Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
+3
Zora
Marin
Monte
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
Post hier plaatjes van huizen en tuinen die jouw stijl zijn
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
Zucht, dan komt mijn American Dream toch wel even boven hoor, als je dat soort plaatjes plakt.
Die met die lantaarnpaaltjes in de straat doet me zo denken aan Asheville.
Ik hou ook heel erg van die stijl, Amerikaanse en Engelse huizen. Georgiaans en Victoriaans met name:
Victoriaans, af en toe wel echte suikertaarten hoor, maar vind ik geweldig.
Georgiaanse huizen, met zo'n prachtige symmetrie
(houten) huizen aan water vind ik ook altijd zo ontzettend mooi:
En van die Scandinavische gekleurde huisjes:
Nou en qua Nederlandse huizen vind ik Jugendstil heel mooi:
En 'gewone' mooie klassieke jaren 30 villas.
Dat vind m'n vriend ook het mooist dus hopelijk kunnen we later in zo'n soort huis gaan wonen
(tuinen heb ik verder niet zo veel mee)
Die met die lantaarnpaaltjes in de straat doet me zo denken aan Asheville.
Ik hou ook heel erg van die stijl, Amerikaanse en Engelse huizen. Georgiaans en Victoriaans met name:
Victoriaans, af en toe wel echte suikertaarten hoor, maar vind ik geweldig.
Georgiaanse huizen, met zo'n prachtige symmetrie
(houten) huizen aan water vind ik ook altijd zo ontzettend mooi:
En van die Scandinavische gekleurde huisjes:
Nou en qua Nederlandse huizen vind ik Jugendstil heel mooi:
En 'gewone' mooie klassieke jaren 30 villas.
Dat vind m'n vriend ook het mooist dus hopelijk kunnen we later in zo'n soort huis gaan wonen
(tuinen heb ik verder niet zo veel mee)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha Marin, die onderste foto's komen allemaal uit A'hout? feest van herkenning :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Qua huis
Jammer genoeg zijn het (en zullen het altijd) dromen blijven. Of ik moet ineens miljoenen op mijn bank hebben staan
Al neem ik ook genoegen met een schattige bovenwoning met hogeplafonds een klootkleine oppervlakte maar wel uitstraling.
Jammer genoeg zijn het (en zullen het altijd) dromen blijven. Of ik moet ineens miljoenen op mijn bank hebben staan
Al neem ik ook genoegen met een schattige bovenwoning met hogeplafonds een klootkleine oppervlakte maar wel uitstraling.
Gast- Gast
Als ik heeeel veel geld zou winnen zou ik zo'n huis kiezen als het eerset plaatje van Marin. Ik droom al van kleins af aan van een huis met zo'n prachtige veranda...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Zora schreef:Haha Marin, die onderste foto's komen allemaal uit A'hout? feest van herkenning :p
Hahaha ja ik dacht ik zoek gewoon op jaren 30 villa aerdenhout. Alhoewel ik zelf liever in Heemstede zou willen wonen later, Ae heeft geen echt centrum.
Marin- Lady Post-a-lot
.
Laatst aangepast door Jolee op ma 2 apr 2012 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Monte schreef:Post hier plaatjes van huizen en tuinen die jouw stijl zijn
Dan moet je naar de Aldi gaan, daar hebben ze 'n box met 35 van dat soort plantenbollen voor 5 euro
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Marin schreef:Zora schreef:Haha Marin, die onderste foto's komen allemaal uit A'hout? feest van herkenning :p
Hahaha ja ik dacht ik zoek gewoon op jaren 30 villa aerdenhout. Alhoewel ik zelf liever in Heemstede zou willen wonen later, Ae heeft geen echt centrum.
Toen wij er kwamen wonen was er 1 buurtsupertje. Die was ook snel weg ik vind het altijd wel wat hebben...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Marin schreef:Zora schreef:Haha Marin, die onderste foto's komen allemaal uit A'hout? feest van herkenning :p
Toen wij er kwamen wonen was er 1 buurtsupertje. Die was ook snel weg ik vind het altijd wel wat hebben...
Ik zou er gek van worden. Ik ben in H. opgegroeid met dat je echt binnen 5 min naar het dorp kan lopen of fietsen. De Binnenweg in Heemstede vind ik geweldig, dus daar zou ik liever in de buurt wonen dan in de bossen van Ae. Maar goed, dat duurt nog wel 5 tot 10 jaar voordat we daar heen kunnen denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Dit is echt mijn droomhuis! Strak, maar ook weer niet te vanwege het plattelandse.
De tuin zou, naast een strak terras met mooie meubels, een groot bloemenveld hebben met allerlei verschillende soorten bloemen, waar ik elke week een mooi boeket kan plukken.
En er zou een mooie Magnolia staan.
De tuin zou, naast een strak terras met mooie meubels, een groot bloemenveld hebben met allerlei verschillende soorten bloemen, waar ik elke week een mooi boeket kan plukken.
En er zou een mooie Magnolia staan.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Oeh wat gaaf!
Dan moet je zeker eens een kijkje nemen bij deze B&B in Zeeland. Niet zo strak van buiten, maar heerlijke buitensfeer maar toch prachtig ingericht: http://www.frankrijk-noord.nl/
Dan moet je zeker eens een kijkje nemen bij deze B&B in Zeeland. Niet zo strak van buiten, maar heerlijke buitensfeer maar toch prachtig ingericht: http://www.frankrijk-noord.nl/
Marin- Lady Post-a-lot
Die B&B is ook erg leuk! Zal 'm onthouden
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Registratiedatum : 12-01-11
Nog wat plaatjes die ik mooi vind
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
PrinsesBo schreef:Die plaatjes van Marin Helemaal mijn stijl!
Allemaal? zijn nogal verschillende stijlen haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik hou wel van de engelse cottage stijl.
Maar een huisje van 1800 - jaren 50 ong vind ik ook leuk, en iets realistischer.
Ik woon nu in een jaren 90 tussenwoning. Heel praktisch maar past toch minder bij ons, hopen volgend jaar ong. ons huis te koop te zetten als het niet nog slechter gaat met de markt. Op dit moment staan er al een tijdje 2 dezelfde huizen bij ons in de straat te koop.
Maar een huisje van 1800 - jaren 50 ong vind ik ook leuk, en iets realistischer.
Ik woon nu in een jaren 90 tussenwoning. Heel praktisch maar past toch minder bij ons, hopen volgend jaar ong. ons huis te koop te zetten als het niet nog slechter gaat met de markt. Op dit moment staan er al een tijdje 2 dezelfde huizen bij ons in de straat te koop.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Registratiedatum : 17-11-10
Deze vind ik erg leuk
Maar ik denk dat wij straks de tuin helemaal gaan verharden want ik ben niet zo van het grasmaaien/tuinieren enzo
Maar ik denk dat wij straks de tuin helemaal gaan verharden want ik ben niet zo van het grasmaaien/tuinieren enzo
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw stijl versus stijl vriend/man
» Wat is jouw Stijl?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Iemand opgeven voor Eigen huis&tuin/robs tuinverbouwing
» Hoe warm is het in jouw huis?
» Wat is jouw Stijl?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Iemand opgeven voor Eigen huis&tuin/robs tuinverbouwing
» Hoe warm is het in jouw huis?
Pagina 1 van 1