Jouw stijl versus stijl vriend/man
+21
Pompoen
Mizz_S
Lavendel
Guus
Ibbeltje
Linda
Jade
Benthe
VeryCherry
Rush
Ella
Ooh La La!
Caresses
minoessepoes
M-G
Dennenappel
RYW
Paper Crown
Winegum
Highway
Marin
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jouw stijl versus stijl vriend/man
Super leuk voor je Lavendel! Jij hebt ook zo'n leuk stijltje. Zal vast goed komen, en ook foto's laten zien als 't klaar is he. Ik kan moeilijk oordelen over die buffetkast. Lijkt me allebei erg mooi!
Pippa, wil je me nog eens foto's van jullie huisje PM'en? Ben zo benieuwd!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben gelukkig wel dezelfde smaak en hebben ook alles zo'n beetje samen uitgezocht. Ik ben wel iets meer van de accesoires kiezen, omdat ik dat gewoon heel leuk vindt om te doen, maar hij vind het meeste gewoon ook mooi, en zo niet, dan kiezen we samen wat anders. Ik vind ons huis overigens ook niet typisch vrouwelijk of mannelijk, dat zouden we allebei ook niet mooi vinden.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben op sommige vlakken dezelfde smaak en op sommige vlakken niet. Ik zou wel een wat kleurrijker huis willen eigenlijk. Maar we hebben het nu aardig klassiek (gemengd met modern) met kleurrijke accenten (zoals de rode gordijnen en de haard heeft allerlei kleuren) en dat vind ik ook wel heel mooi.
In mijn werkkamer heb ik zelf allemaal kleurrijke accenten en A. heeft zijn werkkamer donker en robuust klassiek ingericht. Dat vind ik iets te.
Als het aan mij ligt mag die lelijke schemerlamp wel de deur uit en A. is juist over sommige modernere dingen minder te spreken.
Ik vind A. wel echt een enorme tuttebel, als hij het voor het zeggen heeft krijgen we vreselijke schemerlampjes in huis haha.
Maar wij hebben dit huis helemaal samen ingericht, tevreden zijn we nog altijd niet, we hebben stapels spullen en heel veel dingen uit de erfenis van zijn ouders en ook spullen van mijn oma gekregen die ging verhuizen. Best lastig om dat allemaal een plekje te geven of juist weg te doen.
In mijn werkkamer heb ik zelf allemaal kleurrijke accenten en A. heeft zijn werkkamer donker en robuust klassiek ingericht. Dat vind ik iets te.
Als het aan mij ligt mag die lelijke schemerlamp wel de deur uit en A. is juist over sommige modernere dingen minder te spreken.
Ik vind A. wel echt een enorme tuttebel, als hij het voor het zeggen heeft krijgen we vreselijke schemerlampjes in huis haha.
Maar wij hebben dit huis helemaal samen ingericht, tevreden zijn we nog altijd niet, we hebben stapels spullen en heel veel dingen uit de erfenis van zijn ouders en ook spullen van mijn oma gekregen die ging verhuizen. Best lastig om dat allemaal een plekje te geven of juist weg te doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Toen wij samen gingen wonen hadden we totaal een andere smaak. Ik wil graag dat dingen bij elkaar passen, dat is bij mijn ouders zo en dat vind ik gewoon mooier. Mijn vriend komt uit een huis met een 'bij elkaar geraapt zooitje' en hij is daar ook van. Niks mis mee als anderen het mooi vinden, maar mijn smaak is het niet Ik heb heel veel meubels gekregen van mijn neef en nicht en had zelf het een en ander ook gespaard. Eigenlijk alles kwam van mij (en mijn familie), we hebben weinig zelf gekocht. Nu begint zijn smaak ook wel wat meer te veranderen en maakt het hem niet heel veel uit. Als we gaan verhuizen heeft hij al gezegd: "Jij mag alles inrichten, maar de keuken en de tuin zijn van mij". Hij is kok (in opleiding) en houdt van tuinieren, dus vandaar
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben echt totaal verschillende smaken, maar mijn vriend is wel een stuk makkelijker dan ik. Wat dus inhoudt dat ons appartement nu best wel naar mijn smaak is ingericht (A) mijn vriend houdt van donker hout en hele grote meubels, echt die ouderwetse engelse stijl. Ik vind dat echt vreselijk. Als we ooit ene huis gaan kopen, mag hij zijn eigen kamer zo inrichten. Hij wil dan echt zo'n mega bureau met zo'n groen emaille lampje en een wereldbol waar je drank in op kan bergen... zo zag ik ons appartement dus niet bepaald voor me het zijn nu vrij lichte meubels, redelijk strak, maar ik hou wel van frutsels enzo. Mijn vriend vind dat eerst niks, maar als ik het neerzet en hij dat na een paar dagen opmerkt, vindt hij het meestal toch wel leuk en hij heeft zijn hoekje met zijn draaitafels en muziekspullen waar hij rommel kan maken
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:
Nee, je weet waar mijn huis woont toch
Gast- Gast
Ik vroeg daarnet eens aan mn vriend van: als we gaan samenwonen, wat is smaak qua inrichting? Hij gaf als antwoord dat hij niet echt zou weten, maakt hem niet zo uit, ik mocht inrichten zoals ik zou willen
Antwoord verbaasde me wel beetje, want t is echt geen softie maar op dit gebied blijkbaar wel, nou ideaal
Antwoord verbaasde me wel beetje, want t is echt geen softie maar op dit gebied blijkbaar wel, nou ideaal
Gast- Gast
Gelukkig doet mijn vriend niet moeilijk over de inrichting. We zijn samen naar een meubelwinkel gegaan. Ik heb uitgezocht wat ik mooi vond en hij was het er wel mee eens. Hij vindt zelfs mijn verzameling Blond Amsterdam servies geen probleem
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Wij hebben het de laatste tijd heel veel over een huis kopen over twee jaar ofzo. Wat voor huis, wat voor buurt, omgeving e.d.
Beide willen wij als wij een koophuis hebben het huis ook echt mooi inrichten, liefst in een stijl. Alleen lopen de stijlen nogal uit een! Hij roept hard dat hij mijn stijlen lelijk vindt en andersom.
Ik heb maar gezegd dat wij alvast foto's e.d. moeten gaan opslaan op de pc die wij leuk vinden, zodat wij er wellicht over twee jaar een beetje uit zijn! Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Veel vinden wij hetzelfde wel leuk (alleen staat dat beide niet op één) en veel staat bij ons totaal haaks op elkaar.
Beide willen wij als wij een koophuis hebben het huis ook echt mooi inrichten, liefst in een stijl. Alleen lopen de stijlen nogal uit een! Hij roept hard dat hij mijn stijlen lelijk vindt en andersom.
Ik heb maar gezegd dat wij alvast foto's e.d. moeten gaan opslaan op de pc die wij leuk vinden, zodat wij er wellicht over twee jaar een beetje uit zijn! Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Veel vinden wij hetzelfde wel leuk (alleen staat dat beide niet op één) en veel staat bij ons totaal haaks op elkaar.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Jeej
Ik had net eens aan m'n vriend een optie laten zien voor een nieuwe salontafel, die ik zelf heel mooi vind en heel strak is:
Hij vond 'm ook heel mooi!
Gewoon van de Ikea
En handig, met een lade en open opbergruimte. Dat moet sowieso
Vind 'm in dit interieurplaatje heel erg leuk staan:
En deze lamp zou ik er eigenlijk wel graag boven willen, van Koziol.
Dat rood past goed in het interieur, en ik begin steeds meer te wennen aan die rode kleur en zou zoiets echt heel mooi vinden bij een zwarte bank en zwarte salontafel. Hij vond deze iets minder, maar ook nog wel heel leuk. Alleen moet ie dan vrij hoog opgehangen worden denk ik, anders staat het raar.
Nou hopelijk gaat dat lukken, vind het zo leuk om na te denken! We zitten ook al steeds design dingen naar elkaar te sturen, maar dat kunnen we gewoon nu echt nog niet betalen. Ons huis later wordt denk ik wel echt heel mooi! Maar voor nu ook zo leuk om dingen te bedenken. Ik heb er nu wel echt een beeld bij hoe het er uit kan komen te zien
Ik had net eens aan m'n vriend een optie laten zien voor een nieuwe salontafel, die ik zelf heel mooi vind en heel strak is:
Hij vond 'm ook heel mooi!
Gewoon van de Ikea
En handig, met een lade en open opbergruimte. Dat moet sowieso
Vind 'm in dit interieurplaatje heel erg leuk staan:
En deze lamp zou ik er eigenlijk wel graag boven willen, van Koziol.
Dat rood past goed in het interieur, en ik begin steeds meer te wennen aan die rode kleur en zou zoiets echt heel mooi vinden bij een zwarte bank en zwarte salontafel. Hij vond deze iets minder, maar ook nog wel heel leuk. Alleen moet ie dan vrij hoog opgehangen worden denk ik, anders staat het raar.
Nou hopelijk gaat dat lukken, vind het zo leuk om na te denken! We zitten ook al steeds design dingen naar elkaar te sturen, maar dat kunnen we gewoon nu echt nog niet betalen. Ons huis later wordt denk ik wel echt heel mooi! Maar voor nu ook zo leuk om dingen te bedenken. Ik heb er nu wel echt een beeld bij hoe het er uit kan komen te zien
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Inrichting van een huis kan me erg weinig boeien. Dat scheelt weer .
Gast- Gast
Wij hebben helemaal niet dezelfde smaak, toen ik bij hem introk was het ook rood / wit / zwart/ blauw.. Echt vreselijk! We hebben dat wel zo gehouden omdat ons nieuwe huis in aanbouw was. Toen dit plots 9 maanden was vertraagd was ik het zo zat dat ik op een avond een pot betonkleurig grijze verf tegen de rode muur in de woonkamer heb gegooid. Hij is er nooit echt blij mee geweest maar omdat het tijdelijk was ook wel weer prima en als ik me meer thuis voelde ook prima.
In ons huidige nieuwe huis was ik echt bang om over alles ruzie te krijgen. We hebben bij de bouw al een beetje verdeeld wie welke kamer doet..maar uiteindelijk doen we toch veel meer samen als gepland en hangen er zelfs rieten hartjes in de hal en heb ik heel groot de letters LOVE voor dalijk in de babykamer weten te strikken.
De keuken is niet wat ik echt mooi vind, berkenhout en dat is niet mijn kleur. Hij had deze keuken net in zijn huis geplaatst toen ik erbij kwam. Ik vind het ook zonde om zijn hard bij elkaar gespaarde keuken niet mee te nemen dus vooruit, hij ging mee. We bouwen er in dezelfde stijl nu een kookeiland bij en een ronde loshangende afzuigkap voor boven het eiland in meer mijn stijl. Als ons huis "af" is gaan we kijken voor een andere keuken maar dat kan nog een paar jaar duren.
De tuin zijn we nu mee bezig en dat gaat ook best goed. Hij wilde een oprit voor zijn auto zodat hij kan klussen, ik een stuk gras voor de kids en dalijk een trampoline en een boomhut in de boom. Ook wil ik graag een groot terras 4x4 m wordt dat, waar dalijk een relaxte loungeset komt te staan waar we 's avonds kunnen genieten van de zomerwarmte en een heerlijk vuurtje.
Ik maak me nog wel enige zorgen over de zolder . Dat is nu nog allemaal beton, 1 muur is fuchsia roze voor de nieuwe meiden kamer, maar de overige ruimte wordt werk/ speel/ was gedeelte. Ik hoop maar dat het een beetje mooi wordt.. zijn werkkamers zijn meestal niet de meest geordende . Ook de schuur is zijn domein. Mijn fiets mag er staan maar verder heb ik er niets te zoeken.. allemaal kisten met zijn gereedschap en werkatributen.
In ons huidige nieuwe huis was ik echt bang om over alles ruzie te krijgen. We hebben bij de bouw al een beetje verdeeld wie welke kamer doet..maar uiteindelijk doen we toch veel meer samen als gepland en hangen er zelfs rieten hartjes in de hal en heb ik heel groot de letters LOVE voor dalijk in de babykamer weten te strikken.
De keuken is niet wat ik echt mooi vind, berkenhout en dat is niet mijn kleur. Hij had deze keuken net in zijn huis geplaatst toen ik erbij kwam. Ik vind het ook zonde om zijn hard bij elkaar gespaarde keuken niet mee te nemen dus vooruit, hij ging mee. We bouwen er in dezelfde stijl nu een kookeiland bij en een ronde loshangende afzuigkap voor boven het eiland in meer mijn stijl. Als ons huis "af" is gaan we kijken voor een andere keuken maar dat kan nog een paar jaar duren.
De tuin zijn we nu mee bezig en dat gaat ook best goed. Hij wilde een oprit voor zijn auto zodat hij kan klussen, ik een stuk gras voor de kids en dalijk een trampoline en een boomhut in de boom. Ook wil ik graag een groot terras 4x4 m wordt dat, waar dalijk een relaxte loungeset komt te staan waar we 's avonds kunnen genieten van de zomerwarmte en een heerlijk vuurtje.
Ik maak me nog wel enige zorgen over de zolder . Dat is nu nog allemaal beton, 1 muur is fuchsia roze voor de nieuwe meiden kamer, maar de overige ruimte wordt werk/ speel/ was gedeelte. Ik hoop maar dat het een beetje mooi wordt.. zijn werkkamers zijn meestal niet de meest geordende . Ook de schuur is zijn domein. Mijn fiets mag er staan maar verder heb ik er niets te zoeken.. allemaal kisten met zijn gereedschap en werkatributen.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw Stijl?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: