Zou graag nog even slapen, maar het lukt niet zo vanmiddag..
Vorige nachtdienst sliep ik zo door tot 17.00/18.00 uur en nu lig ik vanaf half 3 stteds wakker...argh!

Jullie nog tips om lekker te slapen na nachtdienst?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

slapen als het moet, maar het niet wil! Empty Re: slapen als het moet, maar het niet wil!

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 2:56

SleepingBeauty schreef:Zou graag nog even slapen, maar het lukt niet zo vanmiddag..
Vorige nachtdienst sliep ik zo door tot 17.00/18.00 uur en nu lig ik vanaf half 3 stteds wakker...argh!

Jullie nog tips om lekker te slapen na nachtdienst?

Ik heb geen ervaring met nachtdiensten of anders uit ritme ( jetlag ), maar ik zou gewoon proberen lekker te relaxen met wat warms, thee ofzo. Liggen op de bank, suf programma wat niet boeit opzetten?

Gast
Gast

slapen als het moet, maar het niet wil! Empty Re: slapen als het moet, maar het niet wil!

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 2:57

Ik slaap heerlijk boven een boek!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 2:59

Als ik wat slaperig ben maar de slaap niet kan vatten pak ik vaak een boek, of zet ik zachtjes muziek op en dan val ik meestal vanzelf wel in slaap. Maar dat is gewoon 's avonds/'s nachts, met nachtdiensten en dus overdag slapen heb ik geen ervaring.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 3:00

Wat ook helpt: het idee loslaten dat je 'moet slapen' Want dat werkt vaak niet.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty di 17 apr 2012 - 6:05

PurpleSparkle schreef:Wat ook helpt: het idee loslaten dat je 'moet slapen' Want dat werkt vaak niet.

Nee dat klopt, maar stomme is ik kan dat nooit zo goed loslaten haha :S
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Esperanza di 17 apr 2012 - 6:11

PurpleSparkle schreef:Wat ook helpt: het idee loslaten dat je 'moet slapen' Want dat werkt vaak niet.
Ja dat is wel het beste, maar dat werkt bij mij ook nooit zo goed. Meestal ga ik een boek lezen dan word ik vanzelf wel slaperig. Of ik blijf gewoon lekker liggen beetje dagdromen en denk aan wat mijn moeder vroeger zei: "ook al kun je dan niet slapen, je rust in ieder geval wel uit." Niet dat ik het er helemaal mee eens ben, maar ik vind het wel een geruststellende gedachte.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: